Sommige mensen kunnen niet andersquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Gaan schelden om met iemand te interageren
Interawat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen he.
Als er een dude naar mij toekomt en die wil mij een quest geven, ik zeg fuck off weirdo en hij loopt weg dan zou ik dat wel een bazengame vinden hoor.
Maargoed dat is een erg simpel voorbeeld, maar blijkbaar is het aan jou toch niet besteedt.
Samequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassen
Nee, helaas niet, dan was het misschien nog wat geweest, maar nu heb ik er n beetje een hard hoofd in...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Reclame over Alpha Protocol, die game is toch een tijd uit?
Yeah ik ben ook benieuwd wat ze allemaal gaan doen, iig heel de interface navigeerbaar maken, hopelijk ook met voice-onlyquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassen
Say what now?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee Cybje. ZONDER 'project'. Gewoon Wave.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ladies and gentlemen. I'm very pleased to announce our next blockbuster product. It's Project WAVE!
Publiek: *klap*klap OMFG! GO DAN! YEEEEAAAAAHHHHH WOOOHOOO *klap*klap
Stofwolken. Kuch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:02 schreef PP. het volgende:
Waarom heeft Marcus in het ene plaatje zwart en het andere plaatje grijs haar?
fijn he, het wwwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Dale says hi.
Test Drive was zo vetquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
In other news:
http://www.testdriveunlimited2.com/beta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |