natuurlijk steun ik dat ook 100% !!quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:52 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Maar wacht.. Spencer is dus niet dood?!
geen idee.. maar vind al die zogenaamde gelijkenissen met Jennifer beetje too much..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Lauuwtje het volgende:
En wat is dat met die Josie?
Iemand die toevallig weet hoe het afloopt? kan t niet op youtube vinden en vind het maar vervelend worden
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Moja het volgende:
Paul lacht alsof het heel veel pijn doet. Jezus, wat acteert die vent slecht.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Lauuwtje het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe het afloopt? kan t niet op youtube vinden en vind het maar vervelend worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon atwt spoiler zoeken op google.."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
verrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon atwt spoiler zoeken op google..
![]()
Wat ik ook zo raar vind...ze weet helemaal niks van zichzelf, niet eens of ze getrouwd is, maar wel d'r naam. Die dokter in het Sandusky ziekenhuis dacht toch dat Dusty haar man was? Heb ook geen idee hoe ze in dat ziekenhuis beland is, maar misschien heb ik dat gemist. Vind het ook maar een raar verhaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Lauuwtje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon atwt spoiler zoeken op google..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
vind jequote:
okquote:
ik weet het wel. Toen downloade ik de afleveringen nog vanuit amerika, mag hier toch geen spoillers plaatsen, of wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee.. maar vind al die zogenaamde gelijkenissen met Jennifer beetje too much..
Als je ze onder spoilertags plaatst wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik weet het wel. Toen downloade ik de afleveringen nog vanuit amerika, mag hier toch geen spoillers plaatsen, of wel?
Er is een ATWT spoilertopicquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik weet het wel. Toen downloade ik de afleveringen nog vanuit amerika, mag hier toch geen spoillers plaatsen, of wel?
Ja, dat dacht ik ook !!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Jack en Holden zijn toch neven?
Emma zei net: Jack kom je broer eens helpen.
Terwijl Holden een pompoen stond te zagen
Lol, ik dacht al dat het aan mij lag toen ik dat hoorde, maar ze heeft het dus echt gezegd! Ook een lompe fout zeg, kan het me haast niet voorstellen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Jack en Holden zijn toch neven?
Emma zei net: Jack kom je broer eens helpen.
Terwijl Holden een pompoen stond te zagen
quote:
Dank je!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Urnie het volgende:
[..]
Lol, ik dacht al dat het aan mij lag toen ik dat hoorde, maar ze heeft het dus echt gezegd! Ook een lompe fout zeg, kan het me haast niet voorstellen...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dank je!!![]()
Ik was even bang dat het aan mij lag
Zekersquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vind die Josie btw wel een heel erg mooie vrouw
Dit idd!!! Carly!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oooh heb ik vandaag (gisteravond) veel gemist? Ben net pas thuis...
Ik moet steeds denken al Carly's legendarische uitspraak:
"You are lying through your teeth"
En hoe ze teeth dan uitspreekt...![]()
![]()
![]()
Voor soapbegrippen is dat nog best kort bezig hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef roos85 het volgende:
Dat Brad/Spencer & mol agente gedoe heeft nu wel lang genoeg geduurd..
Brother wordt in Amerika toch ook nog wel een als broeder/vriend gebruikt, niet per se letterlijk broer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Urnie het volgende:
[..]
Lol, ik dacht al dat het aan mij lag toen ik dat hoorde, maar ze heeft het dus echt gezegd! Ook een lompe fout zeg, kan het me haast niet voorstellen...
Meestal hebben ze het wel over cousins en nu opeens brother. Hoe dan ook hetw as een behoorlijke fout van de schrijvers.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef alors het volgende:
[..]
Brother wordt in Amerika toch ook nog wel een als broeder/vriend gebruikt, niet per se letterlijk broer.
Ja, als Holden en Jack dat tegen elkaar zouden zeggen (in het kader van broederschap), ok. Maar Emma zei tegen de een (weet niet meer welke van de twee) dat hij zijn "brother" moest gaan helpen. Ik blijf het vreemd vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef alors het volgende:
[..]
Brother wordt in Amerika toch ook nog wel een als broeder/vriend gebruikt, niet per se letterlijk broer.
Maar Meg weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit idd!!! Carly!!!![]()
![]()
![]()
Heb al een week niet gekeken trouwens.. Maar aflevering van gisteren was al genoeg om blij om te zijn.
Paul![]()
is nu eindelijk ontmaskert
Ik snap Emily nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Meg weet het nog steeds niet![]()
Paul kennende zal hij op een bepaald moment zelf door de mand vallen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Meg weet het nog steeds niet![]()
Paul spoort niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Paul kennende zal hij op een bepaald moment zelf door de mand vallen.![]()
Wat een idioot zeg..
En boos zijn op dr zusje omdat die bevriend is met Caseyquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Paul spoort niet.
En Emily ook niet trouwens, wat een sloerie.Dusty wil haar niet meer, hup gelijk met Casey zoenen. Casey wijst haar af, hup weer terug naar Dusty.
O ja, ook nog idd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En boos zijn op dr zusje omdat die bevriend is met Casey
2 (in NL)quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
hoeveel jaar is het nog dat ATWT is afgelopen?
Eerlijk gezegd ik ook wel.. Zo jammer eigenlijk. Enige soap die echt niet perse modern hoefde te zijn.quote:
Wat een clown is dat tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik ook wel.. Zo jammer eigenlijk. Enige soap die echt niet perse modern hoefde te zijn.
B&B had ik al vaarwel gezegd toen Taylor terug kwam met haar botox gezicht..
Die zit toch niet in ATWT?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef sherezade het volgende:
ja het valt nu nog enigzins mee, je had het gezicht moeten zien vlak na de ingreep![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een clown is dat toch![]()
Laatst zapte ik erlangs en een vriendin van me die vroeger wel B&B keek, schrok zich rot
Wat een spook met een eendenbek is dat toch
!!!
Truequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit iddOver botox gesproken Maura West (Carly) heeft het ook gedaan volgens mij.. Alleen ziet er beter uit.. en ook heel wat subtieler.
OT:
Beetje vervelende jaloezie idd![]()
Carly blijft trouwens altijd geweldig
welkom in mijn clubquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin dat jaloerse gedrag van Carly wel zat te worden hoor
Oeh, ik ook wel ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil trouwens mijn eigen persoonlijke Henry
quote:
Eigenlijk gewoon voor mn dagelijks dosis lachen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oeh, ik ook wel ja!![]()
Waar zou jij hem voor gebruiken?
Ik vind 'm leuker met Vienna.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon voor mn dagelijks dosis lachen.
Al vond ik hem wel leuker voordat Vienna er was
En hard ookquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuker met Vienna.
Irriteer me nog steeds aan de nieuwe Lily, kan er niet aan wennen.
Net als Craig die al 4234234 keer van hoofd veranderd is.
[ afbeelding ]
Deze 'Craig' was gewoon de bom met z'n enge kop.
eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef Rebbedebje het volgende:
En die Craig past ook nog eens meer in het plaatje "broer van Katie en Margo"
Al is dit ook wel de goede/originele Craig voor mij:
[ afbeelding ]
Dit vind ik de kutste Craig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef Rebbedebje het volgende:
En die Craig past ook nog eens meer in het plaatje "broer van Katie en Margo"
Al is dit ook wel de goede/originele Craig voor mij:
[ afbeelding ]
Deze was het leukste met die onschuldige kop die hij kon opzettenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou die Craig die ik vanmorgen zag die deed het 'm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door static op 05-06-2010 09:05:05 ]
Dit is toch niet het spoiler topic?quote:
Inderdaad, thanks!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is toch niet het spoiler topic?
iddquote:
'k Werd een beetje te enthousiast van het Simon dingetje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is toch niet het spoiler topic?
Dat met Lily vind ik ook nog steeds niet werken indd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom was hij juist de perfecte bad guy!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat met Lily vind ik ook nog steeds niet werken indd.
En deze Craig keek altijd zo raar...ik had al een hekel aan hem het eerste moment dat ik hm zag (ben gaan kijken rond deze periode).
I know!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daarom was hij juist de perfecte bad guy!!!
Ik vond hem eerst ook zozo, maar vind em nu leuker dan die vorigequote:
Omdat het een Stenbeck isquote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Lauuwtje het volgende:
Waarom is het zo moeilijk Paul om te leggen?
Hij overleeft het elke keer, begin m nu best wel zat te worden
whyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb altijd een zwak gehad voor Paul, met zijn hysterische gestoorde moeder en psychopate vader.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef alors het volgende:
[..]dat wil ik eens wel zien maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb altijd een zwak gehad voor Paul, met zijn hysterische gestoorde moeder en psychopate vader.
ik ben zijn leugens en zijn achterlijke plannen zat
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Hmm nee in het begin was hij onder maats.. met Emily kwam hij lekker op gang (eigenlijk z'n hoogte punt)quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond Paul helemaal geweldig ten tijde van Rosanna![]()
Maar nu krijg ik steeds meer een hekel aan zijn achterlijk gedoe.
Correctie..quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond Paul helemaal geweldig ten tijde van Rosanna Rose![]()
Maar nu krijg ik steeds meer een hekel aan zijn achterlijk gedoe.
ATWT Spoilertopic # 6 Wie, wat,waar en vooral hoe.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hmm nee in het begin was hij onder maats.. met Emily kwam hij lekker op gang (eigenlijk z'n hoogte punt)
en nu is het een beetje half/half.. nog steeds niet slecht vind ik. Eigenlijk moet 'ie gewoon weer terug naar Emily dan komt alles goed, en dan sturen we Meg & Dusty lekker samen naar Noorwegen.OMG ik kan echt niet wachten tot Simon (
![]()
![]()
) terug is, heb het al like 3244324 keer gezegd maar 'k doe het gewoon weer.
![]()
Smiddags die van vandaag, savonds die van morgen, sochtends die van gisteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ken helemaal geen andere Paul, volgens mij mis ik iets.
Maar ik wist niet dat er nog een topic was, zal me af en toe daarheen verplaatsen dan.
Gisteravond nog een stukje gekeken & ik denk dat er nog wel wat komt tussen Casey & Ali. En ik snapte totaal niet wie die gozer in het ziekenhuis is die weggelopen was. Maar dat komt omdat ik altijd s'ochtends kijk & s'avonds lopen ze natuurlijk voor, ik snap in die paar jaartjes nog steeds niet hoe de afleveringen in elkaar zitten op een dag.
ik kijk al sinds ik 14 jaar was (nog 3 weken en dan ben ik 35quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ken helemaal geen andere Paul, volgens mij mis ik iets.
Die hele jonge Paul had wel wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kijk al sinds ik 14 jaar was (nog 3 weken en dan ben ik 35) en heb echt al heelveel Paultjuhs en Craigs meegemaakt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef roos85 het volgende:
wat is die Janet weer irritant zeg![]()
CA
R
L
Y
Jaa nou je t zegt..quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef vencodark het volgende:
Btw, het is geheel aan mij voorbij gegaan waar Aaron gebleven is.
bij zijn moeder weerquote:
Alison was vreemd gegaan met Chrisquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Alison was vreemd gegaan met Chris
QFT!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Urnie het volgende:
De Carlyfanclub is al net zo irritant als Carly zelf...
Ik ookquote:
helemaal geen medelijden voor Carlyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:13 schreef Fruitmix het volgende:
Ik vond het wel een klein beetje zielig voor Carly, de trouwerij enzo... De avond ervoor, toen Jack haar naar huis had gebracht![]()
me 2....quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
In de tv gids staat dat Maddie terugkomt... Hoop wel dat t dezelfde is!!
DIT!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef roos85 het volgende:
wat is die Janet weer irritant zeg![]()
CA
R
L
Y
Idd ze komt op me over als een Emily versie 2quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:13 schreef Fruitmix het volgende:
Ik vond het wel een klein beetje zielig voor Carly, de trouwerij enzo... De avond ervoor, toen Jack haar naar huis had gebracht![]()
Vind trouwens die Dani wel een heel irritant mens
Jade weet volgens mij allang wie haar vader is.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb heel Jade gemist![]()
Zat in de uitzending van 5 uur?
Die ga ik zo namelijk lekker kijken.
Door soapbevallingen zou een aanstaande moeder nog bang kunnen wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:06 schreef sherezade het volgende:
die bevalling van Meg![]()
wat slecht inelkaar geflanst
Ik was er achteraan gerend jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:23 schreef sherezade het volgende:
vooral dat Meg zo relaxt was....en ja Dusty knip jij de navelstreng maar door want er zijn geen andere kandidaten![]()
![]()
![]()
en oh waarom nemen ze mijnn kind mee, och ze gaan haar slechts maar onderzoeken...nouja dan zie ik haar later wel
![]()
![]()
![]()
menig ander moeder was in paniek geraakt
Nou inderdaad.. maar die Craig joh, wat een hooooofd!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En dit is echt één van de slechtse afleveringen die ik heb gezien
Leuk smoeltje ja, jammer dat ze standaard boos keek. Of verbaast, of ze begreep het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Rebbedebje het volgende:
Die andere was irritant, maar nog wel leuk om naar te kijken.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:
Niet lang meer volgens mij ...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!
Lijkt wel een slechte pruik.
Waarom moet ik Casey al bijna een hele week missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door static op 21-06-2010 12:06:29 ]know'm sayin?
word? word.
de vorige Jade was ook al duidelijk een halfje, toen is ook al gezegd dat Rose met een zwarte man had gesekst.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die nieuwe maddy is wel lekker maar die ander had zo iets leuks![]()
En jade is opeens afro amerikaans ? goh zou die Derek nou familie van haar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
de vorige Jade was ook al duidelijk een halfje, toen is ook al gezegd dat Rose met een zwarte man had gesekst.Flikker toch eens op met die spoilers!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is een spoilertopic voorIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die spoilers!!
Daar is een spoilertopic voor
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor mij wel. En ik geloof dat ik het al eerder heb gevraagd en er is zelfs al een post van haar door een mod geedit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
srslyquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij wel. En ik geloof dat ik het al eerder heb gevraagd en er is zelfs al een post van haar door een mod geedit.
Ja en bij die zeik ik ook als ze spoileren. Alleen deed ik het tot nu toe via een TR. En wat betreft deze spoiler heb ik in het FB topic uitgelegd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
srslymisschien heb jij wat afleveringen gemist dat dit als verrassing voor je komt? verder is alors niet echt van het spoileren, dat zijn 2 anderen en verder ga ik niet bitchen om een soap
Waarom zou ik achterlopen? Damn zeg pleur spoilers hoe klein ook lekker in het spoilertopic. Zo moeilijk is het toch nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Moja het volgende:
Huppelmuts, dat jij achterloopt met afleveringen kunnen mensen ook niet ruiken he.
HET WAS NOU NIET BEPAALD EEN SPOILER!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ik achterlopen? Damn zeg pleur spoilers hoe klein ook lekker in het spoilertopic. Zo moeilijk is het toch niet
Graig en Jennifer zijn de biologische ouders van Johnny.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kan iemand me even uit de doeken doen hoe t ook alweer zat met Johnny..
Hij was t zoontje van Jennifer en ??
Was hij verwisseld met een andere baby die dood is en wie is de echte vader dan??
Craig of Dusty? En wat moet Dusty met Johnny als het niet zijn echte zoon is, aangezien ze bloedverwanten zoeken van Craig????
En wat is de familieband ook al weer tussen Lucy en Craig en Katie. Is Lucy de dochter van Craig en t nichtje van Katie??
Vragen vragen vragen..
je vergeet de baby- wissel en de betrokkenheid van Paultjuhhh. Will en Gwen die terug gaan komen voor heel evenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Graig en Jennifer zijn de biologische ouders van Johnny.
Toen Jennifer en Dusty gingen trouwen wilde Jennifer dat Dusty Johnny zou adopteren,
want ze wilde haar zoon zo ver mogelijk van Graig houden.
Dus Dusty is de wettelijke vader van Johnny, maar ze zijn geen bloedverwanten.
Katie is de zus van Graig, dus de tante van Johnny.
Leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Will en Gwen die terug gaan komen voor heel evenOh shit, was dit één van die spoilers?
dat is waarom craig nu op zoek is naar Luusjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar met de baby wissel is dus de baby van Craig in leven gebleven, daar kwam hij later achter, toch?
Had wel even zitten twijfelen om dat er bij te zetten, maar had ik eigenlijk geen zin in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je vergeet de baby- wissel en de betrokkenheid van Paultjuhhh. Will en Gwen die terug gaan komen voor heel evenOh shit, was dit één van die spoilers?
ik was ook lichtelijk in de war gister, vandaar dat ik ff alle lijnen ging checken, maar Dusty??quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef Burdie het volgende:
Hoe wil Lucy nou een beenmergtransplantatie doen bij een kind dat niet in het ziekenhuis mag/kan liggen, met een donor die niet mag weten dat hij/zij een donor is?.
En waarom wordt Dusty getest? Die heeft geen bloedband met Johnny..
Het is niet uitzonderlijk hoor dat als er binnen de familie geen passende donor wordt gevonden, dat er aan anderen gevraagd wordt zich voor de zekerheid ook te laten testen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik was ook lichtelijk in de war gister, vandaar dat ik ff alle lijnen ging checken, maar Dusty??
Lucy.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef roos85 het volgende:
wie is de vrouw (naam vergeten) die Johnny onder de hoede heeft genomen?
en hij is een huilliequote:
Lucy is de dochter van Craig. Ze heeft Johnny meegenomen om hem te beschermen tegen Craig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie is Lucy??familie van iemand? en waarom heeft ze Johnny meegenomen?
kijk nog niet zo lang..
dat kan nietquote:
En z'n vader eigenlijk ook nietquote:
het is dus definitiefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:26 schreef alors het volgende:
Emmy Awards voor As the World
Turns
AMSTERDAM - Acteurs
Michael Park en Maura
West hebben een Emmy
Award ontvangen voor
hun rollen in 'As the
World Turns'. CBS
maakte in december
bekend na 53 jaar de stekker uit de
soapserie te trekken, vanwege het
afnemende aantal kijkers.
De laatste aflevering wordt in de Verenigde
Staten in september uitgezonden.
"Ik kan me geen betere manier voorstellen
om vaarwel te zeggen tegen serie van 53
jaar oud, waarin ik dertien jaar heb
gespeeld", vertelt Michael Park, die de rol
speelt van Jack Snyder.
De laatste opnames van 'As the World
Turns' waren volgens Park dan ook heel
emotioneel. "Ik hoop dat jullie nooit hoeven
te doorstaan wat wij woensdag hebben
doorstaan", zegt hij.
Beste soap
Concurrent 'The Bold & The Beautiful' viel
ook in de prijzen. De serie heeft een Emmy
ontvangen voor beste soap. 'As the World
Turns' was niet genomineerd in deze
categorie.
Wanneer de laatste aflevering in Nederland
uit wordt gezonden, is nog niet bekend.
Nederland loopt zo'n anderhalf jaar achter
op het Amerikaanse uitzendschema.
© Novum![]()
Ja ik ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
het is dus definitiefde laatste aflevering is al opgenomen
ik had nog zo gehoopt dat ze het zouden onderbrengen bij een andere tv zender
![]()
Dit vind ik echt zo suf! Langdradige zoetsappige soap waar elke verhaallijn wordt uitgemolken, herhaald & uitgerektquote:Beste soap
Concurrent 'The Bold & The Beautiful' viel
ook in de prijzen. De serie heeft een Emmy
ontvangen voor beste soap.
categorie.
Met de hoeveelheid incest die er al gepleegd isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef Moja het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo suf! Langdradige zoetsappige soap waar elke verhaallijn wordt uitgemolken, herhaald & uitgerekt
the bold and the beautifulquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef Moja het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo suf! Langdradige zoetsappige soap waar elke verhaallijn wordt uitgemolken, herhaald & uitgerekt
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:43 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben voor het op dvd uitbrengen van alle afleveringen!![]()
Dat had ik idd wel door hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zoals jullie ook kunnen lezen was ik niet bepaald serieus hoor..![]()
Ze heeft aan Craig vertelt dat Johnny in de stad is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:48 schreef sherezade het volgende:
ik heb afgelopen 2 dagen niet kunnen kijken wat is er met katie??
+1quote:
ja klopt maar had even de indruk dat ze weer even een injectie had gehad...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Carly heeft altijd rare lippen gehad hoor. Misschien dat je het nu pas opvalt.
In de rosanna/mike/carly tijd had ze het heel erg met haar lippen, was een beetje haar handelsmerk en is nog steeds wel denk
Ali dacht volgens mij hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Al dacht ik gisteravond heel even dat er misschien in kans in zit met Casey & Jade.. of is dit heel ver gezocht?
Kan je die afleveringen niet gewoon terugvinden op de site van RTL?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er een site waar je afleveringen kan terugkijken rond het huwelijk van Jack en Janice zeg maar.
Als ik op Youtube kijk, zie ik door de bomen het bos niet meer.
rtlgemist.nlquote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Kan je die afleveringen niet gewoon terugvinden op de site van RTL?
Geen idee...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom speelt deze baas Craig niet meer?
[ afbeelding ]
Ze is de laatste inderdaad ongelooflijk moeilijk wijf en koppig! Er valt niks meer met haar discussiëren.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Held.. Jammer dat ie vervangen is..
Nee, want daar staan een beperkt aantal uitzendingen. Ik moet nog iets verder terug.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er een site waar je afleveringen kan terugkijken rond het huwelijk van Jack en Janice zeg maar.
Als ik op Youtube kijk, zie ik door de bomen het bos niet meer.
joh!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef roos85 het volgende:
heb het idee dat Craig alleen maar met Carlywil trouwen vanwege de voogdij...
Ha ja die man was tof.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
je bedoelt Sagequote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat rotkind van Carly. Die heet Cassie toch? Of ben ik compleet verkeerd?
Cassidy?
Nee, dat is Casey. Ik ben verkeerd met een kind uit Days of our lives denk ik. Sage lijkt op haar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zoon van Margo.
Hottie met blonde haren.
Ik dacht dat 't gewoon verkeerd geschreven was hier.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is Casey. Ik ben verkeerd met een kind uit Days of our lives denk ik. Sage lijkt op haar.
gevondenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef psv-gomes het volgende:
heb al ff niet gekeken helaas. Op welke ( amerikaanse )datum zitten we ergens, zodat ik het terug kan kijken via you tube?
volgens mij begin 2009?
1 |
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:56 schreef Koningin het volgende:
Kijk ik na weken ook weer eens een aflevering. Wat zie ik?
Bruiloft tussen Carly en Craig!!!! WTF??
En Dusty is ook al gezellig trouwplannen aan het maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:56 schreef Koningin het volgende:
Kijk ik na weken ook weer eens een aflevering. Wat zie ik?
Bruiloft tussen Carly en Craig!!!! WTF??
ja de serie krijgt een beetje een vreemde wending zo op deze manierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En Dusty is ook al gezellig trouwplannen aan het maken.
wat jammerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee dat is een stenbeckdie hebben meerdere levens
Idd, ik blijf Jack verbazen. Wat wilt hij eigenlijk?! Jack is allang getrouwd met Janet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Owwwh Carly... NIET DOEN!!!
Dat gezicht van Jack, leek wel die pokerface van Holland Casino speltip zoveel...
Nou Craig is nooit te vertrouwen, bij hem is altijd addertje onder de gras!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:10 schreef kv26 het volgende:
Ik ben het gezeur van Dusty helemaal zat.
En ik begin een beetje fan van Craig te worden. Ik vind dit toch wel een leuke Craig. Ik dacht eerst dat ik niet aan hem kon wennen maar ik vind hem wel goed als Craig.
Zeker als je haar lelijke bek bekijkt op het eind van de 'trouwscene'.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:03 schreef summer29 het volgende:
Ook blijf ik Holden verbazen! Hij heeft Lily!![]()
Waarom willen de mannen Carly?! Wat zien ze toch in haar?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker als je haar lelijke bek bekijkt op het eind van de 'trouwscene'.
Niet alleen de beste, ook één van de mooiste vrouwen uit de serie,quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef sherezade het volgende:
Carly is wel een van de betere actrices uit de serie, ze houdt wel de spanning erin....of je haar nu haat of haar graag ziet....
ik denk als ze niet meer zou meespelen was het echt saai
tell me why.....quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Niet alleen de beste, ook één van de mooiste vrouwen uit de serie,
maar ik snap wel waarom zíj dat zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |