5 turkse neuzen op een rijquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, real talk, meisjes als Voe bewijzen dat je sommige chicks al op hun 10e moet regelen en in de wacht moet zetten, want op hun 14e zijn ze normaal gesproken al out of your league.
Zoals Arsenal met voetballers doet. Gewoon wegplukken bij de ouders als ze nog haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, real talk, meisjes als Voe bewijzen dat je sommige chicks al op hun 10e moet regelen en in de wacht moet zetten, want op hun 14e zijn ze normaal gesproken al out of your league.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
Luister, ik ben nu moderator van de SC. Gedraag jullie.
Ikweets, ik heb overal scouts zitten. Jeugdopleidingen allesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
Uitstelleritus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van mijn compagnon of ik ook om 9 uur wilde verschijnen (later dus), opzij geschoven mijn werk.
Tsjek mijn notes eens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
-edit-quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
Jammer dat het nodig is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ikweets, ik heb overal scouts zitten. Jeugdopleidingen alles
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet een stapel formulieren bij de juiste foto's matchen.Dat wil iedereen uitstellen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Op hun 5e worden ze bij de ouders weggehaald.
quote:
Waar ga jij slapen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef WillFerrell het volgende:
Die crewsamenstelling tegenwoordig. Als Yvonne weer uit mijn bed komt, zal ze er wat aan doen.
Ja, morgen mooi met die sjiek hendige setup van de medisch fotograaf aan de gang. Boh, dat is zo gewoon plasticen jizz.quote:
Wait wutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Thanks Adelante, ik moet even de knopjes zien te vinden. Al die pull-downs.
Ik was laatst in het ziekenhuis. Toen ik die archieven zag met al die mappen dacht ik even aan je. Oneluvjeweetz.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, morgen mooi met die sjiek hendige setup van de medisch fotograaf aan de gang. Boh, dat is zo gewoon plasticen jizz.
Erkenning is fijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij nader inzien is Tabby tóch knapper dan Voe.
Sorry voor het ongemak, Skylark!
Ik zal eens even uitrekenen hoeveel meter aan dossiers we lokaal hebben staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was laatst in het ziekenhuis. Toen ik die archieven zag met al die mappen dacht ik even aan je. Oneluvjeweetz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |