abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:29:14 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82232621
Rare heeft in haar bestaan een flink aantal toptitels gemaakt als de Donkey Kong Country reeks en Golden Eye. Sinds ze weg zijn bij Nintendo werd het al minder en eigenlijk was alleen Kameo nog de moeite waard.

Het Rare van vroeger is niet meer, en nu laten ze het zelf ook definitief achter zich:
quote:
Ye olde British developer Rare has had a makeover ahead of its 25th anniversary this summer.

The Microsoft-owned studio now sports a logo that embodies a "new identity" for the team. This will be demonstrated soon with a website relaunch.

Rare has gradually slunk away from big-game development since the release of Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts in autumn 2008. Instead the studio has focused on Xbox Live Avatars and powering the New Xbox Experience, among other secret projects.

This "new identity" may offer more clues about what games we can expect from Rare in the future.

Vaarwel Rare.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_82232657
donkey kong country
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_82232791
Rare
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_82233350
Pauper bedrijf heeft het zelf in de hand dus geen medelijden en verder kijken naar de volgende
pi_82233487
Echt, waar maken mensen zich druk om... Rare heeft letterlijk al jaren geen echt toffe game meer gemaakt, en de games waarmee ze LEGENDARISCH!!!!111eins mee zijn geworden vond ik ook niet zo boeiend... Good riddance!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:52:32 #6
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_82233780
Banjo, Conker, Goldeneye, Killer Instinct en vooral ook de Donkey Kong County reeks. Stuk voor stuk geweldig games. Jammer hoor dat er weinig meer van over is.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_82233794
MS GROEN IS NIET LELIJK ZULLEN WE MAAR ZEGGEN

Ik had verder helemaal niks met Rare dus

/care

sorry Roy

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 13:53:26 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:53:46 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82233840
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt, waar maken mensen zich druk om... Rare heeft letterlijk al jaren geen echt toffe game meer gemaakt, en de games waarmee ze LEGENDARISCH!!!!111eins mee zijn geworden vond ik ook niet zo boeiend... Good riddance!
We zijn inmiddels alweer twee generaties verder en het enige dat ze bij MS hebben uitgebracht dat echt gaaf was, was Kameo. Dat klopt inderdaad. Maar het is in mijn ogen eeuwig zonde dat een developer die zulke toffe games maakte dat niet meer doet. Hierdoor mist de Xbox bijvoorbeeld zijn platformgames waar Ratchet&Clank en Mario het wel doen bij resp. PlayStation en Nintendo.

Ik weet niet welke developer jij een warm hart toedraagt, maar stel je voor dat zij van publisher veranderen en dan ineens stoppen met het maken van toffe games...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_82234233
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We zijn inmiddels alweer twee generaties verder en het enige dat ze bij MS hebben uitgebracht dat echt gaaf was, was Kameo. Dat klopt inderdaad. Maar het is in mijn ogen eeuwig zonde dat een developer die zulke toffe games maakte dat niet meer doet. Hierdoor mist de Xbox bijvoorbeeld zijn platformgames waar Ratchet&Clank en Mario het wel doen bij resp. PlayStation en Nintendo.
Tja ik vond de games die ze maakten best tof maar niet episch legendarisch, ben zelf geen platformliefhebber dus vind het eigenlijk ook niet erg dat ze geen games meer maken
quote:
Ik weet niet welke developer jij een warm hart toedraagt, maar stel je voor dat zij van publisher veranderen en dan ineens stoppen met het maken van toffe games...
3D Realms
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_82234388
Rare sinds de overstap naar MS is een dikke

Met Kameo noem je dan ook de enige goede titel, de rest was treurigheid alom.

Al was de humor in Grabbed by the Ghoulies ( ) wel melig, typical Rare.
pi_82234835
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tja ik vond de games die ze maakten best tof maar niet episch legendarisch, ben zelf geen platformliefhebber dus vind het eigenlijk ook niet erg dat ze geen games meer maken
[..]

Nou, ik had nog graag een nieuwe Killer Instinct willen zien of Blast Corps......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_82236627
Eeuwig zonde voor Rare en Nintendo dat ze uit elkaar zijn gegaan. In mijn ogen de belangrijkste reden waarom de Gamecube zo mislukt is.
pi_82236994
Donkey Kong country 4 alstublieft. Geen gekke 3d dingen, gewoon net als de eerste 3 delen.
Conscience do cost.
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:20:43 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_82237994
Laatste goede game was 9 jaar geleden, werd tijd dat ze het verleden achter zich lieten. Ik vraag me sowieso af of iemand binnen het bedrijf in dat verleden gedeeld heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held woensdag 2 juni 2010 @ 15:22:25 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82238075
Waarschijnlijk is er in al die jaren gewoon een enorm verloop van personeel geweest. Rare is dan nog wel het bedrijf Rare, maar het talent heeft de studio al lang verlaten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')