Hahaquote:
Welke bedoel je precies?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Dudes die Intertoys aanbieding is echt debiel
Likewise. Vanmiddag nog een potje offline Firefight gedaan met mijn neef, maar het doet me niks. Saaie kutreeksen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha. Nja ik had niks met de eerste gears, dus ook niks met deel 2 en nu ook weer niet. Zelfde probleem als Halo, ook al zo'n serie die mij echt niks doet :/
XBOX Elite + 4 games -> 199 euroquote:
bedoel je niet de Bart Smit aanbieding? Die heb ik van de week gescoord, echt super aanbieding iddquote:Op maandag 24 mei 2010 01:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Likewise. Vanmiddag nog een potje offline Firefight gedaan met mijn neef, maar het doet me niks. Saaie kutreeksen.
[..]
XBOX Elite + 4 games -> 199 euro
quote:Op maandag 24 mei 2010 04:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
bedoel je niet de Bart Smit aanbieding? Die heb ik van de week gescoord, echt super aanbieding idd
quote:
Beetje jammer van de characters. Een soort animevrouwtje en een ghetto-neger die recht uit een basketball game gestapt lijkt te zijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de training verbeterd ten opzichte van UFC 2009? Want dat werd me een partij snel saai... In de demo leek de combat iig wel precies hetzelfdequote:
Morgen heb ik hem, ben zeer benieuwdquote:Op maandag 24 mei 2010 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is de training verbeterd ten opzichte van UFC 2009? Want dat werd me een partij snel saai... In de demo leek de combat iig wel precies hetzelfde
Ik merkte in dat ene potje wat ik speelde weinig verschilquote:Op maandag 24 mei 2010 11:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen heb ik hem, ben zeer benieuwd
In de demo was combat niet hetzelfde btw
Veel meer interactie met de kooi, ground transitions zijn heel erg verbeterd, clinch punching is veranderd, werpen vindt ik persoonlijk makkelijker in 2010. Deze wil ik wel halen als hij in Engeland rond de 20-30 euro gaat liggenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik merkte in dat ene potje wat ik speelde weinig verschilMaargoed ook niet echt uitgebreid getest natuurlijk
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:37 schreef Debsterr het volgende:
Zojuist Lego Harry Potter ge-preordered.
Niets mis met die Lego gamesquote:Op maandag 24 mei 2010 13:37 schreef Debsterr het volgende:
Zojuist Lego Harry Potter ge-preordered.
Dat vroeg ik mee ook af. Met blacklightquote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef SuperFruitig het volgende:
waarom maken ze dan geen shirt met die lampjes op de rug
KAART HET AANquote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef SuperFruitig het volgende:
waarom maken ze dan geen shirt met die lampjes op de rug
Vind ik nou ook, van 't weekend Indiana Jones 1 uitgespeeld op 100%. Nu nog 13 achievements!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niets mis met die Lego games![]()
Vooral Lego Batman is tof
Redactie Gamesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Anne het volgende:
Ik heb Lego Batman na 10 minuten uitgezet. Bah.
Te moeilijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Anne het volgende:
Ik heb Lego Batman na 10 minuten uitgezet. Bah.
te geweldadigquote:
Ik vond 'm af en toe wel eng hoor. Heb ik m'n vriend maar verder laten spelen. 's Avonds ook het lampje aangelaten natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vond 'm af en toe wel eng hoor. Heb ik m'n vriend maar verder laten spelen. 's Avonds ook het lampje aangelaten natuurlijk.
Óf je vraagt aan Ome Spanky of hij zo'n lelijk t-shirt heeft voor een vrouwelijke avatar, en dan zegt Ome Spanky: "Natuurlijk! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:47 schreef gonzo1979 het volgende:
Even voor de girlgamers:
ik heb nog een code over voor een Female Avatar shirt van Alan Wake. Ik wil deze aan een van de female gamers op FOK weggeven, maar je moet er wel even iets leuks voor doen. Plaats hier een foto van jezelf met een zaklamp zoals op het voorbeeld:
[ afbeelding ]
alle reacties met foto die voor woensdag 26 mei 22:00 zijn geplaatst tellen mee, at random krijgt één van de dames/meiden de code
quote:
Hij werkt natuurlijk ook vooral achter de schermen. Ik ben benieuwd hoe het vanaf hier gaat met de Xbox.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je hebt al 5 jaar niets meer van hem gehoord en je gaat m missen? Rare jongen ben je Roy!
Maar ook achter de schermen was hij al een tijdje niet meer met de xbox bezig, maar met de Zune en de gecancelde tablet van MSquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij werkt natuurlijk ook vooral achter de schermen. Ik ben benieuwd hoe het vanaf hier gaat met de Xbox.
Serieus joh, ik dacht dat hij ook nog wel bezig was met de 360... Dan zullen we 'm inderdaad minder missenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar ook achter de schermen was hij al een tijdje niet meer met de xbox bezig, maar met de Zune en de gecancelde tablet van MS
En das maar goed ook, zo'n X zet je niet naast je TV neerquote:En hij is volgens mij mede-verantwoordelijk dat de originele Xbox niet uitkwam in die vette glimmende X maar in zo'n lelijke donkergrijze koelkast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |