Ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt me eigenlijk niet bekend voor, maarrrrrr
mensen met een Ron Brandstederlach.
Die zijn eng.
Irritandjes gegeten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die jas? Hoe moet ik die nou weer kennen?
En in welke kleur was dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh hm, ja hij is ook van de site afgehaald. Omdat ie zo leuk was.
Hij was met kleurtjes en vierkantjes, ja dit klinkt wel heel stom.
Bah bah.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Vooral als de zilvergrijze tanden inbegrepen zijn.
Vooral die 2e kamer leden en hoge directeuren hebben vaak van die almachtig vieze tanden. Dat het helemaal zwart is.Hark je zoveel miljoenen binnen en dan niets aan je tanden doen.
Ja moet hem nog steeds halen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook die foto gezien van die zwembroek die ik ooit postte?
Ik was in de h&m, ik zag hem en ik had 'm bijna gekocht. Maarja he, tochmaar niet gedaan.
Ik doe niet aan cadeautjes.
Uhm....quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah bah.![]()
Bang voor de tandarts zeker.
Iehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhihihihihihhhahahahahaha.
Oke, ik kan weer normaal doen.
Wat, nee. Hoewel.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gele Dries Roelvink zembroek? Boh!
Nee, iemand op msn gaf 'm zomaar uit het niets aan me. Écht zomaarquote:
Dank je wel voor het voor de geest halen van gebruinde Dries Roelvink in een gele zwembroek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die gele Dries Roelvink zembroek? Boh!
Almelo komt alles later.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die hebben ze echt niet meer hoor. Ik wil 'mmm
.
Laat dan zien johquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:47 schreef KurDro het volgende:
mja toch kut als je tegenkomt en dan dezelfde kas?
Alstublaft!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel voor het voor de geest halen van gebruinde Dries Roelvink in een gele zwembroek.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, iemand op msn gaf 'm zomaar uit het niets aan me. Écht zomaar.
Het was mozy.
Nee daarom kreeg ik die hyves van je van hemquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:50 schreef KurDro het volgende:
[..]
mozy heeft hem niet, maar 3 hier of zo
En die jas heb ik nog niet en kan ook niet vinden op internet maar is van Scotch, donker groen van soort nylon met witte accenten bij ritsen en alles en capuchon..
Vond wel aardig want sowieso weinig mooie jassen geien nog... Hoewel mijn oude op de verkleuring na ook nog prima zit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:51 schreef Japsnars het volgende:
md5(gjdso): 3ff6ab54713fb2de834eb69527e75324
variations: gjdsoa gjdsob gjdsoc gjdsod gjdsoe gjdsof gjdsog gjdsoh gjdsoi gjdsoj gjdsok gjdsol gjdsom gjdson gjdsoo gjdsop gjdsoq gjdsor gjdsos gjdsot gjdsou gjdsov gjdsow gjdsox gjdsoy
Doe eens.quote:
MOAR!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee daarom kreeg ik die hyves van je van hem.
Huh je gaat 'm toch bestellen? Hm, hij klinkt wel leuk zoals ik het me nu in beeld maar kan net zo goed kei lelijk zijn.
Deze zooi is kklekker:quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.candywarehouse.com/wonkacandy.html?page=all
Hierdoor heb ik fucking trek in al die shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |