Wat is vroeg?quote:
gisteren uit(wel naar 't beste feest ooit) en nu al wakkerquote:
ohhhwwwwwwwwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef zquing het volgende:
[..]
gisteren uit(wel naar 't beste feest ooit) en nu al wakker
Succes ermee danquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben niet zo gezellig vandaag, moet vandaag een kutklus due normaal anderhalve week inbbeslag neemt in 1 dag klaren.
Ik was gisteren sinds 0630 wakker en ook uit de dag daarvoorquote:
Ik ga meestal rond die tijd, meestal ietsie later. maar ik zou niet weten wat ik anders moet doen om 2:00 nogquote:
Goedzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik was gisteren sinds 0630 wakker en ook uit de dag daarvoorMaar vandaag gewoon lekker genieten
Oh tussen 23.00 en 02.00 uur ben ik meestal nog aardig productiefquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga meestal rond die tijd, meestal ietsie later. maar ik zou niet weten wat ik anders moet doen om 2:00 nog
Ik zit niet op school, dus ik heb vrij weinig productiefs te doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh tussen 23.00 en 02.00 uur ben ik meestal nog aardig productief![]()
Heb hele verslagen geschreven op dat tijdstip
Zowel school- als werkverslagenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit niet op school, dus ik heb vrij weinig productiefs te doen
Ik maak geen verslagen voor mijn werkquote:
Nee ik ook niet. De uren die ik buiten de reguliere werktijden maak, neem ik later ook gewoon weer opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak geen verslagen voor mijn werkJa, in werktijd, maar overwerk is bij mij not done. Daar word ik niet voor betaald
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi....
Sorry moest het ff kwijt....
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi....
Meestal doe ik dat op het toilet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |