in het vorige topic stond geen nummer, dus ik dacht dat dat de eerste was. Anders wijzig je het naar het juiste nummer!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef Dizer het volgende:
Ik sta er geen eens in. Terwijl ik deze reeks ben begonnen.
En het is geen eens nummer 2 want deze reeks draait al jaren.
je benht er niet uitgeknipt, je moet er nog ingetekend wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef Quir het volgende:
Ben ik er nou uit geknipt? Paint mij eens snel.
iBenny toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Symphonic het volgende:
De creatieve geest moet weer even aan het werk met de OP
De OP komt in fases tot stand.
Wie deed die tekeningen ook alweer?
Maar dat is aan het einde van de week voorbijquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef Dizer het volgende:
Het is wel een beetje XFA/IDO Sc aan het worden
heb je daar nog een linkje van?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
En anders maak ik wel een keer een youtubefilmpje, net als ik ooit voor de Koffie heb gedaan.
lijkt me een prima planquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me een prima plan
Het is oevr het algemeen heel gezellig en ik zou het echt zonde vinden als dat na volgnede week stopte
Hoe, wat waar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:56 schreef Dizer het volgende:
Als iemand nou ook nog eens een leuke OP tekst maakt voor een goede reeks en zo. Plak ik hem even erin.
Ja hčquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me een prima plan
Het is oevr het algemeen heel gezellig en ik zou het echt zonde vinden als dat na volgnede week stopte
In de koffieslowchat zal ie vast nog staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je daar nog een linkje van?
dat ziet er erg mooi uit!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier. Photoshop, iMovie en wat gehobby. Het duurt even om alles bij elkaar te zoeken (in dit geval alle firstposts van de vaste gebruikers bij elkaar gezocht).
Wauwquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier. Photoshop, iMovie en wat gehobby. Het duurt even om alles bij elkaar te zoeken (in dit geval alle firstposts van de vaste gebruikers bij elkaar gezocht).
jullie mogen ook wel blijven hoor. Is toch gezelligquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we maar weer een andere SC zoeken.
Die van de KLB misschien?
Je kunt ook gewoon blijven, tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
Als ik hier blijf ga ik alleen maar boos doen
gewoon gezelig meeposten is toch niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
* Marlalala kieteltquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Ascendancy het volgende:
En dan word ik daar nog geband ook!quote:
Het klikte niet.quote:
Over paar maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken... en wil dan een waarmee je (onbeperkt) op internet kan.. zonder dat dat honderdduuzenden euri's per maand gaat kosten natuurlijk... en aangezien jij ook heel vaak via je telefoon hier bent, dacht ik dat jij me wel kan adviserenquote:
Vast wel, toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Nou hier bij ons klikt het wel toch?
Ik ben pro Iphonequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Over paar maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken... en wil dan een waarmee je (onbeperkt) op internet kan.. zonder dat dat honderdduuzenden euri's per maand gaat kosten natuurlijk... en aangezien jij ook heel vaak via je telefoon hier bent, dacht ik dat jij me wel kan adviseren
wastie lekker?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
als dat doorgaat eet ik me snuggie op
de helft wordt er toch vast afgetiefd dus waarom ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
je kan toch ook gewoon hier blijven? Hier is namelijk gezelligheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef zquing het volgende:
[..]
de helft wordt er toch vast afgetiefd dus waarom ook nietWe kunnen mischien ook verder naar SES naar 1 van de 2 lege SC's daar
Ik blijf hier ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon hier blijven? Hier is namelijk gezelligheid
Hey Symphquote:
uiteraard!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:15 schreef Dizer het volgende:
Gaat iemand morgen naar ESF kijken?
[ afbeelding ]
waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef Quir het volgende:
Hey Quing en die andere nicht, we kunnen ook gewoon een keer een eigen SC starten en net zo lang door gaan tot de toezichtshouders van deze ballenbak het opgeven.
Ik wil dat ze blijvenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:22 schreef iBenny het volgende:
Gaan we nou mensen uit hun thuishonk verjagen?
Als je ook zo'n OP-poppetje wil moet je ff een PM sturen met welke smiley en wat voor kleren je wilt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Voor Quing een aziatisch gezicht en ee with jurkje met zwarte frutsels.
Die voor Quingquote:
Dat wordt danquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Die voor Quing
[ afbeelding ] voor mij
voor Ascendancy
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wordt danmet strikjes... die pompons erbij lijkt me een beetje raarrr
Start een PHP forumpjequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
En, we gaan niet weg, we willen gewoon een privé SC.
maar ik vind 't prima, in een leuk zwart rokjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:05 schreef zquing het volgende:
[..]
maar ik vind 't prima, in een leuk zwart rokjeJij krijgt gewoon je witte jurkje met zwarte frutselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |