dat is niet die ene waarin je 10.000 aan munten moet pakken door allerlei goomba's te pletten?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die met die spinies vond ik juist wel te doen. Maar die met die aap en 10.000 punten komt me echt de strot uitMoeilijk kutlevel. Verder over het spel: __________O___________
Iedereen vindt hem juist moeilijkerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef Phoenix78 het volgende:
Alle 242 sterren zijn al behaald. Moet zeggen dat ik deze stukken makkelijker vond dan 1.
Al zaten er wel een paar leuke uitdagingen bij zoals de prankster comet bij die boss run en natuurlijk The Perfect Run
Jawelquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is niet die ene waarin je 10.000 aan munten moet pakken door allerlei goomba's te pletten?
Idd heel erg irritantquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:27 schreef HuubTuub het volgende:
ik haat die waterplaneten, mijn Mario heeft duidelijk geen zwemdiploma...
Ik moet toegeven daar wel even over te hebben gedaan!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb gister baby bowser met de hamers in level 3 in één keer verslagen. Was wel tricky
Ik viel daar de hele tijd in die gaten in de vloerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb gister baby bowser met de hamers in level 3 in één keer verslagen. Was wel tricky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan me nu ook wel melden in dit topicIk sta op 58 sterren en heb net de eerste ster in wereld 6 gehaald. Ik vind de bossfights echt super tof, maar ik ga daar eigenlijk nooit dood. Het is vooral dat ik vaak de afgrond in spring ofzo
Vervelendste level tot nu toe het lava-ijs level in wereld 5. Gameplay is heerlijk, vind 'm af en toe ook wel pittig ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Spring Mario, echt klote af en toequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef HuubTuub het volgende:
net bijna een uur gedaan over "Spring into the Chompworks" en dan vooral het stuk na de eerste "vlag". Dat is de eerste keer dat je Spring Mario hebt.
Meeste tijd ging zitten in het verzamelen van star bits voor dat extra leven.
Het zat effe niet mee...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]Ik had het al gemerkt. Het blijft dus alleen bij die ene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
ik heb tot dusver alleen nog een wereld uit SMG gespot, maar ik heb nog niet alles gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spring Mario, echt klote af en toe
[..]
Ik had het al gemerkt. Het blijft dus alleen bij die ene?
Kreng doet nooit wat ik nou een keer wil en vooral irritant dat als hij dan in de lava (in welk level dan ook) valt hij zo hysterisch gaat rennen. De Z knop werkt dan ook niet altijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spring Mario, echt klote af en toe
Het is oefenen, oefenen en oefenen. Als je doorhebt hoe hij werkt komt alles goed. Hij hopt standaard, en heeft een grote draaicirkel. Tevens moet je goed timen voor het springen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Kreng doet nooit wat ik nou een keer wil en vooral irritant dat als hij dan in de lava (in welk level dan ook) valt hij zo hysterisch gaat rennen. De Z knop werkt dan ook niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Op een gegeven moment kun je het niet meer doen met enkel de eerste sterren uit de werelden en moet je ook de tweede, verborgen en komeetsterren gaan halen. Dan wordt het interessant.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:11 schreef Groningert het volgende:
Hmm, levels zijn tot nu toe niet erg lang en ook niet erg moeilijk, hoop op wat meer uitdaging in world 4..
Dat doe je netjes, ik zit net op 62quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |