in het vorige topic stond geen nummer, dus ik dacht dat dat de eerste was. Anders wijzig je het naar het juiste nummer!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef Dizer het volgende:
Ik sta er geen eens in. Terwijl ik deze reeks ben begonnen.
En het is geen eens nummer 2 want deze reeks draait al jaren.
je benht er niet uitgeknipt, je moet er nog ingetekend wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef Quir het volgende:
Ben ik er nou uit geknipt? Paint mij eens snel.
iBenny toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Symphonic het volgende:
De creatieve geest moet weer even aan het werk met de OP
De OP komt in fases tot stand.
Wie deed die tekeningen ook alweer?
Maar dat is aan het einde van de week voorbijquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef Dizer het volgende:
Het is wel een beetje XFA/IDO Sc aan het worden
heb je daar nog een linkje van?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
En anders maak ik wel een keer een youtubefilmpje, net als ik ooit voor de Koffie heb gedaan.
lijkt me een prima planquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me een prima plan
Het is oevr het algemeen heel gezellig en ik zou het echt zonde vinden als dat na volgnede week stopte
Hoe, wat waar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef Dizer het volgende:
Als iemand nou ook nog eens een leuke OP tekst maakt voor een goede reeks en zo. Plak ik hem even erin.
Ja hèquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me een prima plan
Het is oevr het algemeen heel gezellig en ik zou het echt zonde vinden als dat na volgnede week stopte
In de koffieslowchat zal ie vast nog staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je daar nog een linkje van?
dat ziet er erg mooi uit!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier. Photoshop, iMovie en wat gehobby. Het duurt even om alles bij elkaar te zoeken (in dit geval alle firstposts van de vaste gebruikers bij elkaar gezocht).
Wauwquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier. Photoshop, iMovie en wat gehobby. Het duurt even om alles bij elkaar te zoeken (in dit geval alle firstposts van de vaste gebruikers bij elkaar gezocht).
jullie mogen ook wel blijven hoor. Is toch gezelligquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we maar weer een andere SC zoeken.
Die van de KLB misschien?
Je kunt ook gewoon blijven, tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
Als ik hier blijf ga ik alleen maar boos doen
gewoon gezelig meeposten is toch niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
* Marlalala kieteltquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
En dan word ik daar nog geband ook!quote:
Het klikte niet.quote:
Over paar maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken... en wil dan een waarmee je (onbeperkt) op internet kan.. zonder dat dat honderdduuzenden euri's per maand gaat kosten natuurlijk... en aangezien jij ook heel vaak via je telefoon hier bent, dacht ik dat jij me wel kan adviserenquote:
Vast wel, toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Nou hier bij ons klikt het wel toch?
Ik ben pro Iphonequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Over paar maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken... en wil dan een waarmee je (onbeperkt) op internet kan.. zonder dat dat honderdduuzenden euri's per maand gaat kosten natuurlijk... en aangezien jij ook heel vaak via je telefoon hier bent, dacht ik dat jij me wel kan adviseren
wastie lekker?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
als dat doorgaat eet ik me snuggie op
de helft wordt er toch vast afgetiefd dus waarom ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
je kan toch ook gewoon hier blijven? Hier is namelijk gezelligheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef zquing het volgende:
[..]
de helft wordt er toch vast afgetiefd dus waarom ook nietWe kunnen mischien ook verder naar SES naar 1 van de 2 lege SC's daar
Ik blijf hier ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon hier blijven? Hier is namelijk gezelligheid
Hey Symphquote:
uiteraard!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:15 schreef Dizer het volgende:
Gaat iemand morgen naar ESF kijken?
[ afbeelding ]
waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef Quir het volgende:
Hey Quing en die andere nicht, we kunnen ook gewoon een keer een eigen SC starten en net zo lang door gaan tot de toezichtshouders van deze ballenbak het opgeven.
Ik wil dat ze blijvenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
Gaan we nou mensen uit hun thuishonk verjagen?
Als je ook zo'n OP-poppetje wil moet je ff een PM sturen met welke smiley en wat voor kleren je wilt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Voor Quing een aziatisch gezicht en ee with jurkje met zwarte frutsels.
Die voor Quingquote:
Dat wordt danquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Die voor Quing
[ afbeelding ] voor mij
voor Ascendancy
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wordt danmet strikjes... die pompons erbij lijkt me een beetje raarrr
Start een PHP forumpjequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
En, we gaan niet weg, we willen gewoon een privé SC.
maar ik vind 't prima, in een leuk zwart rokjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:05 schreef zquing het volgende:
[..]
maar ik vind 't prima, in een leuk zwart rokjeJij krijgt gewoon je witte jurkje met zwarte frutselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:05 schreef zquing het volgende:
[..]
maar ik vind 't prima, in een leuk zwart rokjeJe bent serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
absoluutquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:15 schreef Dizer het volgende:
Gaat iemand morgen naar ESF kijken?
[ afbeelding ]
Deze SC is veel te lang dood geweest. Nou leeft ie eindelijk, hoef je mij niet meer te PM en voor je gaat posten en dan is het nog niet goed.... Nee hoor, prive SC beginnen we niet aan. Verworven rechten tellen nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef Quir het volgende:
Hey Quing en die andere nicht, we kunnen ook gewoon een keer een eigen SC starten en net zo lang door gaan tot de toezichtshouders van deze ballenbak het opgeven.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze SC is veel te lang dood geweest. Nou leeft ie eindelijk, hoef je mij niet meer te PM en voor je gaat posten en dan is het nog niet goed.... Nee hoor, prive SC beginnen we niet aan. Verworven rechten tellen niet
zoiets, gemiddeld 1,5 post per weekquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Bravo
![]()
dit was geen slow chat maar een no chat
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoiets, gemiddeld 1,5 post per week
Uitgezonderd het voorlaatste topic dan...
liever nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef Quir het volgende:
COME ON COME ON NOW TOUCH ME BABY
Nu wel, ik voelde aan me water dat je kwam kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik sta in de OP en was hier nog niet eens geweest![]()
![]()
dan moet je even aan ibenny doorgeven hoe je poppetje eruit moet zienquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ty.
volgend topic mag ik nu ook wel in de op he
gomi heeft al een poppetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moet je even aan ibenny doorgeven hoe je poppetje eruit moet zien
Oh zo...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, maar dacht ms een nieuwe voor een nieuwe reeks ofzo
zou ik leuk vindenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh zo...
Ik had hem net beantwoord in een PM, maar gomi... als je wilt wil ik wel een nieuwe maken
precies, en toen zou ik 'm veranderen en dat wilde je uiteindelijk toch maar nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nee want benny had ;m al gemaakt...
ah k.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nee want benny had ;m al gemaakt...
ja omdat je al doe moeite al had gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies, en toen zou ik 'm veranderen en dat wilde je uiteindelijk toch maar niet
Ik zei toen dat ik het wel wilde maken..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja omdat je al doe moeite al had gedaan![]()
knip m er maar uit, ik maak wel een nieuwe
quote:
Oeh.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:19 schreef Dizer het volgende:
Doen jullie ook mee?
[WIN] De DVD Alice in Wonderland!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we een aanvraag doen voor een anime subforum?
We hebben toch ons eigen topic??quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Picsquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar ik heb mijn kattenoortjes op en mijn matrozenjurkje aan
Je zou een mailtje kunnen wagen naar forum@fok.nl, maar het natuurlijk wel een hele specifieke en niet zo'n grote doelgroep, dus zijn ze er niet zo happig op. Maar wie niet waagt wi niet wintquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Te weinig vraag en teveel mensen die denken dat anime geanimeerde minderjarige meisjes met tentacles in alle gaten is. Daar gaan ze dan topics over maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Overigens vind ik anime wel leuk om te zien, maar ik ben er totaal niet in thuis.
Ik zou het best leuk vinden een keer een tijdelijk themaforum
Het huidige anime topic maakt het imago er niet veel beter op, Ascie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
teveel mensen die denken dat anime geanimeerde minderjarige meisjes met tentacles in alle gaten is.
We blijven ook, hun.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef Marlalala het volgende:
Maar Ascendancy, je kunt toch ook gewoon hier blijven?
Ach. Dat is minder erg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Quir het volgende:
[..]
Het huidige anime topic maakt het imago er niet veel beter op, Ascie.
Dat is inderdaad jammer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Te weinig vraag en teveel mensen die denken dat anime geanimeerde minderjarige meisjes met tentacles in alle gaten is. Daar gaan ze dan topics over maken.
Of trollen door overal hentaifapper te zeggen enzo.
Dat is het modden niet waard imo. Hoewel ik het best zou willen doen mocht het er toch komen.
Naja, ik vind persoonlijk dat jij ook een beetje het topic verneukt door iedere keer de lapo te pakken en de TT te verneuken.quote:
Maar ik heb sinds kort pas door wanneer je de lapo hebt. Dat wist ik echt niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Naja, ik vind persoonlijk dat jij ook een beetje het topic verneukt door iedere keer de lapo te pakken en de TT te verneuken.
Vooral topic 100. Daar moet je als nieuwkomer van afblijven
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:46 schreef hexje het volgende:
Kan de TT van Het grote anime/manga topic # 102 BL staat voor Boy's Love verandert worden in
Het grote anime/manga topic # 102 Junjou Romantica rules.
Het grote anime/manga topic # 102 Junjou Romantica rules.
BL heeft niks met pedofilie te maken maar gezien de reputatie van anime niet zo'n handige TT.
dat is dan goed, tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar ik heb sinds kort pas door wanneer je de lapo hebt. Dat wist ik echt niet.
De TT heb ik laten veranderen.
[..]
Wist je echt niet wanneer de lapo was? Dat verandert het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar ik heb sinds kort pas door wanneer je de lapo hebt. Dat wist ik echt niet.
De TT heb ik laten veranderen.
[..]
Ik wist het echt niet. De eerste keer schrok ik. Daarom was de OP en de TT verneukt. Dat had ik nog niet eerder op Fok! gedaan. De tweede keer baalde ik van de lapo. Gelukkig wist ik toen wel hoe een topic te openen en de wiki te plaatsen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wist je echt niet wanneer de lapo was? Dat verandert het.
En ik klaag niet over de Boys love. Laat ze dat maar denken over mij
Ik zal heel eerlijk zijn: uiteraard heb ik het opgezocht, en ik begrijp er echt helemaal geen reet van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Quir het volgende:
[..]
Het huidige anime topic maakt het imago er niet veel beter op, Ascie.
en ook voor jou geldt: als je het leuk vindt om hier te blijven hangen ben je van harte welkomquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet. De eerste keer schrok ik. Daarom was de OP en de TT verneukt. Dat had ik nog niet eerder op Fok! gedaan. De tweede keer baalde ik van de lapo. Gelukkig wist ik toen wel hoe een topic te openen en de wiki te plaatsen.
Ja ik kom er voor uit ik ben een forum N00B.
Ze heeft alsnog onze TT verpest. Das geen misverstandquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ook voor jou geldt: als je het leuk vindt om hier te blijven hangen ben je van harte welkom
Je ziet het: er worden hier zelfs misverstanden uit de weg geruimd
en dat is rechtgezetquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze heeft alsnog onze TT verpest. Das geen misverstand
'Hun' als in 'honey', daarom was het gecursiveerd.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze heeft alsnog onze TT verpest. Das geen misverstand
als je niet gehinderd bent door enige kennis van zaken is dat geen halsmisdaadquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is rechtgezet
En ik hoop onze valse start van gisteren ook
best welquote:
Ik denk dat de vraag niet zo heel groot is en dat je binnen de kortste keren topics over hentaifappers, etc hebt...Veel mensen begrijpen het niet en willen alleen maar trollen in zo'n forumquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
The Brady Bunch, that's the way we all became the Brady Bunchquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:53 schreef Quir het volgende:
DROOOOOM FIIIIIJJJJJNNNN
ONE BIG FUCKING BRADY BUNCH
quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:38 schreef Kally het volgende:
[..]
The Brady Bunch, that's the way we all became the Brady Bunch![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag niet zo heel groot is en dat je binnen de kortste keren topics over hentaifappers, etc hebt...Veel mensen begrijpen het niet en willen alleen maar trollen in zo'n forum
Ik kom net weer uit Japan, ik wil weer terug. Daar kun je tenminste als volwassene wel gewoon lezen zonder dat je vaag aangekeken wordt
Sommige themas wel, andere weer helemaal niet. Maar dat heeft iedereen. Het probleem is dat er mensen zijn die ondanks dat ze niets met een thema (willen) hebben, het gaan verzieken voor de anderenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Eigenlijk is het jammer dat men niet verder wil kijken dan het eigen bekrompen referentiekader.
Ik zou het best leuk vinden om meer over een thema te weten te komen.
Sorry.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:37 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Ik was wat vroeger dan normaal, dus kan ook wat eerder weg
Omg.quote:
Qua baan/school?quote:
ICTquote:
Bweeh beterschap!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:43 schreef hexje het volgende:
Ik ga me ziek melden. Ben snipverkouden en werk met oa baby's.
Dan kun je inderdaad beter thuisblijven. beterschap dan maarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:43 schreef hexje het volgende:
Ik ga me ziek melden. Ben snipverkouden en werk met oa baby's.
Een paar jaar geleden had ik werk, waar ik ook om 7.00 uur moest beginnen, soms zelfs om 6.00 uur. Dat vond ik best wel aangenaam, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Begin je altijd zo vroeg?![]()
Ik kan dat niet hoor. Laat mij maar om half 10 beginnen
Ik werk liever door tot 18.00 uur maar dan wel beginnen om 09.30 hèquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had ik werk, waar ik ook om 7.00 uur moest beginnen, soms zelfs om 6.00 uur. Dat vond ik best wel aangenaam, om eerlijk te zijn.
Mijn lichaam wel maar mijn geest nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:07 schreef Ascendancy het volgende:
1x om half 7 beginnen gehad.
Dat kan mijn lichaam gewoon niet
Wat is vroeg?quote:
gisteren uit(wel naar 't beste feest ooit) en nu al wakkerquote:
ohhhwwwwwwwwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef zquing het volgende:
[..]
gisteren uit(wel naar 't beste feest ooit) en nu al wakker
Succes ermee danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben niet zo gezellig vandaag, moet vandaag een kutklus due normaal anderhalve week inbbeslag neemt in 1 dag klaren.
Ik was gisteren sinds 0630 wakker en ook uit de dag daarvoorquote:
Ik ga meestal rond die tijd, meestal ietsie later. maar ik zou niet weten wat ik anders moet doen om 2:00 nogquote:
Goedzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik was gisteren sinds 0630 wakker en ook uit de dag daarvoorMaar vandaag gewoon lekker genieten
Oh tussen 23.00 en 02.00 uur ben ik meestal nog aardig productiefquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga meestal rond die tijd, meestal ietsie later. maar ik zou niet weten wat ik anders moet doen om 2:00 nog
Ik zit niet op school, dus ik heb vrij weinig productiefs te doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh tussen 23.00 en 02.00 uur ben ik meestal nog aardig productief![]()
Heb hele verslagen geschreven op dat tijdstip
Zowel school- als werkverslagenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit niet op school, dus ik heb vrij weinig productiefs te doen
Ik maak geen verslagen voor mijn werkquote:
Nee ik ook niet. De uren die ik buiten de reguliere werktijden maak, neem ik later ook gewoon weer opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak geen verslagen voor mijn werkJa, in werktijd, maar overwerk is bij mij not done. Daar word ik niet voor betaald
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi....
Sorry moest het ff kwijt....
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi....
Meestal doe ik dat op het toilet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi....
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben niet zo gezellig vandaag, moet vandaag een kutklus due normaal anderhalve week inbbeslag neemt in 1 dag klaren.
dan zijn er andere collega's de dupe en kunnen ze niet verder.quote:
niet echt. Ik moet nog veel meer gegevens krijgen (hetgeen ze naar de verkeerde persoon hebben gestuurd was dus niet eens compleet). Ze zouden het om 10 uur brengen....quote:
Je ligt in een prullenbak?quote:Op zondag 30 mei 2010 02:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wasted!!!
Dat viel best meequote:
Was het echt zo ergquote:Op zondag 30 mei 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat viel best mee![]()
We snapten nog heel goed wat je typte
Nee hoor mop, er stond af en toe iets onleesbaars, dan ging je jezelf verbeteren en dat was ook niet te lezen, maar de 3e keer lukte het welquote:Op zondag 30 mei 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het echt zo erg
ik voel me nu wel lekker eigenlijk
Werd je wakker naast een knappe vent?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het echt zo erg
ik voel me nu wel lekker eigenlijk
ik vind van welquote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Het loopt hier nog niet echt storm he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:05 schreef Ascendancy het volgende:
* Ascendancy waait onder stormparaplu's door* Marlalala klapt paraplu maar dicht. Voelt wind in broekspijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
* Marlalala klapt paraplu maar dicht. Voelt wind in broekspijpen.Koest, het is altijd rokjesdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Nee Quing, alleen de vrouwen.quote:
quote:
altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Werd je wakker naast een knappe vent?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |