Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is imo het grootste probleem dit seizoen. Ze hoeven nog maar 1 stop te maken en of dat nou helemaal in het begin of helemaal aan het eind van de race is, maakt niks meer uit tegenwoordig
Nee? Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?
Dat zou wel erg dom zijn denk je niet? Ik zie ook liever dat mensen die wisselen 20 rondjes voor het einde 4 seconde per ronde sneller kunnen zijn dan degene die dat niet doen. Dan gaan alle teams echt wel een extra stopje inlassen hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, dat mensen er aan het eind van de race af vliegen omdat de banden kapot zijn?
Tja, het is en blijft een Duitser...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Typisch Schumacher; gewoon crashen maar niks raken.
Moeten ze maar betere coureurs nemenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh wat een kutkwali. Ferrari is echt nergens.
Nee die zijn toch wel de grootste tegenvallerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Mwah, Massa prima tijd. De Ferrari is vrij goed om banden te sparen tijdens de race. Alleen kwali-snelheid is niet bijster lekker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
ik vond het best een mooie kwali eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Misschien wil Schumi nog wel een keer terug komen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Moeten ze maar betere coureurs nemen
Loopt wel gewoon mee te helpen zijn auto te slepen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:03 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Tja, het is en blijft een Duitser...
Niet ergquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Maar de Red Bull is toch meer dan 4 tiende sneller in de middensector, dat is nogal schrikbarend voor de race.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:05 schreef ari_zahav het volgende:
Ik vind het knapper van hamilton, maar 1 tiende van een red bull
Hopelijk kan hij morgen Webber pakken bij de start. Ik begin nu wel Red Bull moe te worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:05 schreef ari_zahav het volgende:
Ik vind het knapper van hamilton, maar 1 tiende van een red bull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |