Een of ander bounty-eiland dan?quote:
Je overdrijft, bovendien is dit de KLB.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
Je hoort 4EBE vooral klagen eigenlijk
Hoevaak ga je die bekenden zien?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef KurDro het volgende:
hmm ik zag mooie zomerjas maar die moest besteld worden... zie ik gisteren ineens bekende met dezelfde jas lopen. Alsnog die jas kopen? :/
Heb je het over maffia praktijken nu?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een of ander bounty-eiland dan?
Are you a girl? En picsquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:38 schreef KurDro het volgende:
hmm ik zag mooie zomerjas maar die moest besteld worden... zie ik gisteren ineens bekende met dezelfde jas lopen. Alsnog die jas kopen? :/
Misschien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je het over maffia praktijken nu?
Ik verslik me in mijn eigen speeksel.quote:
weet ik het hoe vaak..quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoevaak ga je die bekenden zien?
Bekend als in beroemd? [ afbeelding ]
Het was niet negatief bedoeltquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je overdrijft, bovendien is dit de KLB.
Het komt me eigenlijk niet bekend voor, maarrrrrrquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verslik me in mijn eigen speeksel.![]()
![]()
Dat doe ik steeds vaker. En dan ook echt goed verslikken he. Je voelt het over je stembanden je longen in glijden. Dus je hoest tot je geen lucht meer hebt en door dat het op je stembanden ligt klink je als een enge moordenaar uit SAW ofzo.
Volgens mij heb ik hier in de sc nog nooit een zwembroek gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook die foto gezien van die zwembroek die ik ooit postte?
Ik was in de h&m, ik zag hem en ik had 'm bijna gekocht. Maarja he, tochmaar niet gedaan.
Ik doe niet aan cadeautjes.
Dit is mijn originele.. en mocht dat niet zo zijn dan kon je me bij mijn originele ook niet.. prive en werk)fok) zijn gescheidenquote:
Oh hm, ja hij is ook van de site afgehaald. Omdat ie zo leuk wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier in de sc nog nooit een zwembroek gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |