quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
'vette glimmende X' is ook erg subjectief natuurlijk SC
Vind je? Ik vind het een gedrocht van een apparaat (die oude PS3 ook) het enige wat enigszins leuk is om naar te kijken is de Wii, maar goed, daar zit ook gameboy hardware in ^_^quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hij was best groot (dus vet) en glimmend kan je ook moeilijk ontkennen
Maar ok, misschien was ie iets te flashy geweest, maar vond het er echt 10x beter uitzien dan waarmee ze ge-eindigd waren. De 360 ziet er wel goed uit, fris, scherp, sexy, hmmmmm!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef jimjim1983 het volgende:
crackdown 2 lijkt me wel tof, hoop wel dat er meer afwisseling in de missies zit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef bierjoost het volgende:
Ik snap niet dat Blur lagere cijfers krijgt dan Split/Second. S/S is zo verschrikkelijk saai, zowel offline als online. Het doelloos levelen bij Blur vind ik echt geweldig. De tegenstanders zitten ook niet echt aan elastiekjes zoals bij s/s.
Thanx! Dan weet ik bij deze voor welke ik ga! Ik neigde al wat meer naar Blur, mede omdat de makers mij zoveel plezier hebben gegeven met Metropolis Street Racer en de PGR reeks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef bierjoost het volgende:
Ik snap niet dat Blur lagere cijfers krijgt dan Split/Second. S/S is zo verschrikkelijk saai, zowel offline als online. Het doelloos levelen bij Blur vind ik echt geweldig. De tegenstanders zitten ook niet echt aan elastiekjes zoals bij s/s.
Beter krijgen we eindelijk informatie/screens/trailer op de E3. En please, beter verneuken ze de serie niet door een andere richting op te gaan ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef Devz het volgende:
Hitman 5 eindelijk bevestigd voor eind 2010(ik zal wel weer achterlopen, maar las het net pas)
Lekker hoor!quote:
Red Dead Redemption! Van de makers van GTA.. 1 van de beste games dit jaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
TVP, weet iemand nog leuke spellen wil even wat nieuws
Wat zoek je precies??quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
TVP, weet iemand nog leuke spellen wil even wat nieuws
van alles, waar een beetje leuk verhaal en actie in zit!quote:
Wat heb je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
van alles, waar een beetje leuk verhaal en actie in zit!
red death, is niks hou niet zo van het wilde westen
Maakt niet uit, als je van open world games houdt ga je met Red Dead echt genieten. Goed verhaal, lekkere gameplay. Ach tja als het je niks lijkt dan niet ofcourse :p. Alan Wake dan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
Gay Tony? Blur? ODST? Forza 3?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
Dantes Inferno?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
AC 2?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
CD2 wordt dikke faal aangezien er geen transformerende auto's inzitten
FAIL
Je had dat toch pas gefixtquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:volgens mij gaat mn xbox weer dood, had net twee keer dat mn scherm ermee ophield... *zucht*
Als dat om 10 uur is, zit je goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:58 schreef Sobraine het volgende:
Heb net: Red Dead Redemption bestel. Morgen in huis, als ik thuiskom heb ik weekend
Bij welke episode ben jij nu bij Alan Wake?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als dat om 10 uur is, zit je goed
5quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij welke episode ben jij nu bij Alan Wake?
Al 3x gefixed met oververhitten en x-clamp fix maar arme beestje gaat alsnog dood...quote:
Hoeveel kosten die x-clamp dingen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Al 3x gefixed met oververhitten en x-clamp fix maar arme beestje gaat alsnog dood...
Misschien met vakantie en/of belastingen nieuwe arcade kopen oid
http://www.gameorder.nl/preorder-acties-i-50.htmlquote:* Treed er tijdens de aanloop periode richting de release datum een prijsstijging op dan betaal je niets meer dan het gene je al betaald hebt, en heb je voordelig de game kunnen kopen.
* Daalt de prijs in de periode richting de release datum, dan wordt dat verschil na het verzenden (en dus ook de definitieve prijs) met je verrekend, waarbij je kunt kiezen voor terugstorten of behouden voor een eventuele andere aankoop. (deze verrekening vind plaats aan de hand van de prijs op de release datum)
s'Ochtends of s'avonds? Ik ben vrij rond 16 uur. Verwacht dat het pakketje dan al binnen is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als dat om 10 uur is, zit je goed
Natal? Ik doe het niet, lijkt me echt he-le-maal niks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kreeg deze link net van een maat van me:
http://www.gameorder.nl/microsoft-xbox360-natal-p-5398.html
Natal voor 70 euro. Voorwaarden even gelezen mocht het duurder worden:
[..]
http://www.gameorder.nl/preorder-acties-i-50.html
Heb ze nog gechecked op diverse sites, en ze zijn betrouwbaar. Ik zat er zelf aan te denken om nu anders alvast te halen. Mocht het dan duurder worden dan maakt het niet uit, en mocht het goedkoper worden dan krijg ik dat vergoed![]()
Maar weet alleen niet of Natal wel überhaupt die 70 Euro waard zal zijn
Mwa, als gezichtsherkenning en voice-control het doen ben ik stiekem al blij genoegquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Natal? Ik doe het niet, lijkt me echt he-le-maal niks.
Voor die 50 of 70 euro ben ik ook blij genoeg maar niet als het toch 120 tot 150 gaat wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mwa, als gezichtsherkenning en voice-control het doen ben ik stiekem al blij genoeg
Valt meequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb ze nog gechecked op diverse sites, en ze zijn betrouwbaar. Ik zat er zelf aan te denken om nu anders alvast te halen. Mocht het dan duurder worden dan maakt het niet uit, en mocht het goedkoper worden dan krijg ik dat vergoed![]()
Omdat als je klaar was je weekend had, dus ik zit aan 10 uur savonds te denkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef Sobraine het volgende:
[..]
s'Ochtends of s'avonds? Ik ben vrij rond 16 uur. Verwacht dat het pakketje dan al binnen is.
Misschien wel een goeie optie ja. Maar misschien als die veel duurder wordt gaan ze zeuren datze hem niet kunnen leveren ofzoiets?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oooh nee man, ik begin wel vroeg, maar stop vaak wat ik al zei ergens rond 16 uur. Begin meestal rond 7 uur alquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat als je klaar was je weekend had, dus ik zit aan 10 uur savonds te denken
Dan leveren ze hem niet, zolang ik maar mijn geld terugkrijg hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien wel een goeie optie ja. Maar misschien als die veel duurder wordt gaan ze zeuren datze hem niet kunnen leveren ofzoiets?
Oja op die fiets dan is het idd wel een goeie optie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan leveren ze hem niet, zolang ik maar mijn geld terugkrijg hoor je mij niet klagen![]()
Desnoods schakel ik Kassa/Consumentenbond in
Dan gaat dat helemaal goed komenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Oooh nee man, ik begin wel vroeg, maar stop vaak wat ik al zei ergens rond 16 uur. Begin meestal rond 7 uur al.
Of Fablequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Natal kan erg goed worden hoor.. mits goed geprogrammeerde games ervoor uitkomen. Denk aan je controller gebruiken icm voice/face recognition en dan kan een RPG zoals Fallout ineens 100x toffer worden.
Mensen die de potentie van natal niet zien
leuk man, praten tegen je spelquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Natal kan erg goed worden hoor.. mits goed geprogrammeerde games ervoor uitkomen. Denk aan je controller gebruiken icm voice/face recognition en dan kan een RPG zoals Fallout ineens 100x toffer worden.
Wat? Het is toch zo? Dat vond ik juist supervet in het eerste deel, hoe meer punten je stopte in je auto's hoe vetter ze werden. Dat maakte het toch wel awesome voor mij, en nu hebben ze dat eruit gehaald omdat volgens hun teveel mensen het niet deden ( lui killen met hun wagen zodat je daar meer sterren in kreeg ).quote:
Voordeel aan Natal is dat ze gewoon anders een handschoen op de markt kunnen brengen die door Natal kan worden herkendquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen hequote:
ja ok schelden is altijd leuk. maar ik heb echt geen zin om normale dingen tegen mn tv te zeggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen he.
Als er een dude naar mij toekomt en die wil mij een quest geven, ik zeg fuck off weirdo en hij loopt weg dan zou ik dat wel een bazengame vinden hoor.
Maargoed dat is een erg simpel voorbeeld, maar blijkbaar is het aan jou toch niet besteedt.
Of een online multiplayer horrorspel, waarbij eentje telkens het spook isquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef jimjim1983 het volgende:
bij een voetbalspel zou t ook wel mooi zijn als je een kaart krijgt omdat je de scheids uitscheld
Sommige mensen kunnen niet andersquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Gaan schelden om met iemand te interageren
Interawat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen he.
Als er een dude naar mij toekomt en die wil mij een quest geven, ik zeg fuck off weirdo en hij loopt weg dan zou ik dat wel een bazengame vinden hoor.
Maargoed dat is een erg simpel voorbeeld, maar blijkbaar is het aan jou toch niet besteedt.
Samequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassen
Nee, helaas niet, dan was het misschien nog wat geweest, maar nu heb ik er n beetje een hard hoofd in...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Reclame over Alpha Protocol, die game is toch een tijd uit?
Yeah ik ben ook benieuwd wat ze allemaal gaan doen, iig heel de interface navigeerbaar maken, hopelijk ook met voice-onlyquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassen
Say what now?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee Cybje. ZONDER 'project'. Gewoon Wave.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ladies and gentlemen. I'm very pleased to announce our next blockbuster product. It's Project WAVE!
Publiek: *klap*klap OMFG! GO DAN! YEEEEAAAAAHHHHH WOOOHOOO *klap*klap
Stofwolken. Kuch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:02 schreef PP. het volgende:
Waarom heeft Marcus in het ene plaatje zwart en het andere plaatje grijs haar?
fijn he, het wwwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Dale says hi.
Test Drive was zo vetquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
In other news:
http://www.testdriveunlimited2.com/beta
Ingeschrevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
In other news:
http://www.testdriveunlimited2.com/beta
Same.quote:
Welke OP ? Zie geen OP in TS.quote:
Ja, zie ik ook net pas........... 3 plaatjes en 5 woorden.....quote:
Got Forza?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Solique het volgende:
Mochten mensen mij zoeken op xbl, mijn profiel staat in mijn handtekening. Al speel ik meer offline dan online omdat de meesten niet dezelfde games als mij hebben.
Zowel 2 als 3, maar nooit veel online gespeeld. Te weinig serieuze mensen en kan er niet veel van.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zowel 2 als 3, maar nooit veel online gespeeld. Te weinig serieuze mensen en kan er niet veel van.
Driften gaat me totaal voor geen meter af.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik ook niet1 on 1 drift battle doen op Fujimi Kaido one day?
Ik kan zo een auto voor je bouwen en in het auction house zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Driften gaat me totaal voor geen meter af.![]()
Maar kunnen het altijd eens proberen.
Zo moeilijk is dat toch niet? RWD auto pakken, ongeveer 200 pk erin. GEEN TURBO!quote:
Doe ik ook, maar in plaats van strakke rondjes, drift ik mezelf voorbij de tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:16 schreef Solique het volgende:
Assists staan bij mij uit, op automatic shift en traction control na.
Maar heb nog niet veel geoefend met de juiste auto's ervoor. Meer met gewone campaign bezig geweest.
AE86 of FC of boze (broer) GTR zijn inderdaad het beste om mee te oefenen. Maar zal me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef J.Clarkson het volgende:
Doe ik ook, maar in plaats van strakke rondjes, drift ik mezelf voorbij de tegenstanders.
En traction control is een dooddoener voor driften.
De AE86 (Toyota Corolla Trueno) is een mooie bak om mee te oefenen, of een FC'tje (Mazda RX-7 Savannah).
GTR is 4WD, zou ik niet mee beginnen want de dynamics zijn totaal anders.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:53 schreef Solique het volgende:
[..]
AE86 of FC of boze (broer) GTR zijn inderdaad het beste om mee te oefenen. Maar zal me er eens in verdiepen.
Das fijn.quote:
ja, ok. Is eerder stap 2 of 3. Maar die zijn er meer voor geschikt dan en ford ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:57 schreef J.Clarkson het volgende:
GTR is 4WD, zou ik niet mee beginnen want de dynamics zijn totaal anders.
Klopt, eigenlijk alle RWD auto's kunnen wel maar ik heb een garage vol met Initial D auto's en dat zijn allemaal Jappen. Heb ook een Lan Evo met een drivetrain swap naar RWD. Dat ding is amper te houden!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, ok. Is eerder stap 2 of 3. Maar die zijn er meer voor geschikt dan en ford ofzo.
De achtervleugel van Keisuke's FC klopt niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk alle RWD auto's kunnen wel maar ik heb een garage vol met Initial D auto's en dat zijn allemaal Jappen. Heb ook een Lan Evo met een drivetrain swap naar RWD. Dat ding is amper te houden!
My babies:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En my favorite, de AE86 (10 cm van de muur af.....)
[ link | afbeelding ]
Die wing is de enige die je erop kan zetten jammer genoeg.....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:50 schreef Solique het volgende:
[..]
De achtervleugel van Keisuke's FC klopt niet.![]()
Is geel namelijk en loopt meer door vanaf het bodywork, niet vanuit het midden.
Maar waar heb je die skins vandaan met alle logo's enzo? Zoek ze ook al een tijd namelijk.
Heb nu handmatig getypt, maar dat klopt niet natuurlijk.![]()
Apart, ik al paar keer gezocht met trefwoorden. Zal dan vanavond maar weer eens kijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef J.Clarkson het volgende:
Die wing is de enige die je erop kan zetten jammer genoeg.....
Ik heb ze van de storefront.Gewoon op model en merk zoeken, trefwoordje redsuns en initial erbij.
Et Voila!
Je moet de storefront hebben, niet de auction house. En je moet op designs zoeken, geen vinyl groups oid.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Apart, ik al paar keer gezocht met trefwoorden. Zal dan vanavond maar weer eens kijken.
http://www.eurogamer.net/articles/alpha-protocol-review?page=3quote:Like Worcester Sauce, Alpha Protocol's separate ingredients might be slightly unappetising, but they come together in a quietly effective manner. Unlike Worcester Sauce, it will certainly frustrate you more than it should, and in between the deathlike character models and bizarre misapplications of things like depth of field effects, it will struggle to convince you the team had enough time to finish it up.
But, if you're willing to put in the effort, it can steadily win you over. Obsidian can't really compete with the bigger boys in the RPG field, then, but it's carved out a little space to call its own. With ambition instead of budget, and integrity instead of polish, in the end the choice of whether to persevere or not is pretty easy to make.
http://www.videogamer.com/ps3/alpha_protocol/review-2.htmlquote:On paper, Alpha Protocol sounds incredibly alluring, combining the best elements of the role-playing and action genres with a refreshing concept. In executing that concept, however, the game falls apart at the seams. Ignoring the dialogue system, Obsidian's latest plays like a substandard third-person shooter. Despite its myriad of shortcomings there's a moderate amount of fun to be had with Alpha Protocol. It's a game that's more enjoyable than it probably should be, a game that's better than the sum of its parts. There's a lot of potential hiding under the flawed shell, and although Obsidian has failed to coax it out this time around, I hope somebody does the concept justice in the future.
Wannabe modje. Maar is goed hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg, al het geleuter over Forza 3 mag in het bestemde topic:
Forza Motorsport 3 [#18] Nu mét Tupperware Carpak :{
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/alpha-protocol-review?page=3
7/10
[..]
http://www.videogamer.com/ps3/alpha_protocol/review-2.html
6/10
Jan gaf het een > 8,4quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
7/10
[..]
6/10
Die lul van de PU? Go figure.quote:
WC lectuur inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Dynd het volgende:
PU cijfers sowieso![]()
Leuk om te lezen als je niks te doen hebt maar meer ook niet.
ALL regions, behalve 50% daarvan....... Wat een farce zeg..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:05 schreef DJ_ het volgende:
Demo: N3II: Ninety-Nine Nights
Content: N3II Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions except Austria, Belgium, Denmark, Finland, India, Ireland, Mexico, Netherlands, Norway, Portugal, Sweden, Switzerland
Dash Text: Join an unlikely band of heroes as humanity makes its final stand against the dread Army of Night.
fail
quote:It's disgusting that a game in this forsaken a state is asking for a single thin dime, let alone sixty bucks. Even if it was free I wouldn't recommend it. Alpha Protocol, to its slim credit, has its basis in noble and ambitious ideas, and those ideas are even well executed on the whole. However, while the ambitious stuff hits the mark, the bog standard gameplay has suffered beyond measure. You can build the most magnificent castle in the world, but if the foundations are made out of wet feces, everything's going to crumble and fall apart before your very eyes. Alpha Protocol is a castle that's collapsed in crap. Proof that even the most accomplished of visions are worthless if the fundamentals aren't in place.
Obsidian and Sega, like the US government portrayed in this very game, are better off denying all involvement in this failed operation.
http://www.destructoid.com/review-alpha-protocol-174617.phtmlquote:2.0 -- Bad (2s are a disaster. Any good they might have had are quickly swallowed up by glitches, poor design choices or a plethora of other issues. The desperate or the gullible may find a glimmer of fun hidden somewhere in the pit.)
Heb je toegevoegd. Mijn gt is peltjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Same.
Mochten er mensen Blur willen spelen, SternAE86Takumi. (Mag ook wel in de OP hoor...)
hmn ik tune dus iets te veelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet? RWD auto pakken, ongeveer 200 pk erin. GEEN TURBO!
Bandenspanning achter hoger zetten dan voor, assists uit en gaan.
Hij is geen lul jaquote:
Ik roep toch verdomme al sinds de Gamescom dat het een crappy game is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
7/10
[..]
6/10
Toen riep je ook dat Halo ODST een DIKKE FAIL was. En die game was toch best aardig dachten wij zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik roep toch verdomme al sinds de Gamescom dat het een crappy game is?
Alles wat met Halo te maken heeft is dikke faalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toen riep je ook dat Halo ODST een DIKKE FAIL was. En die game was toch best aardig dachten wij zo
Dat slaat nergens op Rossdale dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles wat met Halo te maken heeft is dikke faal
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles wat met Halo te maken heeft is dikke faal
quote:The whole level feels like utter chaos and the attention to detail throughout the cityscape environment is incredible – floating papers, flickering shop signs and seemingly meaningless bits of graffiti all divert your attention from the matter at hand. The tanks and copters in the level were perhaps some of the real stand-out moments, although there is just so much going on, so much noise and chaos and gunfire at every turn, that it is hard to identify one thing that defines ‘Slaughterhouse’ in Hue City.
http://www.vg247.com/2010(...)l-of-duty-black-ops/quote:All-in though, a very promising preview to what could well be, dare we even say it, the best Call of Duty yet.
quote:Just for added kicks, the mission ended with a mad dash to escape a colossal avalanche that came crashing down on the base. Again, the visuals here were extremely impressive, with huge freezing clouds swirling all around as the player made a desperate sprint for safety. And what with this being a Call of Duty game, safety meant jumping off the edge of a cliff, ice crystals forming at the edge of the screen as the player plummeted into the white void.
Say whatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Call of Duty. Please.
Heb je die graphics gezien? Tering we leven niet meer in het jaar 2006.
( Dead Rising ziet er nog beter uit dan dit)
Lijkt me niet dat het Vietnam moet zijn, met al die bergen/sneeuwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef Dynd het volgende:
Ik moet zeggen dat de foto's niet echt een Vietnam achtig sfeertje hebben. Meer moderne tijd, maar goed dat kan Treyarch toch niet, sfeer creëren.
Toch, ik vindt het niet echt een guerrilla/jaren zeventig feeling hebben. Maar misschien is dat zo omdat ik de graphics meteen link aan die van MW.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het Vietnam moet zijn, met al die bergen/sneeuw
Ze hadden waarschijnlijk nog alle assets van MW2 liggen. Volgens mij overziet Treyarch het alleen, en heeft Activision nu fabrieken geopend in Cambodia waar kinderhanden aan een lopende band de generieke CoD FPSen aan elkaar plakken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
Toch, ik vindt het niet echt een guerrilla/jaren zeventig feeling hebben. Maar misschien is dat zo omdat ik de graphics meteen link aan die van MW.
en die nightsprings tv shows zijn ook geniaalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Beste verhaal in een lange, lange tijd
Kloptquote:
Gaf hij Assassin's Creed niet een 99?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb! Het Orakel spreekt!
http://www.pu.nl/pu-tv/Alpha_Protocol.aspx?id=61
Uhh dat was hij iddquote:
dat speelt inderdaad heerlijk, ben nu in chapter 4 heb bijna non stop gespeeld sinds vanmiddagquote:
Ik heb hem nu bijna uitgespeeld maar ben er al iets van 8 dagen mee bezigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat speelt inderdaad heerlijk, ben nu in chapter 4 heb bijna non stop gespeeld sinds vanmiddag
die vogels zijn iritantquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu bijna uitgespeeld maar ben er al iets van 8 dagen mee bezig![]()
Die vogels zijn ook heel vet
En Just Cause 2 natuurlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat dit toch wel het jaar is van de free roaming games. RDR ligt pas in de winkels, waar ik me overigens héérlijk mee vermaak, Mafia II () in augustus en L.A. Noire moet ook nog in het 3e kwartaal verschijnen.
www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Call of Duty. Please.
Heb je die graphics gezien? Tering we leven niet meer in het jaar 2006.
( Dead Rising ziet er nog beter uit dan dit)
Het is een lul. Heb m "mogen" spreken tijdens een Command & Conquer launch event voor de pers.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is geen lul ja![]()
Volgens velen is hij het Orakel
Mhh kun je er wat meer over vertellen?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is een lul. Heb m "mogen" spreken tijdens een Command & Conquer launch event voor de pers.
Wat een omhoog gevallen klootzak is het, echt niet te geloven. Dus, gewoon een LUL.
Klopt, het is een ontiegelijk arrogante kloothommel.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is een lul. Heb m "mogen" spreken tijdens een Command & Conquer launch event voor de pers.
Wat een omhoog gevallen klootzak is het, echt niet te geloven. Dus, gewoon een LUL.
En volgend jaar waarschijnlijk weer een nieuwe GTA en Saints Row 3.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat dit toch wel het jaar is van de free roaming games. RDR ligt pas in de winkels, waar ik me overigens héérlijk mee vermaak, Mafia II () in augustus en L.A. Noire moet ook nog in het 3e kwartaal verschijnen.
Aldus het Orakel.quote:natuurlijk; RedDeadRedemp is topgame maar vergeet ook deze niet: PoP:Forgotten Sands, Alpha Protocol, UFC 2010 en, nogmaals, Alpha Protocol
Daarover gesproken.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
In de EDGE stond ooit een heel artikel erover, klinkt bestwel leuk, absoluut niet te vergelijken met GTA, eerder halve open-world adventure, maar wel toffigquote:Op zondag 30 mei 2010 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarover gesproken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees maar niet bang, je kunt hem wel downloaden hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef bierjoost het volgende:
Als ze hem op een DVD DL'tje weten te krijgen ja...
Alan Wake was maar 2.8 GBquote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef bierjoost het volgende:
Als ze hem op een DVD DL'tje weten te krijgen ja...
Hehe.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, je kunt hem wel downloaden hoor
http://www.edge-online.co(...)onfidential-la-noirequote:Op zondag 30 mei 2010 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In de EDGE stond ooit een heel artikel erover, klinkt bestwel leuk, absoluut niet te vergelijken met GTA, eerder halve open-world adventure, maar wel toffig
Tof. Even lezen straks. Ik ben nog niet dik gehyped, ik wil niet vol spanning wachten zoals ik deed bij RDR.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.edge-online.co(...)onfidential-la-noire
Het concept is ook vele malen interessanter dan een GTA. Afgaande op de details gaat de gameplay ook heel anders zijn. Dit lijkt eindelijk een echt goed uitgewerkte, high budget detective game te worden.
Echt? Grafisch vind ik het toch wel flink tegenvallen als je de game tegenover bijvoorbeeld RDR en Mafia 2 zet.quote:
Hoezo is het gaar? Even goed/slecht als Doom toch?quote:
Ja klopt. Maar die is ook klotequote:Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo is het gaar? Even goed/slecht als Doom toch?
Meh.... Echt klote niet, eerder gedateerd en frustrerend.quote:
Ja dat bedoel ik idd. Maar Doom 2 is helaas geen verbetering. Duke Nukem 3D kun je nu nog steeds perfect spelenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Meh.... Echt klote niet, eerder gedateerd en frustrerend.
Het enige wat ik kan zeggen is dat het een PU-medewerker kwaal is.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhh kun je er wat meer over vertellen?
Shadow Warrior mag ook op XBLA.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik idd. Maar Doom 2 is helaas geen verbetering. Duke Nukem 3D kun je nu nog steeds perfect spelen
quote:
"I hate mimes."quote:Op zondag 30 mei 2010 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Blood 1 ook wel
Ken dat level nog steeds![]()
Het stomme is dat je het toen ook super mooi er uit vond zien. Die flares in het begin vond ik toen helemaal tofquote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
"I hate mimes."
"Strangers in the night, exchanging glanses!"
Ik heb hier nog steeds een oud magazine liggen waarbij ze CoD2 bijna fotorealistisch noemen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het stomme is dat je het toen ook super mooi er uit vond zien. Die flares in het begin vond ik toen helemaal tof
Daar moet je een foto van maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds een oud magazine liggen waarbij ze CoD2 bijna fotorealistisch noemen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik zal hem zoeken, was de PC gamer geloof ik. Met een first-look.
Alan Wake ziet er nu wel heel tof uit maar dat zal over een jaar of wat ook wel weer niets zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik zal hem zoeken, was de PC gamer geloof ik. Met een first-look.
1 jaar is wel heel erg snel, als er geen nieuwe consoles aankomen binnen een jaar zal het er alsnog goed uitzien.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alan Wake ziet er nu wel heel tof uit maar dat zal over een jaar of wat ook wel weer niets zijn.
Een jaar is idd wat overdreven jaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
1 jaar is wel heel erg snel, als er geen nieuwe consoles aankomen binnen een jaar zal het er alsnog goed uitzien.
Gears of War 1 ziet er ook nog tof uit. Laatst nog gespeeld.
En nu nog beter zelfsquote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Baas. Gelukkig ben je goed in Hall of Meat.
Ik moet inderdaad nog een aantal dingen doen, ik was iets te snel met oordelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu nog beter zelfs. Maar jij zei dat ie kort was, maar ik ben verder als jou
.
Btw aankomende week een keer WK2010 doen? Zag dat je hem ook had
En nu klopt de prijs dus niet volgens bol.comquote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Natal oftewel Wave is nu al te bestellen bij bol.com voor 79,99
http://www.bol.com/nl/p/g(...)NLTWI000000SN3110MEI
Guttegut, de fanboys zijn vroeg wakker. Check die reacties daar dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
En nu klopt de prijs dus niet volgens bol.com
Ik heb hem al gekocht voor 70 euroquote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
En nu klopt de prijs dus niet volgens bol.com
van leest of free record shop voor 39,99quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand enig idee waar de Wireless Headset het goedkoopst is?
Mag ook internationaal
Prijzen zoals getoond in webshop zijn gelijk, tenzij het een speciale actie is dan staat dat erbij vermeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ah thanks!
Nee zo gierig ben ik ook weer niet
Zijn de prijzen winkel/webwinkel bij FRS gelijk? Anders rij ik er na het werk even langs.
Dit moet je lezen:quote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef DJ_ het volgende:
Alan MTFing Wake
wat een spel, het einde is wat vreemd maar het past er precies in.
het verhaal is ook geniaal bedacht/geschreven.
Beste game sinds tijdenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef DJ_ het volgende:
Alan MTFing Wake
wat een spel, het einde is wat vreemd maar het past er precies in.
het verhaal is ook geniaal bedacht/geschreven.
Ik heb het niet gelezen, maar het schijnt dat de uitwerking van alles enorm beneden pijl is, op de voice-acting na. Van de dode characters tot (vooral) de belabberde gunplay (die toch het grootste deel van de gameplay vormt)quote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo slecht aan AP?
Want wat hij allemaal verteld lijkt me super tof
Kijk maar op GT die gunplay, niet om aan te zien. Je kan niet fatsoenlijk richten en of een kogel aankomt ligt puur aan gelukquote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
Maar daarvan zegt hij '' Het is geen shooter maar een rpg''quote:Op maandag 31 mei 2010 19:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar het schijnt dat de uitwerking van alles enorm beneden pijl is, op de voice-acting na. Van de dode characters tot (vooral) de belabberde gunplay (die toch het grootste deel van de gameplay vormt)
mee eens.quote:
Dat is leuk en aardig, maar als het een RPG is, waarom ben je dan continu aan het schieten? Kijk, Mass Effect is ook een RPG maar je schiet wel enorm veel (merendeel van de tijd zelfs) dus dat hebben ze goed uitgewerkt. AP is blijkbaar een RPG waarbij je wel heel de tijd schiet maar waarbij ze domme, domme en nog eens domme keuzes hebben gemaakt waardoor het niet lekker schiet, dus waarin je het merendeel van de tijd je aan het ergeren bent (het werkt niet goed omdat ze RPG-elementen aan het schieten hebben toegevoegd, als in: je schiet niet waar je op mikt maar afhankelijk van je skill ben je nauwkeuriger. Echt, een van de meest irritante dingen, heb je n perfect headshot aangelegd schiet je alsnog twee meter naastquote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar daarvan zegt hij '' Het is geen shooter maar een rpg''
Maar dat is dus geen goeie verklaring als ik je zo hoor
Reclame praatjes gast.... Alsjeblieft neem Jan niet serieus. Hij de grootste hoer van gamend Nederland en doet alles om publishers te vriend te houden.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
Het had zoveel beter kunnen zijn als de besturing wat meer "diepte" had en de grove fouten eruit waren gehaald.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik lees juist veel positieve ervaringen met AP, ik ga m misschien wel halen.
Thanks voor de tip.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamehubs heeft flinke aanbiedingen
Onder andere
Alan Wake, Splinter Cell en Prince of Persia voor 30 per stuk.
gewoon niet doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik lees juist veel positieve ervaringen met AP, ik ga m misschien wel halen.
Beste kun je even zoeken op 2dehands site's Ik heb er ook nog 1 liggen maar volgens mij is die al wat nieuwer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
Iemand een idee waar je een nieuwe power supply kan halen voor de 360? De oude van me is kapot, en die is van de launch... Nieuwere modellen hebben een hele andere connectie.
Hangt er vanaf waar je woont.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
Iemand een idee waar je een nieuwe power supply kan halen voor de 360? De oude van me is kapot, en die is van de launch... Nieuwere modellen hebben een hele andere connectie.
Ik stel je mening op prijs hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:34 schreef J.Clarkson het volgende:
Mijn mening zal er wel niet toe doen. Jan is heilig bij je merk ik.
Bazen games. Alleen jamer dat je linkjes niet werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na RDR maar eens eindelijk een begin maken aan AC II.
Komtie dan he!? Told you so.....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Rossdale het volgende:
Ontwikkelaar: Alpha Protocol had geannuleerd moeten worden
Geweldige game hoor Akwijla. Luister jij maar lekker naar je orakel
LOLquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Rossdale het volgende:
Rossfailquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Rossdale het volgende:
Ja ok, maar ZO slecht is AP ook weer niet, hij baalt en omdat er dingen geimplementeerd moesten worden waar hij het niet mee eens was. Nu vindt hij dat het spel verkracht is. Hij weet hoe het had moeten worden. Dat zullen wij nooit weten. Remember that.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef SuperFruitig het volgende:!
Die medewerker lijkt me gewoon een ontwerper die, onder druk van zijn non-getalenteerde superieuren, tezamen met zijn ontwerpteam hun kindje hebben moeten verminken door het implementeren van allerlei kut-ideeen van bovenaf.
Ik kan me best vinden in zijn verhaaltje iig.
Jazeker! Begrijp me niet verkeerd, het is geen SLECHTE game. Maar echt geweldig is ie ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rossfail![]()
Ik denk nog steeds dat die game budgetbak waardig is!
En dat zijn jullie met me eens toch Clarkson?![]()
Ik zat ook al naar die 2 te kijken, alleen geloof ik dat PoP weer zo lastig isquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Leute, hilfe bitte!
Op Live is Prince of Persia in angebot en Turtles in time ook. Nu wil ik xbox live points hebben, maar ik ben een oer Hollander en wil er het liefst bijna niks voor betalen.
Waar vind ik een leuke deal voor 2100 live points?
PoP is gaming Nostalgia voor mij. die heb ik nog op fucking MS-DOS gespeeld. Die MOET ik hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zat ook al naar die 2 te kijken, alleen geloof ik dat PoP weer zo lastig is![]()
Misschien turtles even kopen.
http://maximuscards.com/quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Leute, hilfe bitte!
Op Live is Prince of Persia in angebot en Turtles in time ook. Nu wil ik xbox live points hebben, maar ik ben een oer Hollander en wil er het liefst bijna niks voor betalen.
Waar vind ik een leuke deal voor 2100 live points?
Thanks! Maar ik heb al een goedkopere gevonden ondertussen. Scheelt 6 euro op 2100 points.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://maximuscards.com/
Die dus
Verder blijft het natuurlijk een ego-centrische ontwerperHij weet hoe het was, zijn kindje, zijn baby. En nu is het verneukt door een of andere 'baas' die echt de ballen verstand heeft van hoe en wat. Natuurlijk gaat hij zeggen dat het verneukt is en dat de game de prullenbak in moest
Ik zag dat Maximus idd wat duurder was geworden (ik heb een US account, dus voor mij was het echt megacheap omdat a. de prijzen lager liggen voor US accounts, en b. ik in dollars kon betalen).quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Thanks! Maar ik heb al een goedkopere gevonden ondertussen. Scheelt 6 euro op 2100 points.
Maar ik weet hoe die dev zich voelt. Heb ooit een roll-out plan op moeten zetten. 6 maanden aan gewerkt, met iedereen overlegd en alles. Nou mooi denk je dan.
Komt meneer de nieuwe manager met het vocht nog achter zijn oren mij vertellen dat ik opnieuw kon gaan beginnen.
"Fuck you" was mijn antwoord. Nu heb ik een andere werkgever.
Ik had kennis, hij had niks. Alleen een grote bek dat alles anders moest. Nou, doe het dan ook maar met ander personeel. Piss off...quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zag dat Maximus idd wat duurder was geworden (ik heb een US account, dus voor mij was het echt megacheap omdat a. de prijzen lager liggen voor US accounts, en b. ik in dollars kon betalen).
Maar ja, mensen met 'status' en 'kennis' binnen de top van een bedrijfWat een gehuil altijd.
Waar heb je die goedkopere gevonden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Thanks! Maar ik heb al een goedkopere gevonden ondertussen. Scheelt 6 euro op 2100 points.
Maar ik weet hoe die dev zich voelt. Heb ooit een roll-out plan op moeten zetten. 6 maanden aan gewerkt, met iedereen overlegd en alles. Nou mooi denk je dan.
Komt meneer de nieuwe manager met het vocht nog achter zijn oren mij vertellen dat ik opnieuw kon gaan beginnen.
"Fuck you" was mijn antwoord. Nu heb ik een andere werkgever.
Die lijkt me ook heel vet alleen heb ik van de SP nog niet veel meegekregen dus nog even aanzien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:27 schreef J.Clarkson het volgende:
En dan heb ik gisteren Transformers pre-ordered.
Voor mij is het puur nostalgie. Na die vieze movie-based games ben ik wel toe aan een ECHTE transformers game.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook heel vet alleen heb ik van de SP nog niet veel meegekregen dus nog even aanzien.
Lijkt wel een logo van ecologisch WC papier.quote:
*SLAP!* JA!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Transformers game? Niet film based? Mis ik iets?
Deze schijnt echt '' door fans voor fans'' te zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Transformers game? Niet film based? Mis ik iets?
Die op de PS2 vond ik ook heel vet! Ik ben trouwens geen fan van Transformers maar als het een leuke game is dan speel ik ze wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Voor mij is het puur nostalgie. Na die vieze movie-based games ben ik wel toe aan een ECHTE transformers game.
De laatste goede TF game was op de PS2.....
Allebei goede games.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een goede tennisgame op de X360? Kwam zelf uit bij Virtua Tennis 3 en Top Spin 3..
Koop in ieder geval niet Table Tennis van Rockstar, stomme buttgamequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een goede tennisgame op de X360? Kwam zelf uit bij Virtua Tennis 3 en Top Spin 3..
Hmm ik ga vanavond eens kijken, en anders op de demo wachtenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
*SLAP!* JA!
http://www.transformersgame.com/
http://www.gametrailers.c(...)-for-cybertron/12451
Ga je inlezen/ kijken, jetzt, heute.
Nog ca. 3 weekjes!!!
Toen was de xbox nog nieuwquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koop in ieder geval niet Table Tennis van Rockstar, stomme buttgame
Er zijn idd vele mooie Fok! toernooien geweestquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen was de xbox nog nieuwFok tournooi toen, was wel grappig
Laat het me weten, legend was een bazenspel. maar omdat ik over underworld toen een slechte paar slechte reviews had gelezen heb ik hem maar niet gekocht. misschien toch nog een keer kopen uit de budgetbakquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
TR: Underworld maar eens gekocht, Is die even tof als Legend ?
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn idd vele mooie Fok! toernooien geweest
Toen de hoeren nog maagd warenquote:
dat wil niemandquote:
Ik had hem voor een 10tje en vond de demo wel grappig dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:04 schreef Xblister het volgende:
[..]
Laat het me weten, legend was een bazenspel. maar omdat ik over underworld toen een slechte paar slechte reviews had gelezen heb ik hem maar niet gekocht. misschien toch nog een keer kopen uit de budgetbak
Gay Tony is wel veel tofferquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:52 schreef wc-eend het volgende:
Lost and Damned uitgespeeld.. Begonnen aan Gay Tony wel weer heel anders
Underworld is wel cool ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
Met Underworld valt de serie weer in haar oude patroon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
Vind hem best aardig, zeker voor wénâg geld!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Underworld valt de serie weer in haar oude patroon.
Het was een echte baas die jongeman die dat organiseerde toen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen was de xbox nog nieuwFok tournooi toen, was wel grappig
Dat wel, maar t.o.v. Legend is het weer een flinke achteruitgang. Tekenend voor de serie in de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind hem best aardig, zeker voor wénâg geld!
Ik zou niet weten wie het was eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het was een echte baas die jongeman die dat organiseerde toen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie het was eigenlijk
Ik geloof je meteenquote:
Dat is nog steeds de normale xbox toch? Gaan geruchten dat er een nieuw model aangekondigd gaat worden.quote:
dat ik hem ga kopen als die kleiner is, en gooi ik mijn ouwe de deur uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is nog steeds de normale xbox toch? Gaan geruchten dat er een nieuw model aangekondigd gaat worden.
Wat verwachten jullie?
Same here. Kleiner. Stiller.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat ik hem ga kopen als die kleiner is, en gooi ik mijn ouwe de deur uit
Werkend.quote:
voor de zekerheid een 2e gekochtquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben pas aan mijn tweede Xbox en de eerste is nooit écht stuk gegaan; die is verkocht voordat hij geen discs meer las![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |