abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 18:08:49 #121
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81543641
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mongolen Sinds wanneer is een "dikke" 8 een slecht cijfer

Als een game lager dan een 9,5 krijgt (wat overigens een belachelijke score is want dat zou bijna perfectie betekenen) beginnen mensen al te mauwen
Slaat ook nergens op nee
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_81543763
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=468_1274045745

Echt waar, briljant.
What the fuck, paard ook bijna dood

Question: heb een code gekregen voor de Alan Wake theme. Heb die via Redeem Code ingevuld en op Download geklikt, maar er waren meerdere downloads bezig en ik wilde deze het eerst. Had hem dus naar boven gezet maar klikte daarna op Cancel en OK (dacht dat er Continu stond), toen hij nog niet klaar was. Hij is nu uit mijn wachtrij, waar kan ik die terugvinden? Zie hem in Game Marketplace zo niet staan, en als ik de code opnieuw invul zegt hij dat deze al is gebruikt...
pi_81544174
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je kunt het beste denk ik gewoon meteen de missie's doen en niet zoals ik altijd doe een missie en dan een uur rondlopen/rijden en dan weer een missie want dan ben je halverwege en is het saai ja
Dat ga je in RDR wel doen denk ik zo
quote:

[..]

Als een game lager dan een 9,5 krijgt (wat overigens een belachelijke score is want dat zou bijna perfectie betekenen) beginnen mensen al te mauwen

GTA4 momenten krijgen ze terug denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 17 mei 2010 @ 18:22:39 #124
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81544319
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

What the fuck, paard ook bijna dood

Question: heb een code gekregen voor de Alan Wake theme. Heb die via Redeem Code ingevuld en op Download geklikt, maar er waren meerdere downloads bezig en ik wilde deze het eerst. Had hem dus naar boven gezet maar klikte daarna op Cancel en OK (dacht dat er Continu stond), toen hij nog niet klaar was. Hij is nu uit mijn wachtrij, waar kan ik die terugvinden? Zie hem in Game Marketplace zo niet staan, en als ik de code opnieuw invul zegt hij dat deze al is gebruikt...
Bij je account settings (uit mn hoofd) kun je ook iets vinden van Download History, daar zou ie tussen moeten staan,.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:37:04 #125
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81544978
quote:

[..]

MW2 kreeg ook veel 9's maar is toch ook een kut game?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_81545500
Nou jongens, jullie horen het. Laten we het spel dan maar skippen. Als onze messias Edwin roept dat het spel tegenvallend is hebben we zijn uitspraak alleen maar te volgen.
  maandag 17 mei 2010 @ 18:51:40 #127
286575 Roces18
Chef de party
pi_81545702
Ja na het zien van die scores vond ik een 9,5 toch wel erg tegenvallend. Heb dus hierbij mijn pre-order gecancelled. Toch maar Hello Kitty Treasure Island gekocht, die free-roam wereld is 2x zo groot als die van RDR, en de graphics zijn veel beter.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 17 mei 2010 @ 18:57:31 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81546006
Hierbij heb ik ook RDR geannuleerd.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:02:33 #129
286575 Roces18
Chef de party
pi_81546242
Oke dan maak ik even een lijstje wie deze game heeft gecanceld:

IK
AQUALAIDOWKAZO
EDWINUSS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 mei 2010 @ 19:06:35 #130
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81546439
Gewoon allemaal annuleren om een punt te maken!
  maandag 17 mei 2010 @ 19:12:10 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81546692
Nou ik vind RDR ook maar kut !!!!
  maandag 17 mei 2010 @ 19:22:59 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81547197
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

MW2 kreeg ook veel 9's maar is toch ook een kut game?
Morthill en ik hebben de game dan ook geen 9 gegeven in onze review En de SP is kut, maar de MP is prima. Ja dat vind jij ook, je hebt er ook dagen MP op zitten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81547869
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Morthill en ik hebben de game dan ook geen 9 gegeven in onze review En de SP is kut, maar de MP is prima. Ja dat vind jij ook, je hebt er ook dagen MP op zitten
Probleem is dat ie dat pas na 12 dagen ingame tijd er over begint, en hij kan niet tegen campers..

Nou ik ga MW2 nog ff aangooien, met BC2 ben ik helemaal klaar
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_81548024
Beste klant,

Onlangs heeft u bij ons de game Alan Wake besteld waardoor u recht heeft op twee Downloadable items.

Het gaat om een avatar t-shirt (man of vrouw model) en het Brightfalls theme!

Ik heb de LCE schat, daar zaten de theme's al bij

Hmm als ik nou 123 wist voor welke code welke dlc stond, had ik hem hier wel weggeven
  maandag 17 mei 2010 @ 19:44:07 #135
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81548286
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Probleem is dat ie dat pas na 12 dagen ingame tijd er over begint, en hij kan niet tegen campers..

Nou ik ga MW2 nog ff aangooien, met BC2 ben ik helemaal klaar
Maar kan het misschien zijn dat het per persoon verschilt?
Ik heb me er wel mee vermaakt, maar vind cod4 gewoon beter.
En ik heb inderdaad wel een wat uren erop zitten, maar daarom heb ik ook een mening die ergens op is gebaseerd

Maar het is geen discussie waarin iemand overtuigd moet worden toch?
We kunnen allebei gelijk hebben.
pi_81548655
quote:
But this sandbox extends beyond the tale’s natural climax. If the story leads us through well-trodden territory – blending The Good, The Bad And The Ugly’s adventurous sweep with Unforgiven’s morality, as played by Deadwood’s perverts and bigots – the greater game is more digitised Westworld: an impeccable example of world building begging to be interrupted with a bullet. As one character notes: “I dreamt of documenting the last days of the old west. The romance, the honour, the nobility! But it turns out it’s just people killing each other.” There’s no shame in that.
http://www.edge-online.com/features/review-red-dead-redemption

9/10
pi_81549123
Ik speel nog steeds Bioshock 1
  maandag 17 mei 2010 @ 20:16:11 #138
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81550002
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beste klant,

Onlangs heeft u bij ons de game Alan Wake besteld waardoor u recht heeft op twee Downloadable items.

Het gaat om een avatar t-shirt (man of vrouw model) en het Brightfalls theme!

Ik heb de LCE schat, daar zaten de theme's al bij

Hmm als ik nou 123 wist voor welke code welke dlc stond, had ik hem hier wel weggeven
Maak er een prijsvraag van
pi_81560012
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet niet of de codes zo ongeveer hetzelfde zijn opgebouwd, maar bij mij is de theme heel anders dan de shirts, hierbij de eerste 5 cijfers van elke. Aan de rest van de code is te zien dat de theme een hele andere volgorde heeft.:

T-shirt avatar:
HFYR6

Tshirt vrouwelijke avatar:
PRVCM

Theme code:
C88MV

Denk dat ik mijn tshirt vrouwelijke avatar ook maar eens ga weggeven.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:16:04 #140
183944 ROFLOL
Annyong
pi_81560938
Volgens mij kan je die code invullen, dan zie je wat het is maar druk je het vervolgens weg. Als het goed is kan je hem daarna weer invullen en wel downloaden.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_81563022
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Weet niet of de codes zo ongeveer hetzelfde zijn opgebouwd, maar bij mij is de theme heel anders dan de shirts, hierbij de eerste 5 cijfers van elke. Aan de rest van de code is te zien dat de theme een hele andere volgorde heeft.:

T-shirt avatar:
HFYR6

Tshirt vrouwelijke avatar:
PRVCM

Theme code:
C88MV

Denk dat ik mijn tshirt vrouwelijke avatar ook maar eens ga weggeven.
Weet niet eens hoe die t-shirts eruit zien , thema heb ik sowieso wel! Heb je screentje?
  Redactie Games dinsdag 18 mei 2010 @ 00:23:50 #142
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81563805
Iedereen, kijk in je kamer.

Zie je een Xbox 360 ga dan door naar 2
Zie je geen Xbox 360 ga dan door naar 3

2: Koop Alan Wake.

3: Koop een Xbox 360 en ga naar 2.
.....Kennedy
pi_81564192
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:40:41 #144
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81564277
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef Wessiej het volgende:
Iedereen, kijk in je kamer.

Zie je een Xbox 360 ga dan door naar 2
Zie je geen Xbox 360 ga dan door naar 3

2: Koop Alan Wake.

3: Koop een Xbox 360 en ga naar 2.
True that broeder! True that!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:45:11 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81564403
Ik wacht wel op de PC versie zodat ik 'm in volle glorie kan spelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:46:33 #146
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81564436
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet je ff met Danny bellen, die heeft daar nog mooie verhalen over!
pi_81564609
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
In dat geval is het dan Alan Wakem Forever.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:57:20 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81564680
Cybje

En dan nog een ninja edit ook. Ik had het wel gezien
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_81564699
ssst.
pi_81568844
Wat een gekkerds zijn jullie ook allemaal
pi_81571281
Er komt een nieuwe update voor Gears of War 2

The following fixes and improvements are included in Title Update 6.

Improvements
Title Update 6 makes these new improvements:

* Adds a new public multiplayer match option called Social Xbox LIVE (aka player matches), open to anyone who owns all downloadable maps (that is, All Fronts Collection). We’ll be having a promotion that will dramatically reduce the cost of the All Fronts Collection.

* You can join Social Matches in progress and can quit any time without penalty, although players who quit a match early don’t receive earned experience (XP) from that match.
* Social matchmaking lets your party join a match in progress. If a match is not found, your party hosts a new match, filling any empty player slots with bots.
* Social Matches automatically cycle to the next map without further matchmaking.
* Teams are rebalanced between matches based on XP level without splitting parties.
* If you quit, your spot is taken by a bot until a new player joins the match. That new player can join while the match is in progress.
* If you join a match in progress, you are assigned a team based on XP level and party size.
* If you join a match in progress, you replace a bot at the earliest opportunity: at the first bot’s death for respawning game types (for example, Annex) and at round completion for Warzone, Execution, and Wingman.
* Social leaderboards become part of the War Journal.
* Renames Public Matches to Ranked Xbox LIVE Matches to differentiate these from Social Xbox LIVE Matches, and adds some improvements to these matches.

* Improved host selection using bandwidth testing and previous hosting data has been added.
* Before the match begins, teams are balanced based on XP without splitting parties.
* Renames Private Matches to Custom Xbox LIVE Matches and makes these matches invite-only.
* Adds the ability to join Horde sessions that are in progress.

* In Social Horde, you can join a session in progress through matchmaking and you are able to continue your session from the last wave you failed without starting over.
* In Ranked Horde, you can join a session in progress only through invites.
* If you join a session in progress, at the end of the session you receive the score you achieved during the time you spent in the session.
* Improves the precision of weapon selection using the D-pad.
* Improves client-side hit detection for ballistic weapons.

Exploit Fixes
Title Update 6 fixes these possible exploits, where under certain circumstances:

* Execution rules could be ignored when using certain weapon types.
* On the Subway map, you could get outside of the playable environment by sliding into cover and rolling between a train car and the side of tracks.
* On the Blood Drive map, you could get outside of the playable environment in various locations.
* Players could grief other players on Submission, Annex, King of the Hill, and Guardian games by preventing the objective from being completed while racking up experience. Title Update 6 adds match time limits to each of these game types to prevent this practice.

General Fixes
Title Update 6 fixes these other issues as well:

* An issue that could cause your profile to be overwritten, erasing XP level, and achievement progress.
* An issue that could cause a campaign save slot to be overwritten if you previously chose to continue without saving and then signed in.

Balancing
Title Update 6 makes these balancing changes:

* Changes the Gnasher Shotgun pellet pattern to increase hit consistency.
* Changes the Guardian game type to select the leader based upon XP level (highest to lowest).

Klinkt nog best gaaf, ik ga het eens proberen als het uit is.
pi_81571774
Is het nog steeds zo'n zware lagfest?
pi_81571942
Je bedoelt zoals vrijwel elke game zonder fatsoenlijke dedicated servers? Denk het wel. Ik speel die games meestal gewoon voor singleplayer en horde. Multiplayer heb ik al maanden niet gespeeld.
Maar:

* Improved host selection using bandwidth testing and previous hosting data has been added.

misschien helpt dit?

Ik kon het maar even melden hé. Misschien zitten er nog fans op dit forum.
pi_81574647
GoW2 heb ik eigenlijk nooit gedaan, deel 1 ook al niet.. Wat is er nou zo geweldig aan?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:36:43 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81574710
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
GoW2 heb ik eigenlijk nooit gedaan, deel 1 ook al niet.. Wat is er nou zo geweldig aan?
Het hele verhaal is gaaf. Gebaseerd op de Griekse mythologie die altijd tof is.

Verder zijn de graphics mooi, ondanks dat 1 en 2 games van de PS2 zijn. Zeker als je de GoW Collection gaat spelen! Groots. Episch.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:46:57 #156
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81575072
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verder zijn de graphics mooi, ondanks dat 1 en 2 games van de PS2 zijn. Zeker als je de GoW Collection gaat spelen! Groots. Episch.
stomme fanboi ben je ook!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:49:31 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575158
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deel 1 vond ik toen echt vet vanwege de co-op die er in zat. Daarna nooit meer zo'n leuk co-op spel gespeeld

Ook het schuilen was tof en volgens mij toen ook nog nieuw (?)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:58:03 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81575495

El Shaddai: Ascension of the Metatron

(Van een van de personen die onder andere aan DMC en Okami heeft gewerkt)
quote:
Were you aware that Ignition Entertainment has a Japanese studio? Right... neither were we.

Well, they do have a Japanese studio. And this Japanese studio seems to have quite the major PS3/Xbox 360 multiplatform title in development.

Unveiled in this week's Famitsu, the new game is titled El Shaddai: Ascension of the Metatron. You can look up all those terms to find some religious ties to the name. Sure enough, this action title does have a religious motif, with a story based around the flood depicted in the Book of Enoch.

In El Shaddai, you take control of Enoch, an ordinary man who was chosen by God to serve as a clerk in heaven. Enoch must now save humanity by journeying through the world in pursuit of fallen angels.

As the story goes, the angels were tasked by God long ago to watch over the world below. Some grew to admire mankind and chose to commit the high crime of descending down to the surface. Angered by this, God considered covering the ground in a great flood. Enoch stepped in and convinced God to hold off on his punishment if he manages to track down the angels.

Enoch will be supported on his journey by the angels, who were tasked by God to support him. One angel in particular, Lucifer, appears to have taken a liking to Enoch.

Gameplay seems to combine stage exploration, complete with platforming elements and other gimmicks, with combat. The combat is said to be simple yet complex. Using just a few buttons, you can perform a large variety of actions and combos, allowing action pros to fight strategically.

One notable point about the game is that it does away completely with on-screen prompts and gauges. You'll have to use visual cues to determine the status of your enemies. Famitsu shows a series of screenshots in which Enoch gradually knocks off his opponents armor during a beat down.

The lack of on-screen-prompts will be welcome if the media shown in Famitsu is representative of the final product. El Shaddai has an eye catching visual style, with cell shaded rendering and unique design. This shouldn't come as a surprise, as the game is being directed by Sawaki Takeyasu, who previously worked on art and character work for such games as Devil May Cry and Okami. Takeyasu is also doing the character designs for El Shiddai.

While this announcement came first in Japan, given Ignition's presence on the international scene, it's likely that El Shaddai is targeted for a worlwide release. We'll hopefully hear something soon. Or if not, an official Japanese site is set to go live later this week, so we should at least have our first online look at the game then.

El Shaddai is currently 60% complete and is being planned for Japanese release this year.
Debuut trailer:
http://uk.ps3.ign.com/dor(...)_trailer1_51310.html
pi_81575605
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Daar gaan we weer
pi_81576280
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Daar gaan we weer
Ik vond het verhaal van SMB 3 beter...
pi_81577310
Demo van Tiger Woods 11 nu op XBOX Live

Heb nog nooit een TW game gespeeld dus ben wel benieuwd.
pi_81578631
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

El Shaddai: Ascension of the Metatron

(Van een van de personen die onder andere aan DMC en Okami heeft gewerkt)
[..]

Debuut trailer:
http://uk.ps3.ign.com/dor(...)_trailer1_51310.html
die moet ik maar is in de gaten houden op de e3 dan
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_81584656
Echt.. degene die bij Rockstar heeft besloten geen checkpoints in GTA IV missies te doen mogen ze afschieten..

Ben nu bij de laatste missie..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81586923
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:07 schreef wc-eend het volgende:
Echt.. degene die bij Rockstar heeft besloten geen checkpoints in GTA IV missies te doen mogen ze afschieten..

SPOILER
In mindere mate heb je dat ook bij Just Cause 2. Ik hoop dat het bij RDR een stuk beter geregeld is iig.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:08:47 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81586976
RDR heeft checkpoints binnen de missies
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:11:10 #166
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81587068
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Rossdale het volgende:
RDR heeft checkpoints binnen de missies
je kan toch ook tussendoor gewoon saven?
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:16:23 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81587303
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:07 schreef wc-eend het volgende:

SPOILER
Die heb ik zo vaak gedaan

Scheelde niet veel of ik was er mee gekapt maar uiteindelijk haal je hem wel.
  Redactie Games dinsdag 18 mei 2010 @ 18:42:22 #168
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81588435
Alan Wake uit

Wat een game, wat een verhaal. Beetje zonde dat alles zo duidelijk was van het verhaal behalve het einde . Gameplay is niet epic ofzo, werd soms wat repetitief, maar het algemene plaatje maakt het voor mij een topper

8,9/10
.....Kennedy
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:48:56 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81588713
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Tussen missies door ja
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:01:07 #170
286575 Roces18
Chef de party
pi_81589198
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Ja, als je je kampvuur opzet kan je keihard saven.
pi_81590263
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef Wessiej het volgende:
Alan Wake uit

Wat een game, wat een verhaal. Beetje zonde dat alles zo duidelijk was van het verhaal behalve het einde . Gameplay is niet epic ofzo, werd soms wat repetitief, maar het algemene plaatje maakt het voor mij een topper

8,9/10
En waarom een 8.9 en niet een 9?
  Redactie Games dinsdag 18 mei 2010 @ 19:29:25 #172
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81590326
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En waarom een 8.9 en niet een 9?
Doordat de gameplay net niet echt innoverend of heel erg veranderlijk is en dat het soms repetitief wordt.
.....Kennedy
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:28:51 #173
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81593455
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef Wessiej het volgende:
Alan Wake uit

8,9/10
Oke bedankt Wessiej
pi_81594210

Tof stijltje.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:42:38 #175
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81594284
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tof stijltje.
http://vimeo.com/6775991

Valt toch wat tegen
pi_81595635
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:29 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Doordat de gameplay net niet echt innoverend of heel erg veranderlijk is en dat het soms repetitief wordt.
Geen aanval hoor, ben het ook wel eens met je punt en je mening erover, vroeg alleen af wat die 9 te kort kwam
  Redactie Games dinsdag 18 mei 2010 @ 21:28:12 #177
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81596936
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geen aanval hoor, ben het ook wel eens met je punt en je mening erover, vroeg alleen af wat die 9 te kort kwam
Ik zie nergens een aanval, geef graag mijn mening
.....Kennedy
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:14:08 #178
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_81600179
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

http://vimeo.com/6775991

Valt toch wat tegen
tegenstanders gaan net iets te moeilijk dood in dit filmpje, maar ik vind t er wel vet uitzien.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:04:01 #179
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81603153
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke bedankt Wessiej
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:06:02 #180
183944 ROFLOL
Annyong
pi_81603271

Mafia 2.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:08:36 #181
258885 Solique
I Kill You !
pi_81603419
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef ROFLOL het volgende:
Pic

Pic

Pic

Mafia 2.
Staat al ge pre-ordered. Ben wel bang ik om hem een beetje normaal te kunnen draaien aan een nieuwe pc moet. X360 versie is ook een optie maar PC heeft voorkeur.

[ Bericht 6% gewijzigd door Solique op 18-05-2010 23:37:59 ]
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_81603427

pi_81603470
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mafia 2.
27 augustus. Naakt de winkel in.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:33:25 #184
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81604626
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mafia 2.
Zijn screenshots van de PC-versie met de nadruk op de PhysX, dus veel te veel random rotzooi om waar te zijn...
pi_81605617
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tof stijltje.
En dat is ?
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mafia 2.
Duurt nog zo lang , we zullen dan wel eens zien
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:55:31 #187
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_81605654
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En dat is ?
[..]

Duurt nog zo lang , we zullen dan wel eens zien
Shank
pi_81606154
Oke het stond er wel, maar toch voor de zekerheid
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:39:59 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81610964
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:33 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zijn screenshots van de PC-versie met de nadruk op de PhysX, dus veel te veel random rotzooi om waar te zijn...
De game was echt zeer mooi, maar ook weer niet ZO gedetailleerd inderdaad
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:26:12 #190
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81611943
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mafia 2.
Mehhh
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:37:10 #191
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81612284
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mehhh
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:42:13 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81612431
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Die tijd is zo knake

Maar het zal evengoed wel een toffe game worden.
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:47:18 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81622896
quote:
Ik vind die trailers altijd wel tof, maar als ik dan een CoD speel is het gewoon een simpele shooter zonder diepgang

Doe me dan maar Rainbow Six!
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:50:26 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81623043
Na Halo trilogie heeft Master Chief gelukkig toch nog werk kunnen vinden!

woensdag 19 mei 2010 @ 13:54:49 #196
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81623248
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na Halo trilogie heeft Master Chief gelukkig toch nog werk kunnen vinden!

Lekker nummer, goede beat!
pi_81628558
Xbox 360 Final Fantasy Versus XIII Under Consideration
Square Enix CEO does not rule out multiplatform change for FFXIII sister project.
CEO Yoichi Wada was less firm on this stance during a Q&A session that concluded an investors meeting today in Tokyo.

As reported at Impress Watch, when asked if it would be best to give Versus a multiplatform release on Xbox 360, Wada replied "We'll be looking into it internally until right before the formal announcement."
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:54:02 #198
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81629186
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef luffyd het volgende:
Xbox 360 Final Fantasy Versus XIII Under Consideration
Square Enix CEO does not rule out multiplatform change for FFXIII sister project.
CEO Yoichi Wada was less firm on this stance during a Q&A session that concluded an investors meeting today in Tokyo.

As reported at Impress Watch, when asked if it would be best to give Versus a multiplatform release on Xbox 360, Wada replied "We'll be looking into it internally until right before the formal announcement."
ネットが盛り上がっているそうで。ヴェルサスがXBox? 決算発表会でお話したのは、発表時期を正式発表するまでは全てのタイトルの全てのポイントが未確定ですという事のみ。
SPOILER
Bron: Kotaku en Twitter
pi_81635501

woensdag 19 mei 2010 @ 18:14:02 #200
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81636231
Mafia 2 wordt een faal.
pi_81637174
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Mafia 2 wordt een faal.
Say what
  Redactie Games woensdag 19 mei 2010 @ 20:29:46 #202
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81642736
Is het een duif? Nee ik ben gek.

Gooi toch veel spellen weg

[TK] 20 Xbox 360 en PS3 games

Koop het of doe het niet
.....Kennedy
pi_81643647
RDR ziet het beste uit op de 360, dus kan die ook weer aan
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Is het een duif? Nee ik ben gek.

Gooi toch veel spellen weg

[TK] 20 Xbox 360 en PS3 games

[ afbeelding ]

Koop het of doe het niet
Netjes lijstje. Ik vind Halo: ODST, The Saboteur, UFC en Dead Rising wel leuk. Alleen heb ik nog Examenreis, RDR, ModnationRacers, examenfeesten enz. te gaan

40 euro voor de 4 spellen ?
  Redactie Games woensdag 19 mei 2010 @ 20:46:52 #204
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81643787
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef YOgamerYO het volgende:
RDR ziet het beste uit op de 360, dus kan die ook weer aan
[..]

Netjes lijstje. Ik vind Halo: ODST, The Saboteur, UFC en Dead Rising wel leuk. Alleen heb ik nog Examenreis, RDR, ModnationRacers, examenfeesten enz. te gaan

40 euro voor de 4 spellen ?
Wel laag, wil er 60 van maken
.....Kennedy
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:07:13 #205
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81645092
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Mafia 2 wordt een faal.
Ga jij deze maar spelen

woensdag 19 mei 2010 @ 21:42:45 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_81647362
Men.. ik kan echt niet wachten op morgen, ik MOET rdr dan gewoon hebben anders wordt ik gek! Ben vrij dus tja ... Lekker smoken en chillen op m'n paardje <3
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_81648189
Rickocunt
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:02:23 #208
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81648749
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Say what
Voor mij wordt het een faal.

Ik weet nu al dat ik veels te hoge verwachtingen heb bij dit spel. Mafia 1 was imponerend en zijn tijd ver vooruit, ik denk dat mafia 2 dat niet zal evenaren.
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:03:16 #209
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81648804
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Rickocunt
Cybanala

ja oké, matig.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:14:40 #210
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_81668118
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Cybanala

ja oké, matig.
Cyberiaap?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_81669547
Iemand hier Lost Planet 2? Ben niet zo zeker van het spel Ik denk wel dat ik hem voorral splitscreen speel en anders lan dus iemand hier met een eigen impressie? Ook vroeg ik me af of je met twee man per XBOX kunt lannen.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Wel laag, wil er 60 van maken
Ik kijk wel weer na de examens Klinkt aardig btw.
pi_81672172
THQ

Geen nieuwe UFC dit jaar voor mij, zal me wel blijven vermaken met de 2009 versie.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:44 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_81672894
Hoezo geen nieuwe? Als je hem nieuw koopt heb je wel de online modus.

En als het om principes gaat, vind ik elk jaar een nieuwe iteratie veel ergerlijker.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games donderdag 20 mei 2010 @ 14:44:05 #214
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81674239
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef speknek het volgende:
Hoezo geen nieuwe? Als je hem nieuw koopt heb je wel de online modus.

En als het om principes gaat, vind ik elk jaar een nieuwe iteratie veel ergerlijker.
2010 is zoveel verbeterd tov 2009
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 20 mei 2010 @ 14:44:57 #215
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81674283
RDR binnen, gamezeite
.....Kennedy
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:03:07 #217
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81675092
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef badboynova het volgende:
THQ

Geen nieuwe UFC dit jaar voor mij, zal me wel blijven vermaken met de 2009 versie.
Goed idee van ze
pi_81684513
Heb mijn 360 Elite aanbieding binnen van de E-Plaza! Xbox 360 Elite, 120 GB HD, 1 wireless controller, 1 draadloze headset + Halo ODST, Forza 3, Lego Batman en Pure. Voor ¤199,- een mooie deal zo lijkt me. Krijg volgende week donderdag pas mijn nieuwe HDTV binnen (Sony Bravia $40HX700 ), ik ben benieuwd of ik zo lang kan wachten

nu nog ff Alan Wake bestellen. Is de collectors edition de moeite waard?
  Redactie Games donderdag 20 mei 2010 @ 18:35:36 #219
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81684567
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef kthxbye het volgende:
Heb mijn 360 Elite aanbieding binnen van de E-Plaza! Xbox 360 Elite, 120 GB HD, 1 wireless controller, 1 draadloze headset + Halo ODST, Forza 3, Lego Batman en Pure. Voor ¤199,- een mooie deal zo lijkt me. Krijg volgende week donderdag pas mijn nieuwe HDTV binnen (Sony Bravia $40HX700 ), ik ben benieuwd of ik zo lang kan wachten

Een van de beste collectors edition die er is!
.....Kennedy
pi_81684915
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef kthxbye het volgende:

Ik heb pics gepost in het Alan Wake topic, en volgens mij hier ook
pi_81689293
De tyfus wat is Gears of War 2 een heel stuk minder dan deel 1
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:25:49 #222
296894 Xblister
Simply the best..
pi_81692606
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Goed idee van ze
wtf. ben je serieus? dit is gewoon geldklopperij. als je een bank op marktplaats koopt hoeft je toch niet alsnog rechten aan de fabrikant te betalen om erop te zitten?
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:40:33 #223
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81693468
pi_81700655
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik heb pics gepost in het Alan Wake topic, en volgens mij hier ook
Ah, ziet er netjes uit, maar wel prijzig. Wat staat er precies in dat boek? Hou zeker van lezen, maar als het alleen maar wat plaatjes en technische info is o.i.d. dan vind ik het niet zo nodig.
pi_81701076
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/i(...)erdag-rocket-knight/

Rocket Knight toffe XBLA game
eens. had m vroeger op de snes
pi_81703665
RDR
pi_81703677
Eerste indruk is zalig ja.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:24:16 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81706104
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 01:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
RDR
Hij is echt briljant ja De SP nog maar 3 uurtjes gedaan ofzo, maar de multiplayer was gewoon al vet Die free-for-all matches zijn wel humor en de free roam is al helemaal gaaf om met een groepje mensen trammelant te schoppen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:50:34 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81706627
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij is echt briljant ja De SP nog maar 3 uurtjes gedaan ofzo, maar de multiplayer was gewoon al vet Die free-for-all matches zijn wel humor en de free roam is al helemaal gaaf om met een groepje mensen trammelant te schoppen
Is die free-roam mode gewoon de hele map?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:57:28 #230
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81706766
Niet zo op gelet of het net zo groot is als de map in SP, maar wel fucking groot iig
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:13:38 #231
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_81707157
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Spaulding het volgende:
De tyfus wat is Gears of War 2 een heel stuk minder dan deel 1
Nice! dat was ook het eerste wat ik dacht V eel lui keken me raar aan toen ik dat zei
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 11:36:06 #232
8781 crew  Frutsel
pi_81711861
Zag net de mail van GameHubs dat mijn preordertje van RDR eindelijk op de post is gedaan
hopelijk morgen pleaaaaaaaaaaaase
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:37:03 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81711909
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Zag net de mail van GameHubs dat mijn preordertje van RDR eindelijk op de post is gedaan
hopelijk morgen pleaaaaaaaaaaaase
Als je UPS levering hebt gekozen dan duurt het drie dagen, als je standaard hebt gekozen kun je in juni wel gamen
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 11:38:59 #234
8781 crew  Frutsel
pi_81711994
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je UPS levering hebt gekozen dan duurt het drie dagen, als je standaard hebt gekozen kun je in juni wel gamen
Owja..
Naja, twee weken wachten kan ook nog wel Gewoon niet teveel lezen hoe leuk het is
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:40:51 #235
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81712094
Het is trouwens niet heel erg handig om Alan Wake op bijna de zelfde tijd vrij te geven als Red Dead
pi_81713377
quote:
mijn god
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:14:51 #238
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81716259
quote:
Hij is echt kansloos slecht ja
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:16:46 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81716352
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hij is echt kansloos slecht ja
Ik vind hem briljant omdat hij zo slecht is
pi_81716487
Ik vind hem eigenlijk wel grappig .