Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is imo het grootste probleem dit seizoen. Ze hoeven nog maar 1 stop te maken en of dat nou helemaal in het begin of helemaal aan het eind van de race is, maakt niks meer uit tegenwoordig
Nee? Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?
Dat zou wel erg dom zijn denk je niet? Ik zie ook liever dat mensen die wisselen 20 rondjes voor het einde 4 seconde per ronde sneller kunnen zijn dan degene die dat niet doen. Dan gaan alle teams echt wel een extra stopje inlassen hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?
Tja, het is en blijft een Duitser...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Typisch Schumacher; gewoon crashen maar niks raken.
Moeten ze maar betere coureurs nemenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh wat een kutkwali. Ferrari is echt nergens.
Nee die zijn toch wel de grootste tegenvallerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh wat een kutkwali. Ferrari is echt nergens.
Mwah, Massa prima tijd. De Ferrari is vrij goed om banden te sparen tijdens de race. Alleen kwali-snelheid is niet bijster lekker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh wat een kutkwali. Ferrari is echt nergens.
ik vond het best een mooie kwali eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh wat een kutkwali. Ferrari is echt nergens.
Misschien wil Schumi nog wel een keer terug komen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Moeten ze maar betere coureurs nemen
Loopt wel gewoon mee te helpen zijn auto te slepen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:03 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Tja, het is en blijft een Duitser...
Niet ergquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh wat een kutkwali. Ferrari is echt nergens.
Maar de Red Bull is toch meer dan 4 tiende sneller in de middensector, dat is nogal schrikbarend voor de race.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:05 schreef ari_zahav het volgende:
Ik vind het knapper van hamilton, maar 1 tiende van een red bull
Hopelijk kan hij morgen Webber pakken bij de start. Ik begin nu wel Red Bull moe te worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:05 schreef ari_zahav het volgende:
Ik vind het knapper van hamilton, maar 1 tiende van een red bull
Volgens mij rijd je in Q2 niet met racefuel en in Q1 wel...hoewel ik dat allemaal niet meer helder voor de geest heb.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:07 schreef Sobraine het volgende:
Kobayashi is wel teleurstellend... Rijd langzamer dan de nummer 11, 12 en 13.....
Oh jee, je maakt een zinnige opmerking. Stop de persen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mwah, Massa prima tijd. De Ferrari is vrij goed om banden te sparen tijdens de race. Alleen kwali-snelheid is niet bijster lekker.
Ik moest ook meteen "Failure" denkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, de F in Ferrari is niet voor frustration, maar voor Fail! Faalonso.
Ruime tiende heb jij danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:05 schreef ari_zahav het volgende:
Ik vind het knapper van hamilton, maar 1 tiende van een red bull
Moet jij niet je proefabonnement op Formule 1 verlengen om met de grote jongens mee te kunnen praten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh jee, je maakt een zinnige opmerking. Stop de persen!
Logisch als je geen verse banden meer hebt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:07 schreef Sobraine het volgende:
Kobayashi is wel teleurstellend... Rijd langzamer dan de nummer 11, 12 en 13.....
ok, 0.138 dan als naar benede afronden niet magquote:
Dat zei hij ook in Monaco.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:17 schreef Sally het volgende:
Kalm aan jongens
Hamilton zegt dat de racepace nog beter is
Racepace van mclaren is ook veel beter, zag je in spanje ook wat een vergelijkbare baan is. Turkije is nog een stukje sneller dus dat past nog beter bij de mclaren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:17 schreef Sally het volgende:
Kalm aan jongens
Hamilton zegt dat de racepace nog beter isBen benieuwd morgen wat mijn Brookie morgen kan
Al is hij nu niet zo'n broekie meer... En al helemaal niet met dat pluis onder z'n kin (
) en die oorbellen
Dan maar juichen voor Hosymet dank aan PSM voor die nickname
Ja maar de Mc's zijn niet zo zuinig op de banden met die snelle bochten, de auto stuitert ook aardig, ik zie Hamilton nog wel P1 pakken morgen bij de start maar of hij dat een hele race vast kan houden betwijfel ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Racepace van mclaren is ook veel beter, zag je in spanje ook wat een vergelijkbare baan is. Turkije is nog een stukje sneller dus dat past nog beter bij de mclaren.
Maakt niet uit 1e stint op zacht is altijd kort, daarna gaan de harde banden eronder en die houden het wel lang uit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar de Mc's zijn niet zo zuinig op de banden met die snelle bochten, de auto stuitert ook aardig, ik zie Hamilton nog wel P1 pakken morgen bij de start maar of hij dat een hele race vast kan houden betwijfel ik
Zou wel mooi zijn voor het kampioenschapquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Maakt niet uit 1e stint op zacht is altijd kort, daarna gaan de harde banden eronder en die houden het wel lang uit.
Nee daar heb je gelijk in maar Hamilton zal wel een alles of niets poging wagen terwijl de RBR's meer op safe zullen gaan vermoed ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:27 schreef Stiggie het volgende:
De Mclaren's starten btw niet van de schone kant.
Hij knalt ze er allebei uit zodat Button weer wint.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in maar Hamilton zal wel een alles of niets poging wagen terwijl de RBR's meer op safe zullen gaan vermoed ik
In die middensector is het moeilijk inhalen.. 3e sector echter, dat lange rechte stukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:06 schreef Fir3fly het volgende:
Maar de Red Bull is toch meer dan 4 tiende sneller in de middensector, dat is nogal schrikbarend voor de race.
En Vettel maakte gewoon een fout, anders had hij voor Hamilton gestaan.
Nou ja wat ik zeg dus, Hamilton verliest 4 tienden in de middensector en kan daardoor niets doen in de laatste sector.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In die middensector is het moeilijk inhalen.. 3e sector echter, dat lange rechte stukDat wordt nog wat met Hamilton morgen.
Het is trouwens erg korte run naar de eerste bocht.
Voor inhaalacties is die bocht 8 wel enorm nadelig omdat je dan dan zoveel grip verliest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In die middensector is het moeilijk inhalen.. 3e sector echter, dat lange rechte stukDat wordt nog wat met Hamilton morgen.
Het is trouwens erg korte run naar de eerste bocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |