whyquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb altijd een zwak gehad voor Paul, met zijn hysterische gestoorde moeder en psychopate vader.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef alors het volgende:
[..]dat wil ik eens wel zien maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb altijd een zwak gehad voor Paul, met zijn hysterische gestoorde moeder en psychopate vader.
ik ben zijn leugens en zijn achterlijke plannen zat
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Hmm nee in het begin was hij onder maats.. met Emily kwam hij lekker op gang (eigenlijk z'n hoogte punt)quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond Paul helemaal geweldig ten tijde van Rosanna![]()
Maar nu krijg ik steeds meer een hekel aan zijn achterlijk gedoe.
Correctie..quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond Paul helemaal geweldig ten tijde van Rosanna Rose![]()
Maar nu krijg ik steeds meer een hekel aan zijn achterlijk gedoe.
ATWT Spoilertopic # 6 Wie, wat,waar en vooral hoe.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hmm nee in het begin was hij onder maats.. met Emily kwam hij lekker op gang (eigenlijk z'n hoogte punt)
en nu is het een beetje half/half.. nog steeds niet slecht vind ik. Eigenlijk moet 'ie gewoon weer terug naar Emily dan komt alles goed, en dan sturen we Meg & Dusty lekker samen naar Noorwegen.OMG ik kan echt niet wachten tot Simon (
![]()
![]()
) terug is, heb het al like 3244324 keer gezegd maar 'k doe het gewoon weer.
![]()
Smiddags die van vandaag, savonds die van morgen, sochtends die van gisteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ken helemaal geen andere Paul, volgens mij mis ik iets.
Maar ik wist niet dat er nog een topic was, zal me af en toe daarheen verplaatsen dan.
Gisteravond nog een stukje gekeken & ik denk dat er nog wel wat komt tussen Casey & Ali. En ik snapte totaal niet wie die gozer in het ziekenhuis is die weggelopen was. Maar dat komt omdat ik altijd s'ochtends kijk & s'avonds lopen ze natuurlijk voor, ik snap in die paar jaartjes nog steeds niet hoe de afleveringen in elkaar zitten op een dag.
ik kijk al sinds ik 14 jaar was (nog 3 weken en dan ben ik 35quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ken helemaal geen andere Paul, volgens mij mis ik iets.
Die hele jonge Paul had wel wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kijk al sinds ik 14 jaar was (nog 3 weken en dan ben ik 35) en heb echt al heelveel Paultjuhs en Craigs meegemaakt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:37 schreef roos85 het volgende:
wat is die Janet weer irritant zeg![]()
CA
R
L
Y
Jaa nou je t zegt..quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef vencodark het volgende:
Btw, het is geheel aan mij voorbij gegaan waar Aaron gebleven is.
bij zijn moeder weerquote:
Alison was vreemd gegaan met Chrisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |