Say whatquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Mafia 2 wordt een faal.
Netjes lijstje. Ik vind Halo: ODST, The Saboteur, UFC en Dead Rising wel leuk. Alleen heb ik nog Examenreis, RDR, ModnationRacers, examenfeesten enz. te gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Is het een duif? Nee ik ben gek.
Gooi toch veel spellen weg
[TK] 20 Xbox 360 en PS3 games
[ afbeelding ]
Koop het of doe het niet
Wel laag, wil er 60 van makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef YOgamerYO het volgende:
RDR ziet het beste uit op de 360, dus kan die ook weer aan![]()
[..]
Netjes lijstje. Ik vind Halo: ODST, The Saboteur, UFC en Dead Rising wel leuk. Alleen heb ik nog Examenreis, RDR, ModnationRacers, examenfeesten enz. te gaan![]()
40 euro voor de 4 spellen?
Ga jij deze maar spelenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Mafia 2 wordt een faal.
Voor mij wordt het een faal.quote:
Cyberiaap?quote:
Ik kijk wel weer na de examensquote:
2010 is zoveel verbeterd tov 2009quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef speknek het volgende:
Hoezo geen nieuwe? Als je hem nieuw koopt heb je wel de online modus.
En als het om principes gaat, vind ik elk jaar een nieuwe iteratie veel ergerlijker.
Goed idee van zequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef badboynova het volgende:
THQ![]()
Geen nieuwe UFC dit jaar voor mij, zal me wel blijven vermaken met de 2009 versie.
Een van de beste collectors edition die er is!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef kthxbye het volgende:
Heb mijn 360 Elite aanbieding binnen van de E-Plaza! Xbox 360 Elite, 120 GB HD, 1 wireless controller, 1 draadloze headset + Halo ODST, Forza 3, Lego Batman en Pure. Voor ¤199,- een mooie deal zo lijkt me. Krijg volgende week donderdag pas mijn nieuwe HDTV binnen (Sony Bravia $40HX700), ik ben benieuwd of ik zo lang kan wachten
nu nog ff Alan Wake bestellen. Is de collectors edition de moeite waard?
Ik heb pics gepost in het Alan Wake topic, en volgens mij hier ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef kthxbye het volgende:
Heb mijn 360 Elite aanbieding binnen van de E-Plaza! Xbox 360 Elite, 120 GB HD, 1 wireless controller, 1 draadloze headset + Halo ODST, Forza 3, Lego Batman en Pure. Voor ¤199,- een mooie deal zo lijkt me. Krijg volgende week donderdag pas mijn nieuwe HDTV binnen (Sony Bravia $40HX700), ik ben benieuwd of ik zo lang kan wachten
nu nog ff Alan Wake bestellen. Is de collectors edition de moeite waard?
wtf. ben je serieus? dit is gewoon geldklopperij. als je een bank op marktplaats koopt hoeft je toch niet alsnog rechten aan de fabrikant te betalen om erop te zitten?quote:
Ah, ziet er netjes uit, maar wel prijzig. Wat staat er precies in dat boek? Hou zeker van lezen, maar als het alleen maar wat plaatjes en technische info is o.i.d. dan vind ik het niet zo nodig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb pics gepost in het Alan Wake topic, en volgens mij hier ook
eens. had m vroeger op de snesquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/i(...)erdag-rocket-knight/
Rocket Knight toffe XBLA game
Hij is echt briljant jaquote:
Is die free-roam mode gewoon de hele map?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is echt briljant jaDe SP nog maar 3 uurtjes gedaan ofzo, maar de multiplayer was gewoon al vet
Die free-for-all matches zijn wel humor en de free roam is al helemaal gaaf om met een groepje mensen trammelant te schoppen
Nice! dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Spaulding het volgende:
De tyfus wat is Gears of War 2 een heel stuk minder dan deel 1
Als je UPS levering hebt gekozen dan duurt het drie dagen, als je standaard hebt gekozen kun je in juni wel gamenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Zag net de mail van GameHubs dat mijn preordertje van RDR eindelijk op de post is gedaan![]()
hopelijk morgenpleaaaaaaaaaaaase
Owja..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je UPS levering hebt gekozen dan duurt het drie dagen, als je standaard hebt gekozen kun je in juni wel gamen
Hij is echt kansloos slecht jaquote:
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is die free-roam mode gewoon de hele map?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er best goed uit! Ik zie zelfs planten!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie kleur! WAAH!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ziet er best goed uit! Ik zie zelfs planten!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer doet het mij helemaal niks :/quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En weer doet het mij helemaal niks :/