natuurlijk steun ik dat ook 100% !!quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:52 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Maar wacht.. Spencer is dus niet dood?!
geen idee.. maar vind al die zogenaamde gelijkenissen met Jennifer beetje too much..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Lauuwtje het volgende:
En wat is dat met die Josie?
Iemand die toevallig weet hoe het afloopt? kan t niet op youtube vinden en vind het maar vervelend worden
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Moja het volgende:
Paul lacht alsof het heel veel pijn doet. Jezus, wat acteert die vent slecht.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Lauuwtje het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe het afloopt? kan t niet op youtube vinden en vind het maar vervelend worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon atwt spoiler zoeken op google.."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
verrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon atwt spoiler zoeken op google..
![]()
Wat ik ook zo raar vind...ze weet helemaal niks van zichzelf, niet eens of ze getrouwd is, maar wel d'r naam. Die dokter in het Sandusky ziekenhuis dacht toch dat Dusty haar man was? Heb ook geen idee hoe ze in dat ziekenhuis beland is, maar misschien heb ik dat gemist. Vind het ook maar een raar verhaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Lauuwtje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon atwt spoiler zoeken op google..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
vind jequote:
okquote:
ik weet het wel. Toen downloade ik de afleveringen nog vanuit amerika, mag hier toch geen spoillers plaatsen, of wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee.. maar vind al die zogenaamde gelijkenissen met Jennifer beetje too much..
Als je ze onder spoilertags plaatst wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik weet het wel. Toen downloade ik de afleveringen nog vanuit amerika, mag hier toch geen spoillers plaatsen, of wel?
Er is een ATWT spoilertopicquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik weet het wel. Toen downloade ik de afleveringen nog vanuit amerika, mag hier toch geen spoillers plaatsen, of wel?
Ja, dat dacht ik ook !!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Jack en Holden zijn toch neven?
Emma zei net: Jack kom je broer eens helpen.
Terwijl Holden een pompoen stond te zagen
Lol, ik dacht al dat het aan mij lag toen ik dat hoorde, maar ze heeft het dus echt gezegd! Ook een lompe fout zeg, kan het me haast niet voorstellen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Jack en Holden zijn toch neven?
Emma zei net: Jack kom je broer eens helpen.
Terwijl Holden een pompoen stond te zagen
quote:
Dank je!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Urnie het volgende:
[..]
Lol, ik dacht al dat het aan mij lag toen ik dat hoorde, maar ze heeft het dus echt gezegd! Ook een lompe fout zeg, kan het me haast niet voorstellen...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dank je!!![]()
Ik was even bang dat het aan mij lag
Zekersquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vind die Josie btw wel een heel erg mooie vrouw
Dit idd!!! Carly!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oooh heb ik vandaag (gisteravond) veel gemist? Ben net pas thuis...
Ik moet steeds denken al Carly's legendarische uitspraak:
"You are lying through your teeth"
En hoe ze teeth dan uitspreekt...![]()
![]()
![]()
Voor soapbegrippen is dat nog best kort bezig hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef roos85 het volgende:
Dat Brad/Spencer & mol agente gedoe heeft nu wel lang genoeg geduurd..
Brother wordt in Amerika toch ook nog wel een als broeder/vriend gebruikt, niet per se letterlijk broer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Urnie het volgende:
[..]
Lol, ik dacht al dat het aan mij lag toen ik dat hoorde, maar ze heeft het dus echt gezegd! Ook een lompe fout zeg, kan het me haast niet voorstellen...
Meestal hebben ze het wel over cousins en nu opeens brother. Hoe dan ook hetw as een behoorlijke fout van de schrijvers.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef alors het volgende:
[..]
Brother wordt in Amerika toch ook nog wel een als broeder/vriend gebruikt, niet per se letterlijk broer.
Ja, als Holden en Jack dat tegen elkaar zouden zeggen (in het kader van broederschap), ok. Maar Emma zei tegen de een (weet niet meer welke van de twee) dat hij zijn "brother" moest gaan helpen. Ik blijf het vreemd vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef alors het volgende:
[..]
Brother wordt in Amerika toch ook nog wel een als broeder/vriend gebruikt, niet per se letterlijk broer.
Maar Meg weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit idd!!! Carly!!!![]()
![]()
![]()
Heb al een week niet gekeken trouwens.. Maar aflevering van gisteren was al genoeg om blij om te zijn.
Paul![]()
is nu eindelijk ontmaskert
Ik snap Emily nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Meg weet het nog steeds niet![]()
Paul kennende zal hij op een bepaald moment zelf door de mand vallen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Meg weet het nog steeds niet![]()
Paul spoort niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Paul kennende zal hij op een bepaald moment zelf door de mand vallen.![]()
Wat een idioot zeg..
En boos zijn op dr zusje omdat die bevriend is met Caseyquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Paul spoort niet.
En Emily ook niet trouwens, wat een sloerie.Dusty wil haar niet meer, hup gelijk met Casey zoenen. Casey wijst haar af, hup weer terug naar Dusty.
O ja, ook nog idd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En boos zijn op dr zusje omdat die bevriend is met Casey
2 (in NL)quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
hoeveel jaar is het nog dat ATWT is afgelopen?
Eerlijk gezegd ik ook wel.. Zo jammer eigenlijk. Enige soap die echt niet perse modern hoefde te zijn.quote:
Wat een clown is dat tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik ook wel.. Zo jammer eigenlijk. Enige soap die echt niet perse modern hoefde te zijn.
B&B had ik al vaarwel gezegd toen Taylor terug kwam met haar botox gezicht..
Die zit toch niet in ATWT?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef sherezade het volgende:
ja het valt nu nog enigzins mee, je had het gezicht moeten zien vlak na de ingreep![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een clown is dat toch![]()
Laatst zapte ik erlangs en een vriendin van me die vroeger wel B&B keek, schrok zich rot
Wat een spook met een eendenbek is dat toch
!!!
Truequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit iddOver botox gesproken Maura West (Carly) heeft het ook gedaan volgens mij.. Alleen ziet er beter uit.. en ook heel wat subtieler.
OT:
Beetje vervelende jaloezie idd![]()
Carly blijft trouwens altijd geweldig
welkom in mijn clubquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin dat jaloerse gedrag van Carly wel zat te worden hoor
Oeh, ik ook wel ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil trouwens mijn eigen persoonlijke Henry
quote:
Eigenlijk gewoon voor mn dagelijks dosis lachen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oeh, ik ook wel ja!![]()
Waar zou jij hem voor gebruiken?
Ik vind 'm leuker met Vienna.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon voor mn dagelijks dosis lachen.
Al vond ik hem wel leuker voordat Vienna er was
En hard ookquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuker met Vienna.
Irriteer me nog steeds aan de nieuwe Lily, kan er niet aan wennen.
Net als Craig die al 4234234 keer van hoofd veranderd is.
[ afbeelding ]
Deze 'Craig' was gewoon de bom met z'n enge kop.
eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef Rebbedebje het volgende:
En die Craig past ook nog eens meer in het plaatje "broer van Katie en Margo"
Al is dit ook wel de goede/originele Craig voor mij:
[ afbeelding ]
Dit vind ik de kutste Craig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef Rebbedebje het volgende:
En die Craig past ook nog eens meer in het plaatje "broer van Katie en Margo"
Al is dit ook wel de goede/originele Craig voor mij:
[ afbeelding ]
Deze was het leukste met die onschuldige kop die hij kon opzettenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou die Craig die ik vanmorgen zag die deed het 'm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door static op 05-06-2010 09:05:05 ]
Dit is toch niet het spoiler topic?quote:
Inderdaad, thanks!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is toch niet het spoiler topic?
iddquote:
'k Werd een beetje te enthousiast van het Simon dingetje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is toch niet het spoiler topic?
Dat met Lily vind ik ook nog steeds niet werken indd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom was hij juist de perfecte bad guy!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat met Lily vind ik ook nog steeds niet werken indd.
En deze Craig keek altijd zo raar...ik had al een hekel aan hem het eerste moment dat ik hm zag (ben gaan kijken rond deze periode).
I know!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daarom was hij juist de perfecte bad guy!!!
Ik vond hem eerst ook zozo, maar vind em nu leuker dan die vorigequote:
Omdat het een Stenbeck isquote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Lauuwtje het volgende:
Waarom is het zo moeilijk Paul om te leggen?
Hij overleeft het elke keer, begin m nu best wel zat te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |