Als het fikt, fikt het ja. Labuitslagen/scans/foto's sinds 2005 oid zijn allemaal gedigitaliseerd als backup en ook oude dossiers (30 jaar max oud) worden gescand op microfilm, maar daar heb je nog niets aan doordat het digitale patientendossier er nog niet door is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was best onder de indruk.Echt 2 meter hoog en minstens 20 meter lang liep dat door.
![]()
Als dat nou afbrand he? Moet je alle klanten dan weer opnieuw gaan consulten en onderzoeken?
Maar het staat dan toch digitaal intern in het ziekenhuis lijkt mij?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als het fikt, fikt het ja. Labuitslagen/scans/foto's sinds 2005 oid zijn allemaal gedigitaliseerd als backup en ook oude dossiers (30 jaar max oud) worden gescand op microfilm, maar daar heb je nog niets aan doordat het digitale patientendossier er nog niet door is.
Watvoor lekker eten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Hoi
Ik had lekker eten gemaakt, en we hebben Singstar gedaan
Oh, da's voor reïntegratie/kansarme lui om te doen hoor. Daar lopen er een stuk of vier van rond. Maar het ganse serverpark staat buiten het ziekenhuis zelf, met nog een backup park ergens anders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar het staat dan toch digitaal intern in het ziekenhuis lijkt mij?
Wat een almachtige kutklus trouwens om 30 jaar aan archief te digitaliseren.
He Maisnon, even een vraagje, jij hebt ooit in mijn fotoboek gezet dat je op ID zat toentertijd. Is dat ngo steeds zo? Want ondertussen zit ik er ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Maisnon het volgende:
http://www.kongregate.com/games/PleasingFungus/manufactoria
Dit is zo moeilijk
Oja dat klopt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, da's voor reïntegratie/kansarme lui om te doen hoor. Daar lopen er een stuk of vier van rond. Maar het ganse serverpark staat buiten het ziekenhuis zelf, met nog een backup park ergens anders.
Je hebt best een ID hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
He Maisnon, even een vraagje, jij hebt ooit in mijn fotoboek gezet dat je op ID zat toentertijd. Is dat ngo steeds zo? Want ondertussen zit ik er ook
Ook best een ID muzieksmaakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt best een ID hoofdop de goede manier haha, wat is je voornaam dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |