Ah oke, ik zag 50 op sites van Gamemania en FRS.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:01 schreef Jesse_ het volgende:
Bol verstuurt op de release dag, dus dan heb je hem zaterdag in huis.
Bij de lokale gameboer kost hij ook 45 euro als het goed is
Onzin, Bol.com verzendt hem 1 dat voor de release, dan heb je hem vrijdag in huis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:01 schreef Jesse_ het volgende:
Bol verstuurt op de release dag, dus dan heb je hem zaterdag in huis.
Bij de lokale gameboer kost hij ook 45 euro als het goed is
Dat heb ik in het verleden helaas nooit gehadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, Bol.com verzendt hem 1 dat voor de release, dan heb je hem vrijdag in huis.
Heb er een jaar gewerkt, in 98% v/d gevallen komt hij gewoon op de dag van releasequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden helaas nooit gehad
Maar zou kunnen dan
De top 3 in handen van Nintendo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:16 schreef Jesse_ het volgende:
http://www.gamerankings.com/browse.html
Best game ever
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand hier toevallig al wat de 'green stars' inhouden die na het bereiken van 120 stars vrijkomen?
SPOILER: NIET LEZEN ALS JE DE GAME NOG NIET HEBT GESPEELDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Hij is inderdaad iets moeilijker, maar dan niet zo zeer op het gebied van zoeken en ontdekken maar op het gebied van moves.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:22 schreef Deceit het volgende:
I can't wait...
hij is ook veel moeilijker dan 1 denk ik..
Ja dat bedoel ik ook.. Hmm ik ga vanavond weer SMG1 uit de kast halen, ofja openen, want heb hem pas geleden besteld.. En dan SMG2!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:03 schreef Hot_Baboon het volgende:
Zo'n een leuke game! De wii heb ik weer afgestoft en deze heeft de afgelopen 2 dagen volle bak gedraaid. En ik maak met SMG2 ook behoorlijke sessies! Weer een hoop nieuwe leuke dingen en de het is weer erg verslavend !
[..]
Hij is inderdaad iets moeilijker, maar dan niet zo zeer op het gebied van zoeken en ontdekken maar op het gebied van moves.
Valt wel mee, ben inmiddels al in world 4, de hidden en comet stars zijn vaak wat lastiger omdat je ze binnen bepaalde tijd moet doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:22 schreef Deceit het volgende:
I can't wait...
hij is ook veel moeilijker dan 1 denk ik..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
Als iemand hem morgen al spot hoor ik het graag
Waarschijnlijk embargo tot vrijdagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef HuubTuub het volgende:
gisteren was die nog niet te vinden bij de FRS/Van Leest of de Game Mania... zal pas echt vrijdag zijn ben ik bang.
Mario Galaxy 2 mag niet voor 11 juni verkocht worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef Maartel het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren was iig Mario Kart geen embargo uiteindelijk en gewoon al verkoopbaar op donderdag, dus hoop dat dat met Galaxy ook gebeurt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is niet om de klanten te pesten, maar meer om alle winkels een eerlijke kans te geven, aangezien Nintendo veel verwacht van de release van deze game
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mario Galaxy 2 mag niet voor 11 juni verkocht worden.Ah.. ja, ik werkte destijds ook in zo'n winkel en toen kregen we geregeld op de leveringsdag toch ineens nog een mailtje dat 't toch mocht.. maar we wachten afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is niet om de klanten te pesten, maar meer om alle winkels een eerlijke kans te geven, aangezien Nintendo veel verwacht van de release van deze game
![]()
Dat doen wij ook. Tenzij de uitgever nadrukkelijk aangeeft dat de game NIET voor die datum in de verkoop mag. (dat was bij CODMWII het geval)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef HuubTuub het volgende:
wij deden vaak als de Free al de "fout" in ging ook gewoon de producten in de verkoop.
Ohwja, dat gebeurt bij ons ook erg vaak. Maar tot zover bekend mag Mario Galaxy 2 niet voor de 11e in de verkoopquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah.. ja, ik werkte destijds ook in zo'n winkel en toen kregen we geregeld op de leveringsdag toch ineens nog een mailtje dat 't toch mocht.. maar we wachten af
Sommige levels wel iig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je nou wel of niet met Luigi spelen ?
Waar heb je 'm besteld?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef DragonFire het volgende:
ach die van mij is al onderwegheb al bericht gehad dat ie verstuurd is.
Gewoon een ouderwetse two players mode moet erin waar je samen de levels doorloopt.quote:
Gamestation UKquote:
Ik kan niet kijken bij nl.bol.com maar daar zal ie vast al in de schappen staan gereed voor verzending a.s. donderdagavondquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef OudeBok het volgende:
Heb 'm al binnen. Hij's al downloadbaar en zit er geen protection op.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:58 schreef OudeBok het volgende:
Heb 'm al binnen. Hij's al downloadbaar en zit er geen protection op.
Absoluut. En te duur is de game sowieso niet. 44,99 voor zo'n spel is elke cent dubbel en dwars waard. Deze game is gewoon vanaf de eerste minuut genietenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er een spel het kopen waard is, dan is het wel Galaxy. Zowel deel 1 als 2.
Dat vind ik niet ergquote:
Wel eerst kijken hè!? (Is de DVD überhaupt Nederlands gesproken/ondertiteld?)quote:
Wat staat Goldeneye bedroevend laag...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:16 schreef Jesse_ het volgende:
http://www.gamerankings.com/browse.html
Best game ever
Vooral Yoshi is erg liefquote:
6 hierquote:
Toch niet fotoboek Bowser?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
6 hier
Ik loop gvd al vast op de eerste bowser, hoe faal is dat
Ach, een paar keer proberen en je hebt het truukje door!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef HuubTuub het volgende:
Nou, "Think before you shake" is al een redelijke opgave.
Het is wel gelukt, maar het was inderdaad even het trucje doorhebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach, een paar keer proberen en je hebt het truukje door!
Moeilijk te zeggen. De drempel ligt wel iets hoger, maar ik ben tot nu toe geen planeten tegengekomen waar ik echt moeite heb gehad. Wil je de extra sterren hebben, dan zal je het best moeilijk krijgen, maar dat was in deel 1 ook al zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:05 schreef Athlon64x het volgende:
Is deze nou moeilijker geworden dan deel 1?
Meer in de zin dat hier levels kunnen worden besproken e.d. terwijl in de centrale Wii thread sommige mensen nog absoluut niet willen weten wat ze in de game te wachten staat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoezo spoilers trouwens in de TT ?
Wat valt er nou te spoileren aan een Mario game ?
Die Draak ontvoerd dat meisje van hem je moet het spel spelen en uitendelijk is alles waar goed tot de volgende game weinig spoilers die ik kan bedenken bij een mario game.
ergens anders ook nog voor die prijs gespot? Want zit te twijfelen of ik hem zal halen, maar voor 40 euro ga ik niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:21 schreef Funkel het volgende:
Mediamarkt bergen op zoom 39 eurootjes, heb m vers uit t magazijn
Ik heb hem bij Eplaza voor 39 Euro gehaald een paar uur geleden. Dat is een spin off van de Bart Smit, speciaal alleen voor videogames. Vaak hanteert de Bart Smit dezelfde prijzen, omdat ze hetzelfde moederconcern hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ergens anders ook nog voor die prijs gespot? Want zit te twijfelen of ik hem zal halen, maar voor 40 euro ga ik niet moeilijk doen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:05 schreef Italo het volgende:
[..]
Wat staat Goldeneye bedroevend laag...
10 sterren hier en in wereld 2. Hoe kom je eigenlijk achter die ?-ster? Is dat een ster die ergens hangt.. of moet je daar wat voor doen?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef Jesse_ het volgende:
50 sterren en nu beginnen aan wereld 4, wat een top game
Meestal moet je een Luma star bits of muntjes gevenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
10 sterren hier en in wereld 2. Hoe kom je eigenlijk achter die ?-ster? Is dat een ster die ergens hangt.. of moet je daar wat voor doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef DragonFire het volgende:
Mijn god dat konijnSMG niet gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Wel geprobeerd, maar het lukt me nog nietquote:Op maandag 14 juni 2010 22:18 schreef HuubTuub het volgende:
Iemand de Yoshi's Infinite Flutter al gelukt?
De moeilijkste voor mij tot nu toe was de eindbattle bij World 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.could you just [i]not[/i] breathe?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef HuubTuub het volgende:
Draaien werkt vooral slecht. Bij de eerste keer is dat niet zo erg, maar bij de tweede keer Fluzzard heb je het toch echt nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Dat is me gelukt. Ik vond die ene klote dat je al die spinies moet verslaan binnen 1 minuut. Die heb ik nog steeds niet gehaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:46 schreef Wabli het volgende:
Wat een gaaf spel. Yosi is zekers vet, vooral bij de baby Bowser eindbaas. Maar wat zijn de Pranket stars moeilijk!!! Vooral met de aap dat je 10000 punten moet halen
Die met die spinies vond ik juist wel te doen. Maar die met die aap en 10.000 punten komt me echt de strot uitquote:Op zondag 20 juni 2010 13:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat is me gelukt. Ik vond die ene klote dat je al die spinies moet verslaan binnen 1 minuut. Die heb ik nog steeds niet gehaald
dat is niet die ene waarin je 10.000 aan munten moet pakken door allerlei goomba's te pletten?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die met die spinies vond ik juist wel te doen. Maar die met die aap en 10.000 punten komt me echt de strot uitMoeilijk kutlevel. Verder over het spel: __________O___________
Iedereen vindt hem juist moeilijkerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef Phoenix78 het volgende:
Alle 242 sterren zijn al behaald. Moet zeggen dat ik deze stukken makkelijker vond dan 1.
Al zaten er wel een paar leuke uitdagingen bij zoals de prankster comet bij die boss run en natuurlijk The Perfect Run
Jawelquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is niet die ene waarin je 10.000 aan munten moet pakken door allerlei goomba's te pletten?
Idd heel erg irritantquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:27 schreef HuubTuub het volgende:
ik haat die waterplaneten, mijn Mario heeft duidelijk geen zwemdiploma...
Ik moet toegeven daar wel even over te hebben gedaan!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb gister baby bowser met de hamers in level 3 in één keer verslagen. Was wel tricky
Ik viel daar de hele tijd in die gaten in de vloerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb gister baby bowser met de hamers in level 3 in één keer verslagen. Was wel tricky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan me nu ook wel melden in dit topicIk sta op 58 sterren en heb net de eerste ster in wereld 6 gehaald. Ik vind de bossfights echt super tof, maar ik ga daar eigenlijk nooit dood. Het is vooral dat ik vaak de afgrond in spring ofzo
Vervelendste level tot nu toe het lava-ijs level in wereld 5. Gameplay is heerlijk, vind 'm af en toe ook wel pittig ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Spring Mario, echt klote af en toequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef HuubTuub het volgende:
net bijna een uur gedaan over "Spring into the Chompworks" en dan vooral het stuk na de eerste "vlag". Dat is de eerste keer dat je Spring Mario hebt.
Meeste tijd ging zitten in het verzamelen van star bits voor dat extra leven.
Het zat effe niet mee...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]Ik had het al gemerkt. Het blijft dus alleen bij die ene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
ik heb tot dusver alleen nog een wereld uit SMG gespot, maar ik heb nog niet alles gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spring Mario, echt klote af en toe
[..]
Ik had het al gemerkt. Het blijft dus alleen bij die ene?
Kreng doet nooit wat ik nou een keer wil en vooral irritant dat als hij dan in de lava (in welk level dan ook) valt hij zo hysterisch gaat rennen. De Z knop werkt dan ook niet altijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spring Mario, echt klote af en toe
Het is oefenen, oefenen en oefenen. Als je doorhebt hoe hij werkt komt alles goed. Hij hopt standaard, en heeft een grote draaicirkel. Tevens moet je goed timen voor het springen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Kreng doet nooit wat ik nou een keer wil en vooral irritant dat als hij dan in de lava (in welk level dan ook) valt hij zo hysterisch gaat rennen. De Z knop werkt dan ook niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Op een gegeven moment kun je het niet meer doen met enkel de eerste sterren uit de werelden en moet je ook de tweede, verborgen en komeetsterren gaan halen. Dan wordt het interessant.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef Groningert het volgende:
Hmm, levels zijn tot nu toe niet erg lang en ook niet erg moeilijk, hoop op wat meer uitdaging in world 4..
Dat doe je netjes, ik zit net op 62quote:
Flutterquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik begin Flutter nu wel te snappen, gister gewonnen in een race met 5 van die vogels in slechts 2x
Weet iemand trouwens hoe je bij die ster in zo'n bij-level komt? Je hebt één level waarin je in je bijenpakje in een "2D" level loopt en dan zie je in de achtergrond onder een boom een geheime ster in het level. Maar ik kan niet vinden hoe ik daar moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Een week later: 180 sterren. Het blijft te makkelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef nomar83 het volgende:
Game afgelopen weekend gehaald, nu op 75 sterren. Ben het helemaal eens dat dit de beste Mario ever is.
Na de 120 gewone sterren kan je pas voor de groene gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
Zit nu op de 90 sterren oid, ik ben nog geen groene tegengekomen eigenlijk. Klopt het dat level 6 het laatste is, ik bewaar nu die eindbaas totdat ik wat meer heb gehaald.
Level 6 is niet het laatste, plus de eindbaas voor het laatst bewaren zal niet lukken. Om 120 sterren te halen zal je toch eerst de laatste Bowser moeten doen om 'm na het halen van 120 alsnog te doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
Zit nu op de 90 sterren oid, ik ben nog geen groene tegengekomen eigenlijk. Klopt het dat level 6 het laatste is, ik bewaar nu die eindbaas totdat ik wat meer heb gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Die moet je samen doen met player 2, die kan de gouden munten pakken en vijhanden doden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:37 schreef MikeyMo het volgende:
aaaargh wat is dat level kut waar je 10.000 punten aan steenspuwers moet verslaan binnen 1,5 minuut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:37 schreef MikeyMo het volgende:
aaaargh wat is dat level kut waar je 10.000 punten aan steenspuwers moet verslaan binnen 1,5 minuut
oh zitten die er in dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De extra-leven-paddestoel en 1-up zijn allebei 1.000 punten waard.
Nee al kun je die voor die groene sterren wel beter gebruiken, hij springt namelijk hoger.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:48 schreef Nebo het volgende:
nou ik zit op de 119, moet ik na de 120 weer alles halen met Luigi?
Wat zijn de groene sterren dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee al kun je die voor die groene sterren wel beter gebruiken, hij springt namelijk hoger.
Als je alle levels compleet hebt uitgespeeld en dan nog een keer Bowser hebt verslagen krijg je bij elk level Groene Prankster Comets. Vanaf dat moment zit er in elk level wat je hebt gedaan een groene ster. Aan jou de taak deze te vinden.quote:
Maar dat zijn wel nieuwe uitdagingen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als je alle levels compleet hebt uitgespeeld en dan nog een keer Bowser hebt verslagen krijg je bij elk level Groene Prankster Comets. Vanaf dat moment zit er in elk level wat je hebt gedaan een groene ster. Aan jou de taak deze te vinden.
Zelfde levels, met verstopte sterren erin die je kunt krijgen dmv combojumps uit te voeren etc.quote:
hoe krijg je de prankster cometbij die dan? Ik heb dat level gehaald, de comet coin gehaald maar krijg geen prankster comet. Moet je voor die ook 9999 star bits hebben?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:09 schreef Morton_Koopa het volgende:
Ik heb tot zover nog geen enkel probleem gehad met Mario Galaxy 2.
Maar nondeju zeg! Wat is het laatste level moeilijk zeg.
Ik heb het hier over de grandmaster galaxy. Die ontgrendel je nadat je alle 240 sterren hebt behaald en 9999 starbits in de bank toad hebt gepropt.
Nou is het de eerste keer niet zo heel lastig, het is meestal gewoon trial en error. Maar zodra je de prankster comet ziet binnen komen mag je gaan bidden. Die knurften bij Nintendo hebben besloten om de allerlaatste ster een daredevil ster te laten zijn.
Dit betekend dat je maar 1 hit point hebt. Wat het allemaal nog een lastiger maakt is het feit dat je cloud mario/luigi bent op een gegeven moment wat je dus nog meer laat zweven dan dat je normaal al doet.
Ik weet dat het heel gemakkelijk te halen is met twee spelers, maar ik ben geen mietje verdomme!
Iemand handige tips om met mij te delen?
herkenbaar. Het flipswitch level met paarse munten lukt me gewoon niet binnen de tijd. En dan stop ik weer wat dagen met spelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef Ericjuh het volgende:
Hoehoe, uitgespeeld! met 70 sterren dan! Moet eerlijk toegeven dat ik de motivatie niet echt kan vinden om alle levels met een kroon uit te spelen
De 242e kreeg ik ook echt niet, maar met z'n tweeën is het goed te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |