Het klikte niet.quote:
Over paar maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken... en wil dan een waarmee je (onbeperkt) op internet kan.. zonder dat dat honderdduuzenden euri's per maand gaat kosten natuurlijk... en aangezien jij ook heel vaak via je telefoon hier bent, dacht ik dat jij me wel kan adviserenquote:
Vast wel, toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Nou hier bij ons klikt het wel toch?
Ik ben pro Iphonequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Over paar maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken... en wil dan een waarmee je (onbeperkt) op internet kan.. zonder dat dat honderdduuzenden euri's per maand gaat kosten natuurlijk... en aangezien jij ook heel vaak via je telefoon hier bent, dacht ik dat jij me wel kan adviseren
wastie lekker?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
als dat doorgaat eet ik me snuggie op
de helft wordt er toch vast afgetiefd dus waarom ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we maar weer een andere SC zoeken.
Die van de KLB misschien?
je kan toch ook gewoon hier blijven? Hier is namelijk gezelligheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef zquing het volgende:
[..]
de helft wordt er toch vast afgetiefd dus waarom ook nietWe kunnen mischien ook verder naar SES naar 1 van de 2 lege SC's daar
Ik blijf hier ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon hier blijven? Hier is namelijk gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |