5 turkse neuzen op een rijquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, real talk, meisjes als Voe bewijzen dat je sommige chicks al op hun 10e moet regelen en in de wacht moet zetten, want op hun 14e zijn ze normaal gesproken al out of your league.
Zoals Arsenal met voetballers doet. Gewoon wegplukken bij de ouders als ze nog haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, real talk, meisjes als Voe bewijzen dat je sommige chicks al op hun 10e moet regelen en in de wacht moet zetten, want op hun 14e zijn ze normaal gesproken al out of your league.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
Luister, ik ben nu moderator van de SC. Gedraag jullie.
Ikweets, ik heb overal scouts zitten. Jeugdopleidingen allesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
Uitstelleritus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van mijn compagnon of ik ook om 9 uur wilde verschijnen (later dus), opzij geschoven mijn werk.
Tsjek mijn notes eens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
-edit-quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
Jammer dat het nodig is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ikweets, ik heb overal scouts zitten. Jeugdopleidingen alles
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet een stapel formulieren bij de juiste foto's matchen.Dat wil iedereen uitstellen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Op hun 5e worden ze bij de ouders weggehaald.
quote:
Waar ga jij slapen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef WillFerrell het volgende:
Die crewsamenstelling tegenwoordig. Als Yvonne weer uit mijn bed komt, zal ze er wat aan doen.
Ja, morgen mooi met die sjiek hendige setup van de medisch fotograaf aan de gang. Boh, dat is zo gewoon plasticen jizz.quote:
Wait wutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Thanks Adelante, ik moet even de knopjes zien te vinden. Al die pull-downs.
Ik was laatst in het ziekenhuis. Toen ik die archieven zag met al die mappen dacht ik even aan je. Oneluvjeweetz.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, morgen mooi met die sjiek hendige setup van de medisch fotograaf aan de gang. Boh, dat is zo gewoon plasticen jizz.
Erkenning is fijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij nader inzien is Tabby tóch knapper dan Voe.
Sorry voor het ongemak, Skylark!
Ik zal eens even uitrekenen hoeveel meter aan dossiers we lokaal hebben staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was laatst in het ziekenhuis. Toen ik die archieven zag met al die mappen dacht ik even aan je. Oneluvjeweetz.
Je moet ook meer outsourcen, man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef WillFerrell het volgende:
Okay, we hebben meer dan 5 km aan dossiers staan, lokaal.En dan staat er nog dubbel zoveel in een extern archief.
Business process outsourcing, vriend. Miljoenen besparing per jaar (!).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet bezuinigen op mijn werknemers.
Dat kan niet per IT. Wat wij doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Business process outsourcing, vriend. Miljoenen besparing per jaar (!).
Sinds wij via system-link de nieuwe ERP hebben geïnstalleerd kunnen we zo een omzetje van 2x februari halen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Business process outsourcing, vriend. Miljoenen besparing per jaar (!).
Sorry, ik ken de knopjes nog niet goed.quote:
Kom niet over ERP systemen praten, het veroorzaakt hoofdpijnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sinds wij via system-link de nieuwe ERP hebben geïnstalleerd kunnen we zo een omzetje van 2x februari halen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, ik ken de knopjes nog niet goed.
Ik was best onder de indruk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zal eens even uitrekenen hoeveel meter aan dossiers we lokaal hebben staan.
Als het fikt, fikt het ja. Labuitslagen/scans/foto's sinds 2005 oid zijn allemaal gedigitaliseerd als backup en ook oude dossiers (30 jaar max oud) worden gescand op microfilm, maar daar heb je nog niets aan doordat het digitale patientendossier er nog niet door is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was best onder de indruk.Echt 2 meter hoog en minstens 20 meter lang liep dat door.
![]()
Als dat nou afbrand he? Moet je alle klanten dan weer opnieuw gaan consulten en onderzoeken?
Maar het staat dan toch digitaal intern in het ziekenhuis lijkt mij?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als het fikt, fikt het ja. Labuitslagen/scans/foto's sinds 2005 oid zijn allemaal gedigitaliseerd als backup en ook oude dossiers (30 jaar max oud) worden gescand op microfilm, maar daar heb je nog niets aan doordat het digitale patientendossier er nog niet door is.
Watvoor lekker eten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Hoi
Ik had lekker eten gemaakt, en we hebben Singstar gedaan
Oh, da's voor reïntegratie/kansarme lui om te doen hoor. Daar lopen er een stuk of vier van rond. Maar het ganse serverpark staat buiten het ziekenhuis zelf, met nog een backup park ergens anders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar het staat dan toch digitaal intern in het ziekenhuis lijkt mij?
Wat een almachtige kutklus trouwens om 30 jaar aan archief te digitaliseren.
He Maisnon, even een vraagje, jij hebt ooit in mijn fotoboek gezet dat je op ID zat toentertijd. Is dat ngo steeds zo? Want ondertussen zit ik er ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Maisnon het volgende:
http://www.kongregate.com/games/PleasingFungus/manufactoria
Dit is zo moeilijk
Oja dat klopt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, da's voor reïntegratie/kansarme lui om te doen hoor. Daar lopen er een stuk of vier van rond. Maar het ganse serverpark staat buiten het ziekenhuis zelf, met nog een backup park ergens anders.
Je hebt best een ID hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
He Maisnon, even een vraagje, jij hebt ooit in mijn fotoboek gezet dat je op ID zat toentertijd. Is dat ngo steeds zo? Want ondertussen zit ik er ook
Ook best een ID muzieksmaakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt best een ID hoofdop de goede manier haha, wat is je voornaam dan?
Ik zag je voorletter en toen dacht ik hmm, best een Martijn ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ook best een ID muzieksmaak
Your musical compatibility with Maisn0n is SUPER
Music you have in common includes Beach House, Yeasayer, Grizzly Bear, Midnight Juggernauts and The Whitest Boy Alive.
Ik ben Martijn trouwens
Menen die Martijn hetenquote:
Top!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Menen die Martijn heten![]()
![]()
. Ik krijg daar altijd een heel raar beeld bij he
Die club is pas eng.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Die skank moet klappen krijgen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
New page, dus nieuwe Voe foto.
[ afbeelding ]
Alle gaylords mogen het pand verlaten.quote:
Na jou.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alle gaylords mogen het pand verlaten.
Die Amerika pics zijn minder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef Crack_ het volgende:
Op sommige foto's vind ik der wel mooi en op andere foto's.
Rolt lekker van het toetsenbord.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom gebruik je het woord skank in de aanwezigheid van onze lieve Voe?
Groetjes,
Priester
Gast als je haar niet een 9.5 - 10 vind als man ben je GAY HOMIE.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
SGPDe enige partij die snapt dat we terug naar het woord van God moeten
Kijk hoe oud die rechterquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
Geef mij maar echte vrouwen.Die meisjes heb je niks an.
[ afbeelding ]
Wat moet ik met zo'n klein meisjequote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast als je haar niet een 9.5 - 10 vind als man ben je GAY HOMIE.
Die gaan bijna dood gekquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
Geef mij maar echte vrouwen.Die meisjes heb je niks an.
[ afbeelding ]
Welk project doe je dan? Misschien heb ik je onbewust wel met de midterm gezienquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Rauterberg... een hele slimme man maar zo verschrikkelijk streng en ik heb iets vervelends met een assignment van hem meegemaakt waar ik vond dat hij super lullig deed (had alles heel snel af, feedback heeft ie lang mee gewacht, toen was er ineens iets mis met CD en had ik pech)
Peter Peters ken ik niet zo goed maar natuurlijk wel van naam haha
Ik ben bijna klaar met mn FBP 3.2 dus
Voe lacht om je posts.quote:
Puur esthetisch is Voe denk ik mooier, maar Tabby is lekkerder + leuker + geiler.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar Sky. Zonder trolls vind je Tabby toch ook mooier?
Mijn type qua uiterlijk ook meer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Puur esthetisch is Voe denk ik mooier, maar Tabby is lekkerder + leuker + geiler.
GUDDÈHquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Puur esthetisch is Voe denk ik mooier, maar Tabby is lekkerder + leuker + geiler.
NIGGA PLZ.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga lekker vlaggen googlenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Maisnon altijd met haar gesprekken met één iemand compleet langs het topic heen.
Ik kom wanneer je wil, denk maar m'n vader is de windquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:13 schreef Skylark. het volgende:
VOEL ME OM JE HEEN ALS JE VOELT DAT JE ME MIST
Gohquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Nee johquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Iemand vraagt toch gewoon naar meje moet me ook altijd proberen in een slecht daglicht te zetten
quote:
REN LENNY, RENquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:13 schreef Skylark. het volgende:
VOEL ME OM JE HEEN ALS JE VOELT DAT JE ME MIST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruikt dat lekker?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:23 schreef KermitKikker het volgende:
Dank voor de leuke tijd in de KLB SC, ik ga ook slapen, welterusten allemaal! En tot de volgende keer maar weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik emigreer als die knakker aan de macht komt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:36 schreef Lamonnn het volgende:
Ik ben even Duits burger tot Biogarde snapt waar hij mee bezig is.
België, denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
![]()
Waarnaartoe?
Overigens heb je met Wolter aan de macht wel de pretkop der pretkoppen aan de macht. Die vent heeft zoveel "gelachen" dat z'n wangen er nog naar staan.
Downloadlimiet land.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
België, denk ik.![]()
KNGRRGTT
Ik was trouwens even in de war met dries roelvink.
Een of ander bounty-eiland dan?quote:
Je overdrijft, bovendien is dit de KLB.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
Je hoort 4EBE vooral klagen eigenlijk
Hoevaak ga je die bekenden zien?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef KurDro het volgende:
hmm ik zag mooie zomerjas maar die moest besteld worden... zie ik gisteren ineens bekende met dezelfde jas lopen. Alsnog die jas kopen? :/
Heb je het over maffia praktijken nu?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een of ander bounty-eiland dan?
Are you a girl? En picsquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef KurDro het volgende:
hmm ik zag mooie zomerjas maar die moest besteld worden... zie ik gisteren ineens bekende met dezelfde jas lopen. Alsnog die jas kopen? :/
Misschien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je het over maffia praktijken nu?
Ik verslik me in mijn eigen speeksel.quote:
weet ik het hoe vaak..quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoevaak ga je die bekenden zien?
Bekend als in beroemd? [ afbeelding ]
Het was niet negatief bedoeltquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je overdrijft, bovendien is dit de KLB.
Het komt me eigenlijk niet bekend voor, maarrrrrrquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verslik me in mijn eigen speeksel.![]()
![]()
Dat doe ik steeds vaker. En dan ook echt goed verslikken he. Je voelt het over je stembanden je longen in glijden. Dus je hoest tot je geen lucht meer hebt en door dat het op je stembanden ligt klink je als een enge moordenaar uit SAW ofzo.
Volgens mij heb ik hier in de sc nog nooit een zwembroek gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook die foto gezien van die zwembroek die ik ooit postte?
Ik was in de h&m, ik zag hem en ik had 'm bijna gekocht. Maarja he, tochmaar niet gedaan.
Ik doe niet aan cadeautjes.
Dit is mijn originele.. en mocht dat niet zo zijn dan kon je me bij mijn originele ook niet.. prive en werk)fok) zijn gescheidenquote:
Oh hm, ja hij is ook van de site afgehaald. Omdat ie zo leuk wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier in de sc nog nooit een zwembroek gezien.
Ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt me eigenlijk niet bekend voor, maarrrrrr
mensen met een Ron Brandstederlach.
Die zijn eng.
Irritandjes gegeten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die jas? Hoe moet ik die nou weer kennen?
En in welke kleur was dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh hm, ja hij is ook van de site afgehaald. Omdat ie zo leuk was.
Hij was met kleurtjes en vierkantjes, ja dit klinkt wel heel stom.
Bah bah.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Vooral als de zilvergrijze tanden inbegrepen zijn.
Vooral die 2e kamer leden en hoge directeuren hebben vaak van die almachtig vieze tanden. Dat het helemaal zwart is.Hark je zoveel miljoenen binnen en dan niets aan je tanden doen.
Ja moet hem nog steeds halen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook die foto gezien van die zwembroek die ik ooit postte?
Ik was in de h&m, ik zag hem en ik had 'm bijna gekocht. Maarja he, tochmaar niet gedaan.
Ik doe niet aan cadeautjes.
Uhm....quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah bah.![]()
Bang voor de tandarts zeker.
Iehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhihihihihihhhahahahahaha.
Oke, ik kan weer normaal doen.
Wat, nee. Hoewel.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gele Dries Roelvink zembroek? Boh!
Nee, iemand op msn gaf 'm zomaar uit het niets aan me. Écht zomaarquote:
Dank je wel voor het voor de geest halen van gebruinde Dries Roelvink in een gele zwembroek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gele Dries Roelvink zembroek? Boh!
Almelo komt alles later.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die hebben ze echt niet meer hoor. Ik wil 'mmm
.
Laat dan zien johquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:47 schreef KurDro het volgende:
mja toch kut als je tegenkomt en dan dezelfde kas?
Alstublaft!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel voor het voor de geest halen van gebruinde Dries Roelvink in een gele zwembroek.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, iemand op msn gaf 'm zomaar uit het niets aan me. Écht zomaar.
Het was mozy.
Nee daarom kreeg ik die hyves van je van hemquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:50 schreef KurDro het volgende:
[..]
mozy heeft hem niet, maar 3 hier of zo
En die jas heb ik nog niet en kan ook niet vinden op internet maar is van Scotch, donker groen van soort nylon met witte accenten bij ritsen en alles en capuchon..
Vond wel aardig want sowieso weinig mooie jassen geien nog... Hoewel mijn oude op de verkleuring na ook nog prima zit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
md5(gjdso): 3ff6ab54713fb2de834eb69527e75324
variations: gjdsoa gjdsob gjdsoc gjdsod gjdsoe gjdsof gjdsog gjdsoh gjdsoi gjdsoj gjdsok gjdsol gjdsom gjdson gjdsoo gjdsop gjdsoq gjdsor gjdsos gjdsot gjdsou gjdsov gjdsow gjdsox gjdsoy
Doe eens.quote:
MOAR!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee daarom kreeg ik die hyves van je van hem.
Huh je gaat 'm toch bestellen? Hm, hij klinkt wel leuk zoals ik het me nu in beeld maar kan net zo goed kei lelijk zijn.
Deze zooi is kklekker:quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.candywarehouse.com/wonkacandy.html?page=all
Hierdoor heb ik fucking trek in al die shit.
5 joods-turkse meisjes.quote:
Die nerds hebben ze bij america today. Beter ga ik die morgen scoren en in drie minuten opvreten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze zooi is kklekker:
[ afbeelding ]
Maar het hoogtepunt is natuurlijk:
[ afbeelding ]
Anti-climax.quote:
Volgens mij niet..quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:55 schreef KurDro het volgende:
[..]
Nee hij is mooi
Ik heb jouw hyves ook
Ben ik een vriend van mozy
Met een vol buikje, dan kan babytje wel lekker slapen nomnomnomnomquote:
Wat heeft bed induiken en stoppen met fok te maken me elkaar? Ik lig ook languit in bedquote:
Ik verwachte een zwembroek te zien en nu kan het niet meer.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:02 schreef Smart_ass het volgende:
Nevermind. Ik ga mijn verslag afmaken. Trusten.
Hier deze wilde ik ook kopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwachte een zwembroek te zien en nu kan het niet meer.
Ik zie een bepaald iemand die Martijn heet in die zwembroek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier deze wilde ik ook kopen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie een bepaald iemand die Martijn heet in die zwembroek.![]()
![]()
Ik kan er niets aan doen.
Ik nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie een bepaald iemand die Martijn heet in die zwembroek.![]()
![]()
Ik kan er niets aan doen.
Jij zag het ook voor je?quote:
Oh, ik dacht niet dat hij echt dik was ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik niet.
1) Dan is ie naakt gaat ie janken
2) Hij is niet de dunste
3) Het is niet kak genoeg voor 'm
4) Meneer zou nooit in zo'n goedkope h&m winkel kopen
5) WAAROM BLIJFT DIT ONDERWERP ALTIJD TERUG KOMEN![]()
.
Ja dat is ie ook niet, maar hij ging er altijd over huilen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht niet dat hij echt dik was ofzo.
![]()
![]()
I imagined that fucking thing on his head so he doesn't look bald.quote:
Inderdaad, ik wou net zeggen, daar ga ik morgen even heen in de pauze.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die nerds hebben ze bij america today. Beter ga ik die morgen scoren en in drie minuten opvreten.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is ie ook niet, maar hij ging er altijd over huilen.
Bek dicht, Kurkquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef KurDro het volgende:
pff..morgen van 9 tot 10 school. Echt ziek
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I imagined that fucking thing on his head so he doesn't look bald.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef KurDro het volgende:
pff..morgen van 9 tot 10 school. Echt ziek
Ja ok, dat zou kunnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I imagined that fucking thing on his head so he doesn't look bald.
Awquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:14 schreef Crack_ het volgende:
We doen een spelletje zoek de hamster
[ afbeelding ]
Is it a boy? Is it a girl? NO, IT'S A BALD AIRPLANEEEEEEE.quote:
* Chrash.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is it a boy? Is it a girl? NO, IT'S A BALD AIRPLANEEEEEEE.
Dat was een mogelijkheid maar nee... 10uur in ochtendquote:
Ja engels.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben morgen vrij. Had jij nou examens wd?
Kun je daarna toch gewoon terug je bed in?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:21 schreef KurDro het volgende:
[..]
Dat was een mogelijkheid maar nee... 10uur in ochtend
nee want moet naar den haag en daarna naar opa und oma om tuin schoon te spuitenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je daarna toch gewoon terug je bed in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |