quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef SuperFruitig het volgende:
'vette glimmende X' is ook erg subjectief natuurlijk SC
Vind je? Ik vind het een gedrocht van een apparaat (die oude PS3 ook) het enige wat enigszins leuk is om naar te kijken is de Wii, maar goed, daar zit ook gameboy hardware in ^_^quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hij was best groot (dus vet) en glimmend kan je ook moeilijk ontkennen
Maar ok, misschien was ie iets te flashy geweest, maar vond het er echt 10x beter uitzien dan waarmee ze ge-eindigd waren. De 360 ziet er wel goed uit, fris, scherp, sexy, hmmmmm!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef jimjim1983 het volgende:
crackdown 2 lijkt me wel tof, hoop wel dat er meer afwisseling in de missies zit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef bierjoost het volgende:
Ik snap niet dat Blur lagere cijfers krijgt dan Split/Second. S/S is zo verschrikkelijk saai, zowel offline als online. Het doelloos levelen bij Blur vind ik echt geweldig. De tegenstanders zitten ook niet echt aan elastiekjes zoals bij s/s.
Thanx! Dan weet ik bij deze voor welke ik ga! Ik neigde al wat meer naar Blur, mede omdat de makers mij zoveel plezier hebben gegeven met Metropolis Street Racer en de PGR reeks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:18 schreef bierjoost het volgende:
Ik snap niet dat Blur lagere cijfers krijgt dan Split/Second. S/S is zo verschrikkelijk saai, zowel offline als online. Het doelloos levelen bij Blur vind ik echt geweldig. De tegenstanders zitten ook niet echt aan elastiekjes zoals bij s/s.
Beter krijgen we eindelijk informatie/screens/trailer op de E3. En please, beter verneuken ze de serie niet door een andere richting op te gaan ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef Devz het volgende:
Hitman 5 eindelijk bevestigd voor eind 2010(ik zal wel weer achterlopen, maar las het net pas)
Lekker hoor!quote:
Red Dead Redemption! Van de makers van GTA.. 1 van de beste games dit jaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
TVP, weet iemand nog leuke spellen wil even wat nieuws
Wat zoek je precies??quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
TVP, weet iemand nog leuke spellen wil even wat nieuws
van alles, waar een beetje leuk verhaal en actie in zit!quote:
Wat heb je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
van alles, waar een beetje leuk verhaal en actie in zit!
red death, is niks hou niet zo van het wilde westen
Maakt niet uit, als je van open world games houdt ga je met Red Dead echt genieten. Goed verhaal, lekkere gameplay. Ach tja als het je niks lijkt dan niet ofcourse :p. Alan Wake dan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
Gay Tony? Blur? ODST? Forza 3?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
Dantes Inferno?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
AC 2?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
CD2 wordt dikke faal aangezien er geen transformerende auto's inzitten
FAIL
Je had dat toch pas gefixtquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef SpankmasterC het volgende:volgens mij gaat mn xbox weer dood, had net twee keer dat mn scherm ermee ophield... *zucht*
Als dat om 10 uur is, zit je goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:58 schreef Sobraine het volgende:
Heb net: Red Dead Redemption bestel. Morgen in huis, als ik thuiskom heb ik weekend
Bij welke episode ben jij nu bij Alan Wake?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als dat om 10 uur is, zit je goed
5quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij welke episode ben jij nu bij Alan Wake?
Al 3x gefixed met oververhitten en x-clamp fix maar arme beestje gaat alsnog dood...quote:
Hoeveel kosten die x-clamp dingen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Al 3x gefixed met oververhitten en x-clamp fix maar arme beestje gaat alsnog dood...
Misschien met vakantie en/of belastingen nieuwe arcade kopen oid
http://www.gameorder.nl/preorder-acties-i-50.htmlquote:* Treed er tijdens de aanloop periode richting de release datum een prijsstijging op dan betaal je niets meer dan het gene je al betaald hebt, en heb je voordelig de game kunnen kopen.
* Daalt de prijs in de periode richting de release datum, dan wordt dat verschil na het verzenden (en dus ook de definitieve prijs) met je verrekend, waarbij je kunt kiezen voor terugstorten of behouden voor een eventuele andere aankoop. (deze verrekening vind plaats aan de hand van de prijs op de release datum)
s'Ochtends of s'avonds? Ik ben vrij rond 16 uur. Verwacht dat het pakketje dan al binnen is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als dat om 10 uur is, zit je goed
Natal? Ik doe het niet, lijkt me echt he-le-maal niks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kreeg deze link net van een maat van me:
http://www.gameorder.nl/microsoft-xbox360-natal-p-5398.html
Natal voor 70 euro. Voorwaarden even gelezen mocht het duurder worden:
[..]
http://www.gameorder.nl/preorder-acties-i-50.html
Heb ze nog gechecked op diverse sites, en ze zijn betrouwbaar. Ik zat er zelf aan te denken om nu anders alvast te halen. Mocht het dan duurder worden dan maakt het niet uit, en mocht het goedkoper worden dan krijg ik dat vergoed![]()
Maar weet alleen niet of Natal wel überhaupt die 70 Euro waard zal zijn
Mwa, als gezichtsherkenning en voice-control het doen ben ik stiekem al blij genoegquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Natal? Ik doe het niet, lijkt me echt he-le-maal niks.
Voor die 50 of 70 euro ben ik ook blij genoeg maar niet als het toch 120 tot 150 gaat wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mwa, als gezichtsherkenning en voice-control het doen ben ik stiekem al blij genoeg
Valt meequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb ze nog gechecked op diverse sites, en ze zijn betrouwbaar. Ik zat er zelf aan te denken om nu anders alvast te halen. Mocht het dan duurder worden dan maakt het niet uit, en mocht het goedkoper worden dan krijg ik dat vergoed![]()
Omdat als je klaar was je weekend had, dus ik zit aan 10 uur savonds te denkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef Sobraine het volgende:
[..]
s'Ochtends of s'avonds? Ik ben vrij rond 16 uur. Verwacht dat het pakketje dan al binnen is.
Misschien wel een goeie optie ja. Maar misschien als die veel duurder wordt gaan ze zeuren datze hem niet kunnen leveren ofzoiets?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oooh nee man, ik begin wel vroeg, maar stop vaak wat ik al zei ergens rond 16 uur. Begin meestal rond 7 uur alquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat als je klaar was je weekend had, dus ik zit aan 10 uur savonds te denken
Dan leveren ze hem niet, zolang ik maar mijn geld terugkrijg hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien wel een goeie optie ja. Maar misschien als die veel duurder wordt gaan ze zeuren datze hem niet kunnen leveren ofzoiets?
Oja op die fiets dan is het idd wel een goeie optie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan leveren ze hem niet, zolang ik maar mijn geld terugkrijg hoor je mij niet klagen![]()
Desnoods schakel ik Kassa/Consumentenbond in
Dan gaat dat helemaal goed komenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Oooh nee man, ik begin wel vroeg, maar stop vaak wat ik al zei ergens rond 16 uur. Begin meestal rond 7 uur al.
Of Fablequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Natal kan erg goed worden hoor.. mits goed geprogrammeerde games ervoor uitkomen. Denk aan je controller gebruiken icm voice/face recognition en dan kan een RPG zoals Fallout ineens 100x toffer worden.
Mensen die de potentie van natal niet zien
leuk man, praten tegen je spelquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Natal kan erg goed worden hoor.. mits goed geprogrammeerde games ervoor uitkomen. Denk aan je controller gebruiken icm voice/face recognition en dan kan een RPG zoals Fallout ineens 100x toffer worden.
Wat? Het is toch zo? Dat vond ik juist supervet in het eerste deel, hoe meer punten je stopte in je auto's hoe vetter ze werden. Dat maakte het toch wel awesome voor mij, en nu hebben ze dat eruit gehaald omdat volgens hun teveel mensen het niet deden ( lui killen met hun wagen zodat je daar meer sterren in kreeg ).quote:
Voordeel aan Natal is dat ze gewoon anders een handschoen op de markt kunnen brengen die door Natal kan worden herkendquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen hequote:
ja ok schelden is altijd leuk. maar ik heb echt geen zin om normale dingen tegen mn tv te zeggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen he.
Als er een dude naar mij toekomt en die wil mij een quest geven, ik zeg fuck off weirdo en hij loopt weg dan zou ik dat wel een bazengame vinden hoor.
Maargoed dat is een erg simpel voorbeeld, maar blijkbaar is het aan jou toch niet besteedt.
Of een online multiplayer horrorspel, waarbij eentje telkens het spook isquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef jimjim1983 het volgende:
bij een voetbalspel zou t ook wel mooi zijn als je een kaart krijgt omdat je de scheids uitscheld
Sommige mensen kunnen niet andersquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Gaan schelden om met iemand te interageren
Interawat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen he.
Als er een dude naar mij toekomt en die wil mij een quest geven, ik zeg fuck off weirdo en hij loopt weg dan zou ik dat wel een bazengame vinden hoor.
Maargoed dat is een erg simpel voorbeeld, maar blijkbaar is het aan jou toch niet besteedt.
Samequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassen
Nee, helaas niet, dan was het misschien nog wat geweest, maar nu heb ik er n beetje een hard hoofd in...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Reclame over Alpha Protocol, die game is toch een tijd uit?
Yeah ik ben ook benieuwd wat ze allemaal gaan doen, iig heel de interface navigeerbaar maken, hopelijk ook met voice-onlyquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM heeft een punt hier. Natal is veel meer dan zwieren en zwaaien voor de TV natuurlijk. Ik laat me verrassen
Say what now?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee Cybje. ZONDER 'project'. Gewoon Wave.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ladies and gentlemen. I'm very pleased to announce our next blockbuster product. It's Project WAVE!
Publiek: *klap*klap OMFG! GO DAN! YEEEEAAAAAHHHHH WOOOHOOO *klap*klap
Stofwolken. Kuch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:02 schreef PP. het volgende:
Waarom heeft Marcus in het ene plaatje zwart en het andere plaatje grijs haar?
fijn he, het wwwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Dale says hi.
Test Drive was zo vetquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
In other news:
http://www.testdriveunlimited2.com/beta
Ingeschrevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
In other news:
http://www.testdriveunlimited2.com/beta
Same.quote:
Welke OP ? Zie geen OP in TS.quote:
Ja, zie ik ook net pas........... 3 plaatjes en 5 woorden.....quote:
Got Forza?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Solique het volgende:
Mochten mensen mij zoeken op xbl, mijn profiel staat in mijn handtekening. Al speel ik meer offline dan online omdat de meesten niet dezelfde games als mij hebben.
Zowel 2 als 3, maar nooit veel online gespeeld. Te weinig serieuze mensen en kan er niet veel van.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zowel 2 als 3, maar nooit veel online gespeeld. Te weinig serieuze mensen en kan er niet veel van.
Driften gaat me totaal voor geen meter af.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik ook niet1 on 1 drift battle doen op Fujimi Kaido one day?
Ik kan zo een auto voor je bouwen en in het auction house zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Driften gaat me totaal voor geen meter af.![]()
Maar kunnen het altijd eens proberen.
Zo moeilijk is dat toch niet? RWD auto pakken, ongeveer 200 pk erin. GEEN TURBO!quote:
Doe ik ook, maar in plaats van strakke rondjes, drift ik mezelf voorbij de tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:16 schreef Solique het volgende:
Assists staan bij mij uit, op automatic shift en traction control na.
Maar heb nog niet veel geoefend met de juiste auto's ervoor. Meer met gewone campaign bezig geweest.
AE86 of FC of boze (broer) GTR zijn inderdaad het beste om mee te oefenen. Maar zal me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef J.Clarkson het volgende:
Doe ik ook, maar in plaats van strakke rondjes, drift ik mezelf voorbij de tegenstanders.
En traction control is een dooddoener voor driften.
De AE86 (Toyota Corolla Trueno) is een mooie bak om mee te oefenen, of een FC'tje (Mazda RX-7 Savannah).
GTR is 4WD, zou ik niet mee beginnen want de dynamics zijn totaal anders.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:53 schreef Solique het volgende:
[..]
AE86 of FC of boze (broer) GTR zijn inderdaad het beste om mee te oefenen. Maar zal me er eens in verdiepen.
Das fijn.quote:
ja, ok. Is eerder stap 2 of 3. Maar die zijn er meer voor geschikt dan en ford ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:57 schreef J.Clarkson het volgende:
GTR is 4WD, zou ik niet mee beginnen want de dynamics zijn totaal anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |