Nee, dat lijkt me niet fair. Vanaf het begin waren de verwachtingen ontzettend hoog, en daar krijgt hij nu nog steeds het deksel van op z'n neus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef nikk het volgende:
Sowieso zijn de verwachtingen m.b.t. Cohen dusdanig laag dat bijna elk optreden waarbij hij niet enorm door het ijs zakt al als goed wordt gezien.
Onzin, hij wordt ook vergeleken met zijn tegenstanders. Als die het een stuk beter doen dan doet Cohen het evengoed slecht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef nikk het volgende:
Sowieso zijn de verwachtingen m.b.t. Cohen dusdanig laag dat bijna elk optreden waarbij hij niet enorm door het ijs zakt al als goed wordt gezien.
Je zou bijna denken dat hij bij de SP hoort als je zijn verhaal net hoorde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Het is gewoon een linkse rakker, die Geert!
Ja, ik ook. Wtf. Al 2 keer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:08 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Waarom voel ik me heel erg aangesproken als Halsema praat?
Blabla immigratie stoppen blabla... !? Ging nergens overquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
Eens met Wilders op punt WW.
Helemaal eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
Dat lachtje van Femke.
Het knikken van Pachthold
Het standaard riedeltje van Wilders
Hij heeft geen andere punten en is daar sterk in. Kwestie van tactiek, denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:09 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat begint ie nu over immigratie?![]()
Wilders![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso moet Groen Links het wat mij betreft van Femke hebben. Ze is charismatisch en blijft tenminste rustig en netjes in debatten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Femke doet het beter dan Pechtold: meer naar het persoonlijke van de kiezer trekken, minder abstracte ideeën.
En Wilders... tsja
Dit programma is elke dagquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een feest. Waarom is dit niet elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |