Hey Symphquote:
uiteraard!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:15 schreef Dizer het volgende:
Gaat iemand morgen naar ESF kijken?
[ afbeelding ]
waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef Quir het volgende:
Hey Quing en die andere nicht, we kunnen ook gewoon een keer een eigen SC starten en net zo lang door gaan tot de toezichtshouders van deze ballenbak het opgeven.
Ik wil dat ze blijvenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
Gaan we nou mensen uit hun thuishonk verjagen?
Als je ook zo'n OP-poppetje wil moet je ff een PM sturen met welke smiley en wat voor kleren je wilt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Voor Quing een aziatisch gezicht en ee with jurkje met zwarte frutsels.
Die voor Quingquote:
voor mij
Dat wordt danquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Die voor Quing
[ afbeelding ] voor mij
voor Ascendancy
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wordt danmet strikjes... die pompons erbij lijkt me een beetje raarrr
Start een PHP forumpjequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
En, we gaan niet weg, we willen gewoon een privé SC.
maar ik vind 't prima, in een leuk zwart rokjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:05 schreef zquing het volgende:
[..]
maar ik vind 't prima, in een leuk zwart rokjeJij krijgt gewoon je witte jurkje met zwarte frutselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |