Ja, zat toen live te kijken.. Was wel WTF momentjequote:
Ik zeg Chandhokquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Echt, dat wordt de eerste rijderswissel dit jaar
Kan er maar 1 de eerste zijnquote:
Ja, maar ze gaan er op dezelfde dag uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:37 schreef Stiggie het volgende:
Rosberg momenteel p12... niet goed en dan valt hij af. Moet lijkt mij makkelijk in staat zijn de tijd te verbeteren
En dat is de 3e groene sectortijdquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
De mijne:
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1: Vettel
2: Webber
3: Alonso
En volgens mij had daar idd nog een McLaren bij tussen kunnen staan... Te laat om mijn eerdere voorspelling aan te passen, though.
Nou nou, zo erg is het toch niet om tot dat soort taal over te gaan..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:43 schreef TommyGun het volgende:
Kankerzooi. Morgen weer optocht.
Alonso kan gewoon niet al te hard rijden, anders gaat ie fouten maken. Hard rijden is toch heel wat anders dan wachten tot auto's voor je neus uitvallen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso.
Hij maakt toch echt te veel fouten, misschien probeert hij toch meer uit die Ferrari te persen dan mogelijk is...
Introduceer landbouwsproeiers langs de baanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik kijk altijd, en zoals Ecclestone zei; we hebben geluk gehad met de regen
Omdat je niet mag tanken. Dat wisten we toch al?quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alonso kan gewoon niet al te hard rijden, anders gaat ie fouten maken. Hard rijden is toch heel wat anders dan wachten tot auto's voor je neus uitvallen.
Inderdaad, en omdat de banden het te goed uithouden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je niet mag tanken. Dat wisten we toch al?
Wacht nu eerst maar even de race zelf afquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik kijk altijd, en zoals Ecclestone zei; we hebben geluk gehad met de regen
Dat is juist goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad, en omdat de banden het te goed uithouden.
Betekent niet automatisch een optocht...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je niet mag tanken. Dat wisten we toch al?
Dat is imo het grootste probleem dit seizoen. Ze hoeven nog maar 1 stop te maken en of dat nou helemaal in het begin of helemaal aan het eind van de race is, maakt niks meer uit tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad, en omdat de banden het te goed uithouden.
Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is imo het grootste probleem dit seizoen. Ze hoeven nog maar 1 stop te maken en of dat nou helemaal in het begin of helemaal aan het eind van de race is, maakt niks meer uit tegenwoordig
Nee? Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?
Dat zou wel erg dom zijn denk je niet? Ik zie ook liever dat mensen die wisselen 20 rondjes voor het einde 4 seconde per ronde sneller kunnen zijn dan degene die dat niet doen. Dan gaan alle teams echt wel een extra stopje inlassen hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |