Toch niet fotoboek Bowser?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
6 hier
Ik loop gvd al vast op de eerste bowser, hoe faal is dat
Ach, een paar keer proberen en je hebt het truukje door!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef HuubTuub het volgende:
Nou, "Think before you shake" is al een redelijke opgave.
Het is wel gelukt, maar het was inderdaad even het trucje doorhebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach, een paar keer proberen en je hebt het truukje door!
Moeilijk te zeggen. De drempel ligt wel iets hoger, maar ik ben tot nu toe geen planeten tegengekomen waar ik echt moeite heb gehad. Wil je de extra sterren hebben, dan zal je het best moeilijk krijgen, maar dat was in deel 1 ook al zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:05 schreef Athlon64x het volgende:
Is deze nou moeilijker geworden dan deel 1?
Meer in de zin dat hier levels kunnen worden besproken e.d. terwijl in de centrale Wii thread sommige mensen nog absoluut niet willen weten wat ze in de game te wachten staat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoezo spoilers trouwens in de TT ?
Wat valt er nou te spoileren aan een Mario game ?
Die Draak ontvoerd dat meisje van hem je moet het spel spelen en uitendelijk is alles waar goed tot de volgende game weinig spoilers die ik kan bedenken bij een mario game.
ergens anders ook nog voor die prijs gespot? Want zit te twijfelen of ik hem zal halen, maar voor 40 euro ga ik niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:21 schreef Funkel het volgende:
Mediamarkt bergen op zoom 39 eurootjes, heb m vers uit t magazijn
Ik heb hem bij Eplaza voor 39 Euro gehaald een paar uur geleden. Dat is een spin off van de Bart Smit, speciaal alleen voor videogames. Vaak hanteert de Bart Smit dezelfde prijzen, omdat ze hetzelfde moederconcern hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ergens anders ook nog voor die prijs gespot? Want zit te twijfelen of ik hem zal halen, maar voor 40 euro ga ik niet moeilijk doen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:05 schreef Italo het volgende:
[..]
Wat staat Goldeneye bedroevend laag...
10 sterren hier en in wereld 2. Hoe kom je eigenlijk achter die ?-ster? Is dat een ster die ergens hangt.. of moet je daar wat voor doen?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef Jesse_ het volgende:
50 sterren en nu beginnen aan wereld 4, wat een top game
Meestal moet je een Luma star bits of muntjes gevenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
10 sterren hier en in wereld 2. Hoe kom je eigenlijk achter die ?-ster? Is dat een ster die ergens hangt.. of moet je daar wat voor doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |