TS is zelf ook een meisje!quote:
Dan slaat TS nog steeds meisjes toch? Wat je tegenwoordig allemaal niet hoort over die ranzige oude mannen die zich op het internet voordoen als knappe jongedames.quote:
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan slaat TS nog steeds meisjes toch? Wat je tegenwoordig allemaal niet hoort over die ranzige oude mannen die zich op het internet voordoen als knappe jongedames.
Ik durf wel toe te geven dat ik me verveel, en zin heb om dit kankertopic onder te spammen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:26 schreef Ranga het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?
Verklaart waarom je 5 keer in 10 minuten post
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, staan er twee meiden van Noord-Afrikaanse afkomst achter ons in de rij. Nadat ik om me heen had gekeken hoor ik een rattenstemmetje: ' wat kijk je? '
Waarop ik antwoordde: 'Wat wat kijk je?'
Rat: ' Ja je moet me niet zo aankijken'
Na deze zin kwam het meisje dicht bij me staan,
Ik: ' Ik kijk waar ik wil, doe niet zo voorschut en ga nou maar terug in de rij staan, je bent geen 13 meer'
Zij: 'Kankerhoer bla bla bla ik sla je kapot bla bla bla ik mis mijn trein door jou bla bla bla'
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg voorschut bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
Waarop het meisje braaf weer terug ging staan in de rij.
Nadat ze haar ijsje had gekocht, en ik nog aan het bestellen was, riep ze blijkbaar: ' volgende x sla ik jullie tanden eruit'
Waarop haar lange vriendin heel stoer riep: ' JA!'
Het nichtje van mijn vriend wilde zich niet laten kennen en antwoordde: ' kom dan?'
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen. Ik trok haar weg en vroeg haar waar ze nou eigenlijk mee bezig was. Hierop riep ze: 'Kankerhoer, volgende keer sla ik JOUW tanden er ook uit!
Toen was ik het zat en zei: ' Kom het nu doen dan? ik sta toch voor je??? '
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat ze voorschut was en iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me!
HAAR SWIRL!!! ik zat compleet onder het ijs en stukjes kiwi!
Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Hierop sloeg ik haar nogmaals in gezicht waardoor ze achterover viel, overeind krabbelde en wegrende.
Klacht: Meisjes kunnen niet normaal doen.
Klacht 2: Ik heb gevochten op het station, dat horen dames niet te doen.
Klacht 3: Ijs in mijn haar
Klacht 4: Ik heb zelf uiteindelijk geen ijsje op
Klacht 5: Ik begrijp Wilders, en ik ben zelf buitenlands.![]()
Ik wilde je er al naar vragen, ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, staan er twee meiden van Noord-Afrikaanse afkomst achter ons in de rij. Nadat ik om me heen had gekeken hoor ik een rattenstemmetje: ' wat kijk je? '
Ik: ' Ik kijk waar ik wil, doe niet zo voorschut en ga nou maar terug in de rij staan, je bent geen 13 meer'
Zij: 'Kankerhoer bla bla bla ik sla je kapot bla bla bla ik mis mijn trein door jou bla bla bla'
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg voorschut bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
Nadat ze haar ijsje had gekocht, en ik nog aan het bestellen was, riep ze blijkbaar: ' volgende x sla ik jullie tanden eruit'
Het nichtje van mijn vriend wilde zich niet laten kennen en antwoordde: ' kom dan?'
Hierop zag ik het Noord-Afrikaanse meisje op het nichtje aflopen en haar oorbellen uitdoen. Ik trok haar weg en vroeg haar waar ze nou eigenlijk mee bezig was. Hierop riep ze: 'Kankerhoer, volgende keer sla ik JOUW tanden er ook uit!
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat ze voorschut was en iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me! Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Hierop sloeg ik haar nogmaals in gezicht waardoor ze achterover viel, overeind krabbelde en wegrende.
Je gebruikt kanker willekeurig voor elk woord. Jep, mijn vermoedens zijn juistquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik durf wel toe te geven dat ik me verveel, en zin heb om dit kankertopic onder te spammen.
Ey swa waneer gaan wij een fiti zetten dan? Ik sla je kop weer een beetje in vorm, aangekleed nageboorte dat je er rond loopt. Walla!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:26 schreef Ranga het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker ook zo'n relwijf die te pas en on te pas ruzie zoekt met andere meisjes op straat?
Verklaart waarom je 5 keer in 10 minuten post
Tsja, what can I say? Ik schaamde me echt dood!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wilde je er al naar vragen, ja.Hoe oud ben je TS?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ey swa waneer gaan wij een fiti zetten dan? Ik sla je kop weer een beetje in vorm, aangekleed nageboorte dat je er rond loopt. Walla!
Marokkaanse afkomstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Diepzinnig het volgende:
Grappig verhaal in de vroege ochtend.
Wat verstaat men nou precies onder Noord-Afrikaans afkomst?
Zoek je ook problemen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit een of andere getto die dit soort taal gebruikt?
Ga een beetje mijn eigen leven verpesten om haarquote:
Je bent nog steeds bang equote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ga een beetje mijn eigen leven verpesten om haar
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Had dan tegen je vriend gezegd dat die meisjes jouw eer en de eer van zijn familie (= nichtje) geschonden hebben!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef klaagbaas het volgende:
je moest d'r anaal vernederen ts, werkt altijd
Daar zou Cohen het niet mee eens zijn.het zijn immers óók Nederlanders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je zei dat je Wilders begreep. Een echte baas had voor die dames een treinkaartje naar Marokko gekocht en ze op de trein gezet naar het land van herkomst.
Mijn vriend is Nederlandsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Had dan tegen je vriend gezegd dat die meisjes jouw eer en de eer van zijn familie (= nichtje) geschonden hebben!
(...) doe niet zo voorschut (...)
(...) dat ze erg voorschut bezig was (...)
(...) omdat ze voorschut was (...)
Cohenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Daar zou Cohen het niet mee eens zijn.het zijn immers óók Nederlanders.
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?
Dat ze lekker terugloopt naar Marokko!
Ja, dat moet jij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef Ranga het volgende:
[..]
Moet ik, on top of everything, OOK nog eens een treinkaartje gaan BETALEN voor HAAR?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.
Ik begon te lachen en wees haar er nogmaals op dat ze erg lelijk bezig was en dat ze nu toch echt even normaal moest doen.
En toen wilde zij me schoppen, maar dat kon ik nog ontwijken. Hierop zei ik nogmaals tegen haar dat ze even normaal moest doen, omdat iedereen inmiddels aan het kijken was.
En toen.....
Gooide ze haar swirl op me! Hierop sloeg ik haar en spuugde ze bloed, toen pakte ze mn haar en krabte mijn gezicht open.
Tja, je zou dan nu wel een soepel aarsje hebben...dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus zo los jij conflicten op? Blij dat ik je niet ken.
Je bent zelf bijna net zo'n viswijf als die teven die je lastig vielen dus....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
En toen.....
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.
Verkapte allochtonen slowchat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die mocro's hadden je hele kop verbouwt. Jammer dat je te bang was om te vechten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten... Voor schut staan denk ik hé...
Die schofterige Libiers, Tunesiers, Egyptenaren en Algerijnen ook altijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef Diepzinnig het volgende:
Grappig verhaal in de vroege ochtend.
Wat verstaat men nou precies onder Noord-Afrikaans afkomst?
Heb je die ook in Nl?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die schofterige Libiers, Tunesiers, Egyptenaren en Algerijnen ook altijd![]()
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed topic. Wel tof dat je die mocro tot bloedens toe gemept hebt![]()
Die mensen denken maar dat ze alles kunnen maken kudos voor TS dat ze is gaan terug vechten.
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,quote:
Voortaan niet meer naar ze gapenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...
Wat moet jij kijken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ja kom op, waarom moeten ze zo raar doen? Ik snap het gewoon niet...
En vaak zelfs heel wat meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,
Egyptenaren en Tunesiers soberzo sowieso. En voor de rest sluit ik me aan bij diegenen die zeggen dat in Rotterdam alles kan.quote:
Deed ik niet! ik keek 1 keer langs ze...quote:
Ik woon in Den Bosch...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles kan in Rotterdam. Volgens mij loopt daar van elk land uit het midden-oosten, of Afrika er wel eentje van rond.,
TS is dus toch een oude man die zich op het internet voordoet als een jong meisje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Deed ik niet! ik keek 1 keer langs ze...
Ze was niet het niet eens waardig om naar te kijken, qua uiterlijk...
Ogen niet thuis kunnen houden en ook nog eens verwaand. I'm with team Morocco.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
NotYou & Team Morocco VS. PVV & KKKquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ogen niet thuis kunnen houden en ook nog eens verwaand. I'm with team Morocco.
Ach...je bent gewoon de verkeerde marokkaanse meiden tegen het lijf gelopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Ranga het volgende:
[..]
Aangifte..zij begon met kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:39 schreef Amoeba het volgende:
Oja, TS, waarom doe je eigelijk geen aangifte?
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:58 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Ach...je bent gewoon de verkeerde marokkaanse meiden tegen het lijf gelopen.
Marokkaanse meiden zijn op zich wel allemaal aardig integendeel tot hun jongens.
Dan ben ik bang dat je iets bij ze doet wat ze niet aanstaat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisje
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Hahahaha dit is de 3e keer in mijn leven dat ik ruzie heb met een marokkaanse. En allen zonder dat ik iets had gedaan, ik ben over het algemeen een erg lief meisje
Ik zei niks over ze?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.
Tsja blijkbaar:?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:03 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je iets bij ze doet wat ze niet aanstaat.
Hier spreek je ineens van een "rattenstemmetje" en kraak je haar uiterlijk af.quote:
Niet meer naar die meisjes kijken anders denken ze nog dat je naar ze kijkt omdat ze zo mooi zijn.quote:
Als in Rotterdamquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:04 schreef Man_bijt_hond het volgende:
In een echte stad was TS allang overhoop geschoten of het ziekenhuis in gewerkt. Den Bosch is een nepstad
Klopt, alleen dat heb ik gisteren niet tegen haar gezegd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hier spreek je ineens van een "rattenstemmetje" en kraak je haar uiterlijk af.
o.a. en neem eens een kijkje in Eerste hulp bij agressievere Marokkanenquote:
En dat was dan ook precies mijn punt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:07 schreef Ranga het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat heb ik gisteren niet tegen haar gezegd.
Wat is je punt? dat ik niet naar ruzie zocht en haar niet uitschold waar ze bij was?quote:
Interessant topic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:07 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
o.a. en neem eens een kijkje in Eerste hulp bij agressievere Marokkanen
Speciaal voor jou nog een keer:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef Ranga het volgende:
[..]
Wat is je punt? dat ik niet naar ruzie zocht en haar niet uitschold waar ze bij was?
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:00 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer:
[..]
Als ze erbij zijn en je kunnen horen ja. Maar hen ondertussen wel minachtend aanstaren.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:16 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:16 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik staarde haar niet minachtend aan? Ik keek 1 keer langs haar ...
Had jij ook meteen je gun getrokken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.
No comment!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:20 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Had jij ook meteen je gun getrokken?
Goed zo! Ik was ook echt niet uit op ruzie, enige reden waarom ik sloeg is omdat ze daarna het nichtje van mijn vriend wilde slaan.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:14 schreef NotYou het volgende:
PRECIES! en ik probeerde het nog normaal op te lossen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:19 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gunde je haar geen blik waardig?? Dan zou ik ook boos worden.
Klacht 2: Ik heb gevochten
Jij als manzijnde mag ook helemaal geen meisjes slaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:41 schreef wesp40 het volgende:
[..]
En ja, hoe noem je dit vechten? In dat geval erg slecht vechten.
Als ik haar geslagen had, reageerde ze gewoon niet meer na de eerste vuistslag.
Wat dacht je dan dat ik was?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:37 schreef wesp40 het volgende:
mooie verhaal, maar wist niet je dat dame was
Ik heb op mijn rechterwang, aan de onderkant een schram staan van haar vieze nagels. Deze heb ik thuis gedesinfecteerd, verder zie ik er na het gevecht vrijwel hetzelfde uit als voor het gevecht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe zie je er nu uit dan na het gevecht? (PM me eventueel)
Onzijdigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:48 schreef wesp40 het volgende:
[..]
hmmm wat denk je zelf als je naar het symbool naast je naam kijkt?
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:50 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik heb op mijn rechterwang, aan de onderkant een schram staan van haar vieze nagels. Deze heb ik thuis gedesinfecteerd, verder zie ik er na het gevecht vrijwel hetzelfde uit als voor het gevecht.
In schaarse kledij aub.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?
Ga nou maar terug in de rij staan...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je niet een fototje uploaden voor dit topic?
Zou een beetje raar zijn om na het gevecht mijn blackberry te pakken en foto's te maken van het bloed, terwijl ik zelf helemaal onder het ijs zat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
Trouwens... foto's van het bloed op het station
Waarom is dat ongeloofwaardig als je met vuist slaat? Ik ben zelf kurdischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha beef. <3 Maar bloed spugen bij klappen bij een chick is wel ongeloofwaardig. Maar waar kom je zelf vandaan, dat kan het verklaren.
Kurdischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:55 schreef Ranga het volgende:
[..]
Waarom is dat ongeloofwaardig als je met vuist slaat? Ik ben zelf kurdisch
Ja, ligt in Noord-Irak?quote:
Valt mee, wij zijn thuis niet erg streng opgevoedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:02 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Ik begrijp het...dus twee moslima's die tegen elkaar hebben gevochten.
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lijkt me wel leuk om twee moslima's in boerka's tegen elkaar te zien vechten
Waar waren de pics ook al weer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoek![]()
Ik droeg wel een strapless topje en het enige wat in me omging was: 'please trek m'n topje niet omlaag, please trek m'n topje niet omlaag....'
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Ranga het volgende:
[..]
Ik draag geen boerka en ook geen hoofddoek![]()
Ik droeg wel een strapless topje en het enige wat in me omging was: 'please trek m'n topje niet omlaag, please trek m'n topje niet omlaag....'
Is dat zo raar danquote:
zo, is het beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:21 schreef Ranga het volgende:
Iedereen kent mij als een rustig meisje...
Wil ik gisterenavond samen met het nichtje van mijn vriend en een vriendin een swirl halen op het station, (...)
En toen.....
Anti-klacht: Gelukkig ga ik volgende week weer op vechtkamp!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:17 schreef Jac0bus het volgende:
Godver waarom kom ik dit soort situaties in het echt nooit tegen? Lijkt me wel leuk, iemand die er om vraagt uitlachen/vernederen of als zij eenmaal de eerste stap zetten eventjes lekker vechten.
Nee man dit ben ik al:quote:
Nee iedereen kent mij als een lief meisje, erg rustig ben ik niet want ik klets heel veel!quote:
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Jac0bus het volgende:
Trouwens he Ranga, was het druk? Welk station was het? Utrecht in de spits? Lekker veel bekijks trek je dan namelijk
Ach, als veel mensen je kennen daar wel. Misschien als je uit Den Bosch komt en er lopen toevallig kennissen rond dan zou ik me ook wel schamen jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.
Ik schaamde me kapot...
En niemand die wat deed?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Ranga het volgende:
[..]
Nee, het was rond half 8 's avonds in Den Bosch... Er stonden wel veel mensen te kijken.
Ik schaamde me kapot...
Ik ken veel mensen maar er stond niemand die ik kende. Het was niet op het plein maar daarboven binnen zeg maar...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ach, als veel mensen je kennen daar wel. Misschien als je uit Den Bosch komt en er lopen toevallig kennissen rond dan zou ik me ook wel schamen jaMaar als ik nou in Groningen woon dan zou het mij persoonlijk geen reet boeien wat ik in Den Bosch doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |