Flutterquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik begin Flutter nu wel te snappen, gister gewonnen in een race met 5 van die vogels in slechts 2x
Weet iemand trouwens hoe je bij die ster in zo'n bij-level komt? Je hebt één level waarin je in je bijenpakje in een "2D" level loopt en dan zie je in de achtergrond onder een boom een geheime ster in het level. Maar ik kan niet vinden hoe ik daar moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Een week later: 180 sterren. Het blijft te makkelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef nomar83 het volgende:
Game afgelopen weekend gehaald, nu op 75 sterren. Ben het helemaal eens dat dit de beste Mario ever is.
Na de 120 gewone sterren kan je pas voor de groene gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
Zit nu op de 90 sterren oid, ik ben nog geen groene tegengekomen eigenlijk. Klopt het dat level 6 het laatste is, ik bewaar nu die eindbaas totdat ik wat meer heb gehaald.
Level 6 is niet het laatste, plus de eindbaas voor het laatst bewaren zal niet lukken. Om 120 sterren te halen zal je toch eerst de laatste Bowser moeten doen om 'm na het halen van 120 alsnog te doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
Zit nu op de 90 sterren oid, ik ben nog geen groene tegengekomen eigenlijk. Klopt het dat level 6 het laatste is, ik bewaar nu die eindbaas totdat ik wat meer heb gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Die moet je samen doen met player 2, die kan de gouden munten pakken en vijhanden doden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:37 schreef MikeyMo het volgende:
aaaargh wat is dat level kut waar je 10.000 punten aan steenspuwers moet verslaan binnen 1,5 minuut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:37 schreef MikeyMo het volgende:
aaaargh wat is dat level kut waar je 10.000 punten aan steenspuwers moet verslaan binnen 1,5 minuut
oh zitten die er in dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De extra-leven-paddestoel en 1-up zijn allebei 1.000 punten waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |