Maar Meg weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit idd!!! Carly!!!![]()
![]()
![]()
Heb al een week niet gekeken trouwens.. Maar aflevering van gisteren was al genoeg om blij om te zijn.
Paul![]()
is nu eindelijk ontmaskert
Ik snap Emily nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Meg weet het nog steeds niet![]()
Paul kennende zal hij op een bepaald moment zelf door de mand vallen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Meg weet het nog steeds niet![]()
Paul spoort niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Paul kennende zal hij op een bepaald moment zelf door de mand vallen.![]()
Wat een idioot zeg..
En boos zijn op dr zusje omdat die bevriend is met Caseyquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Paul spoort niet.
En Emily ook niet trouwens, wat een sloerie.Dusty wil haar niet meer, hup gelijk met Casey zoenen. Casey wijst haar af, hup weer terug naar Dusty.
O ja, ook nog idd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En boos zijn op dr zusje omdat die bevriend is met Casey
2 (in NL)quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
hoeveel jaar is het nog dat ATWT is afgelopen?
Eerlijk gezegd ik ook wel.. Zo jammer eigenlijk. Enige soap die echt niet perse modern hoefde te zijn.quote:
Wat een clown is dat tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik ook wel.. Zo jammer eigenlijk. Enige soap die echt niet perse modern hoefde te zijn.
B&B had ik al vaarwel gezegd toen Taylor terug kwam met haar botox gezicht..
Die zit toch niet in ATWT?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef sherezade het volgende:
ja het valt nu nog enigzins mee, je had het gezicht moeten zien vlak na de ingreep![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een clown is dat toch![]()
Laatst zapte ik erlangs en een vriendin van me die vroeger wel B&B keek, schrok zich rot
Wat een spook met een eendenbek is dat toch
!!!
Truequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit iddOver botox gesproken Maura West (Carly) heeft het ook gedaan volgens mij.. Alleen ziet er beter uit.. en ook heel wat subtieler.
OT:
Beetje vervelende jaloezie idd![]()
Carly blijft trouwens altijd geweldig
welkom in mijn clubquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin dat jaloerse gedrag van Carly wel zat te worden hoor
Oeh, ik ook wel ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil trouwens mijn eigen persoonlijke Henry
quote:
Eigenlijk gewoon voor mn dagelijks dosis lachen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oeh, ik ook wel ja!![]()
Waar zou jij hem voor gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |