Nou, inderdaad. Ik hoor liever hetzelfde riedeltje overdierenwelzijn dan dit gedrift.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef Space-Chinees het volgende:
Ze hadden beter de Marianne Thieme kunnen neerzetten in plaats van Wilders. Ik hoor liever de problemen rondom welzijn van dieren dan de problematiek van geld naar Europa en immigratie.
DEY TUK ER JEBS!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef bakatje het volgende:
MIGRATE....................WW..................GELD.............THEY TOOK OUR JOBS-verhaal van Wilders.
Dat is de linkse grachtengordelelite die 49 euro neerlegt voor een kaartjequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is het volk, niet zo denigrerend over het volk spreken.
Da's toch maar 5 cm?quote:
Ahaha, ik moest ook lachen,quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef Maraca het volgende:
Over de plinten klotste?
Juist een prima debat.quote:
Ik heb weer een nieuw gezegde geleerd vandaagquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef Maraca het volgende:
Over de plinten klotste?
Wat houdt het in?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb weer een nieuw gezegde geleerd vandaag
Zijn tenminste beschaafde mensen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is de linkse grachtengordelelite die 49 euro neerlegt voor een kaartje
Is dat 'm serieus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |