quote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef loeders het volgende:
Ik heb een moeilijke ..
Ik hoorde van 't weekend een LP met daarop Herman van Veen.
Het was een soort live opgenomen voorstelling met gepraat en gezang erop. Er was een gedeelte, waar hij opera-achtig begon te zingen. In dat stuk gebruikt hij minutenlang alleen maar de zin "Dat zien we wel" (of iets in die richting).
Is er iemand bij wie dit bekend voor komt ?
Volgens o.a. hier en hier staat een track met de naam "Dat zien we wel" op de 1978-versie van Alfred Jodocus Kwak met het Residentie Orkest. Maar als je op het album zelf zoekt (bijvoorbeeld daar of daar) dan staat dat nummer er niet bij. Misschien zit het aan "Wat heb je nou aan geld" vast, of is het op latere releases gesneuveld?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef loeders het volgende:
Ik heb een moeilijke ..
Ik hoorde van 't weekend een LP met daarop Herman van Veen.
Het was een soort live opgenomen voorstelling met gepraat en gezang erop. Er was een gedeelte, waar hij opera-achtig begon te zingen. In dat stuk gebruikt hij minutenlang alleen maar de zin "Dat zien we wel" (of iets in die richting).
Is er iemand bij wie dit bekend voor komt ?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:07 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.rtl.nl/components/programma/thephone/index_video.xml
Afl. 5, vanaf 43:15 43:40...
Iemand?
Die onderste link .. Hoe moet ik dat downloaden ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Volgens o.a. hier en hier staat een track met de naam "Dat zien we wel" op de 1978-versie van Alfred Jodocus Kwak met het Residentie Orkest. Maar als je op het album zelf zoekt (bijvoorbeeld daar of daar) dan staat dat nummer er niet bij. Misschien zit het aan "Wat heb je nou aan geld" vast, of is het op latere releases gesneuveld?
Nee, dat mag dus niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:31 schreef loeders het volgende:
[..]
Die onderste link .. Hoe moet ik dat downloaden ?(als het uitgelegd mag worden )
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Hey, ik zoek de naam van een nummer dat rond kwart voor vier vanmiddag op 3fm gedraaid is. Het is een soort happy hardcore/trance nummer in de stijl van dune. Uiteraard heb ik al op de site van 3fm gekeken naar de playlist rond die tijd, maar helaas staat het nummer wat ik zoek er om voor mij onduidelijke redenen niet bij.
Iemand??
HA! dat is em inderdaad! Damn, dat ie van charley en mental theo is! Heel erg bedankt, was al aant googlen op woensdag hakkuhdag , maar nog vruchteloos.quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:07 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
HA! dat is em inderdaad! Damn, dat ie van charley en mental theo is! Heel erg bedankt, was al aant googlen op woensdag hakkuhdag , maar nog vruchteloos.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.skylinertv.nl/(...)/Seventh_Sunday.html
Het nummer na t interview, je kunt helaas niet skippen in t filmpje..
Ik heb t nr op mijn pc staan ergens maar kan t dus niet vinden.
Hoe heet t ook al weer?
Thanks! Ik wist wel dat t snel gevonden zou worden.quote:
Geen dank. Doet het altijd goed op festivals/in de clubsquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Thanks! Ik wist wel dat t snel gevonden zou worden.
Ik vind t zo een lekker nr!!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank. Doet het altijd goed op festivals/in de clubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |