quote:Ye olde British developer Rare has had a makeover ahead of its 25th anniversary this summer.
The Microsoft-owned studio now sports a logo that embodies a "new identity" for the team. This will be demonstrated soon with a website relaunch.
Rare has gradually slunk away from big-game development since the release of Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts in autumn 2008. Instead the studio has focused on Xbox Live Avatars and powering the New Xbox Experience, among other secret projects.
This "new identity" may offer more clues about what games we can expect from Rare in the future.
We zijn inmiddels alweer twee generaties verder en het enige dat ze bij MS hebben uitgebracht dat echt gaaf was, was Kameo. Dat klopt inderdaad. Maar het is in mijn ogen eeuwig zonde dat een developer die zulke toffe games maakte dat niet meer doet. Hierdoor mist de Xbox bijvoorbeeld zijn platformgames waar Ratchet&Clank en Mario het wel doen bij resp. PlayStation en Nintendo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt, waar maken mensen zich druk om... Rare heeft letterlijk al jaren geen echt toffe game meer gemaakt, en de games waarmee ze LEGENDARISCH!!!!111eins mee zijn geworden vond ik ook niet zo boeiend... Good riddance!
Tja ik vond de games die ze maakten best tof maar niet episch legendarisch, ben zelf geen platformliefhebber dus vind het eigenlijk ook niet erg dat ze geen games meer makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn inmiddels alweer twee generaties verder en het enige dat ze bij MS hebben uitgebracht dat echt gaaf was, was Kameo. Dat klopt inderdaad. Maar het is in mijn ogen eeuwig zonde dat een developer die zulke toffe games maakte dat niet meer doet. Hierdoor mist de Xbox bijvoorbeeld zijn platformgames waar Ratchet&Clank en Mario het wel doen bij resp. PlayStation en Nintendo.
3D Realmsquote:Ik weet niet welke developer jij een warm hart toedraagt, maar stel je voor dat zij van publisher veranderen en dan ineens stoppen met het maken van toffe games...
Nou, ik had nog graag een nieuwe Killer Instinct willen zien of Blast Corps......quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja ik vond de games die ze maakten best tof maar niet episch legendarisch, ben zelf geen platformliefhebber dus vind het eigenlijk ook niet erg dat ze geen games meer maken
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |