Nee al kun je die voor die groene sterren wel beter gebruiken, hij springt namelijk hoger.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:48 schreef Nebo het volgende:
nou ik zit op de 119, moet ik na de 120 weer alles halen met Luigi?
Wat zijn de groene sterren dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee al kun je die voor die groene sterren wel beter gebruiken, hij springt namelijk hoger.
Als je alle levels compleet hebt uitgespeeld en dan nog een keer Bowser hebt verslagen krijg je bij elk level Groene Prankster Comets. Vanaf dat moment zit er in elk level wat je hebt gedaan een groene ster. Aan jou de taak deze te vinden.quote:
Maar dat zijn wel nieuwe uitdagingen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als je alle levels compleet hebt uitgespeeld en dan nog een keer Bowser hebt verslagen krijg je bij elk level Groene Prankster Comets. Vanaf dat moment zit er in elk level wat je hebt gedaan een groene ster. Aan jou de taak deze te vinden.
Zelfde levels, met verstopte sterren erin die je kunt krijgen dmv combojumps uit te voeren etc.quote:
hoe krijg je de prankster cometbij die dan? Ik heb dat level gehaald, de comet coin gehaald maar krijg geen prankster comet. Moet je voor die ook 9999 star bits hebben?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:09 schreef Morton_Koopa het volgende:
Ik heb tot zover nog geen enkel probleem gehad met Mario Galaxy 2.
Maar nondeju zeg! Wat is het laatste level moeilijk zeg.
Ik heb het hier over de grandmaster galaxy. Die ontgrendel je nadat je alle 240 sterren hebt behaald en 9999 starbits in de bank toad hebt gepropt.
Nou is het de eerste keer niet zo heel lastig, het is meestal gewoon trial en error. Maar zodra je de prankster comet ziet binnen komen mag je gaan bidden. Die knurften bij Nintendo hebben besloten om de allerlaatste ster een daredevil ster te laten zijn.
Dit betekend dat je maar 1 hit point hebt. Wat het allemaal nog een lastiger maakt is het feit dat je cloud mario/luigi bent op een gegeven moment wat je dus nog meer laat zweven dan dat je normaal al doet.
Ik weet dat het heel gemakkelijk te halen is met twee spelers, maar ik ben geen mietje verdomme!
Iemand handige tips om met mij te delen?
herkenbaar. Het flipswitch level met paarse munten lukt me gewoon niet binnen de tijd. En dan stop ik weer wat dagen met spelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef Ericjuh het volgende:
Hoehoe, uitgespeeld! met 70 sterren dan! Moet eerlijk toegeven dat ik de motivatie niet echt kan vinden om alle levels met een kroon uit te spelen
De 242e kreeg ik ook echt niet, maar met z'n tweeën is het goed te doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |