Gebruik je een task killer? Zo ja, niet doen óf instellen dat de task killer je Klok/Clock-proces niet killt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef Etcetera het volgende:
Mijn wekker ging niet af vanochtend, pas toen ik zelf keek hoe laat het was versprong de tijd weer
Hm, dat is wel raar. Dat is namelijk in minstens 99% van de gevallen de oorzaak.quote:
Dat durf ik niet te zeggen ... kan het ook niet uitproberen want ik ben een tijdje geleden overgestapt naar de Desire.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Hmm zou het aan de pre-update kunnen liggen?
Je contacten opslaan als Google Contacts of laten synchroniseren met je PC.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef stijn_ het volgende:
Hoe maak ik een Back-up van mijn telefoon?En hoe kan ik contacten van de telefoon naar de pc krijgen?
quote:
SIM-contacten blijven volgens mij altijd staan. Alleen de telefoon-contacten worden gewist bij een volledige update.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef JortK het volgende:
Kan ik trouwens me contacts gewoon op me SIM kaart laten staan?
Hoezo update?quote:
misschien moet het minimaal 2.73.iets zijn, bij mij werkte het in elk geval.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef Rekkie het volgende:
Volgens Androidplanet moet de versie zelfs 2.73.405.5 zijn.
Nee die niet, staan op je sd-kaart. Wel je contacten, sms-jes en data van je app's die je zou willen bewaren. Het enige wat ik heb gedaan waren een aantal notes die in Colornote stonden en dat was het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:44 schreef 9611Niels het volgende:
Welke data moet ik eigenlijk backuppen, foto's en filmpjes toch niet?
Verkeerde vertaling, in het Engels zegt hij juist dat er geen updates zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:10 schreef Ayca het volgende:
De telefoon is up-to-date
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon
Juist....
Ah okequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verkeerde vertaling, in het Engels zegt hij juist dat er geen updates zijn.
Las ergens dat 2.73.110.*** voor de G2 of de Belgische versie was, NL Hero moest 2.73.405.*** zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
misschien moet het minimaal 2.73.iets zijn, bij mij werkte het in elk geval.
Staat je alarmvolume wel goed?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef Etcetera het volgende:Mijn wekker ging niet af vanochtend, pas toen ik zelf keek hoe laat het was versprong de tijd weer
Dan verlies je veel info omdat je op je sim alleen naam + telefoonnummer kwijt kan. Beter maak je er Google contacts van, dan kan je tenminste via 'de cloud' synchroniseren. En daarbij heb je dan ook je contacten nog als er iets met je telefoon gebeurt. Ook wel handig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef JortK het volgende:
Kan ik trouwens me contacts gewoon op me SIM kaart laten staan?
Heb ik geregeld via Sound Managerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Staat je alarmvolume wel goed?
Dit kan je checken door naar de wekker te gaan, op alarmgeluid te klikken en vervolgens op de volumeknop van de telefoon te drukken.
Ik had het zelfde namelijk, mijn alarmvolume stond op z'n laagst.
Doe eens 2013 of laterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Moet ik nog wat aanzetten om die update via OTA binnen te krijgen
Build nummer is 2.73.405.93 en ik heb de datum vooruit gezet maar krijg maar niks binnen
Kan me niet voorstellen dat dat wél zou helpen. De Hero checkt om de x dagen of er een update is, niet om de x jaar.quote:
Bij mij werkt de update niet zoals ik boven vermeld, maar elke keer als ik het opnieuw wil laten doen verschijnen moet volgens mij de datum later zetten.. vanaf 2013 werkt het volgens mij..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:10 schreef gday het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat wél zou helpen. De Hero checkt om de x dagen of er een update is, niet om de x jaar.
Datum naar voren zetten! Tenminste bij mij werkte dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef Pandora73 het volgende:
Ha, kreeg net een schermpje dat er een update was, en dat het verstandig was om dat via WiFi te doen.
Nou had ik WiFi net niet aanstaan, dus ik denk ik klik hem weg en dan zet ik WiFi aan en doe het alsnog, maar nu krijg ik de melding niet meer. Weet iemand waar ik de link nu kan vinden?
Waarom heb je een ROM-update gedaanquote:Op zondag 20 juni 2010 19:59 schreef Pandora73 het volgende:
Hmpf, toen ik net na die ROM-update in de Market op "Mijn Downloads" klikte, kreeg ik alle apps die ik voor de installatie had netjes op een rijtje. Toen klikte ik de Market even weg nadat ik er wat opnieuw had geďnstalleerd, en als ik nu weer terugga, zie ik dus alleen die nieuw gedownloadde. Bah. Moet ik weer gaan bedenken welke ik ook alweer had... Maar goed.
Ik ben in ieder geval klaar voor de pre-update nu, mijn ROM zit nu ook op 2.73.405, dus ik neem aan dat het vanzelf wel komt.
Wel ontzettend handig dat alle contactpersonen, inclusief fotootjes, gewoon weer in de lijst staan, en met de Facebook-links ook. Lang leve Android!
Je kan de update alleen ontvangen als je die rom geďnstalleerd hebt. Mensen die dat nog niet hadden gedaan zullen dit dus alsnog doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heb je een ROM-update gedaan? Er is geen nieuwe ROM-update dus je hebt gewoon de ROM van november opnieuw geďnstalleerd. Onnodig
.
Dat snap ik, maar het lijkt me stug dat mensen in dit topic die update nog niet uitgevoerd hadden.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je kan de update alleen ontvangen als je die rom geďnstalleerd hebt. Mensen die dat nog niet hadden gedaan zullen dit dus alsnog doen.
*meldtquote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het lijkt me stug dat mensen in dit topic die update nog niet uitgevoerd hadden.
Ik heb mijn Hero half november gekregen. Was er niet van op de hoogte dat ik dan al gelijk op zoek moest naar een updatequote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het lijkt me stug dat mensen in dit topic die update nog niet uitgevoerd hadden.
Volgens mij kan dat niet. Ik heb het vorige week ook maar handmatig gedaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef El.Wulfo het volgende:
Is er een makkelijke manier om mijn "telefoon" contacten om te zetten in google contacten?
Ik heb eigenlijk geen zin om die contacten allemaal opnieuw te maken in gmail.
Je kan volgens mij de contacten exporteren naar een .csv bestand op je SDkaart, en dit via USB op je pc zetten en importeren in Gmail via internet. Maar gewoon een vinkje kunnen wijzigen was wel veel slimmer geweest!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef El.Wulfo het volgende:
Is er een makkelijke manier om mijn "telefoon" contacten om te zetten in google contacten?
Ik heb eigenlijk geen zin om die contacten allemaal opnieuw te maken in gmail.
Yup.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Importeert je telefoon dan ook bestaande email-contactpersonen (zonder telefoonnummers) naar je telefoon?
Precies de reden waarom ik dat niet synchroniseer... wat een teringzooi is dat...quote:
Vandaar dat ik indertijd waarschijnlijk mijn contactpersonen als telefoon heb opgeslagenquote:
Jep, dat is altijd met de Market. Als je een nieuwe installatie hebt of teruggaat naar fabrieksinstellingen of wat dan ook, dan zie je alleen bij de eerste keer een overzicht van de apps die je voorheen had geinstalleerd. Als je de Market afsluit (wat je doet met de back-knop, en niet met de home-knop) heb je bij de volgende keer dat overzicht niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:59 schreef Pandora73 het volgende:
Hmpf, toen ik net na die ROM-update in de Market op "Mijn Downloads" klikte, kreeg ik alle apps die ik voor de installatie had netjes op een rijtje. Toen klikte ik de Market even weg nadat ik er wat opnieuw had geďnstalleerd, en als ik nu weer terugga, zie ik dus alleen die nieuw gedownloadde. Bah. Moet ik weer gaan bedenken welke ik ook alweer had... Maar goed.
Ik ben in ieder geval klaar voor de pre-update nu, mijn ROM zit nu ook op 2.73.405, dus ik neem aan dat het vanzelf wel komt.
Wel ontzettend handig dat alle contactpersonen, inclusief fotootjes, gewoon weer in de lijst staan, en met de Facebook-links ook. Lang leve Android!
Voor zover ik het nu begrijp niet. Het is wel zo dat we op de G2 een andere build hebben (de 2.73.110 ipv de 2.73.405) maar dat zal wel door de tmobile branding komen gok ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:15 schreef El.Wulfo het volgende:
Is er trouwens nog een verschil betreffende de HTC hero en de T-mobile G2 Touch betreffende de echte update?
Ik heb op mijn G2 namelijk ook gewoon de voorbereidende update binnen.
Die 3 cijfers geven inderdaad aan wat voor branding de ROM heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Voor zover ik het nu begrijp niet. Het is wel zo dat we op de G2 een andere build hebben (de 2.73.110 ipv de 2.73.405) maar dat zal wel door de tmobile branding komen gok ik.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef Pandora73 het volgende:
Nou de pre-update is ook binnen en geďnstalleerd. Inclusief het nieuwe "Zoek naar updates" knoppie. Maar als ik daarop klik zegt 'ie "De telefoon is up-to-date. Er zijn updates beschikbaar op de telefoon." Maar wat die updates dan zijn, en waar ik die kan vinden... Dat staat er dan weer niet bij...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verkeerde vertaling, in het Engels zegt hij juist dat er geen updates zijn.
Ow ging dat daarover... Sorry, dacht dat dat over de vertaling van melding over de ROM-update van november (wel/niet die update geďnstalleerd dus) ging.quote:
Ik wil niet nog langer moeten wachtenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Voor zover ik het nu begrijp niet. Het is wel zo dat we op de G2 een andere build hebben (de 2.73.110 ipv de 2.73.405) maar dat zal wel door de tmobile branding komen gok ik.
Je hebt 2.73 nodig om de pre-update te kunnen ontvangen, c'est tout. 2.1 is er nog niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:29 schreef Slickk het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal meer. Ik heb nu die pre-update, maar zijn er al mensen die 2.1 al hebben?
Mijn software is 1.0 nog wat volgens mij, maar heb die pre-update wel. Moet ik nu updaten naar 2.73 qua software iets of hoe zit dit?
Nou, dan zal het wel goed zitten want ik heb de pre-update wel binnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt 2.73 nodig om de pre-update te kunnen ontvangen, c'est tout. 2.1 is er nog niet.
Stukje intern geheugen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:37 schreef Hondenbrokken het volgende:
En hoezo raak je al je applicaties kwijt als je hem update.
Ik dacht dat die op mijn sd-kaart opgeslagen werden, maar dat blijkt nu niet zo te zijn.
Waar dacht dat ding applicaties op te slaan? Toch niet op hetzelfde stukje geheugen dat mijn Ram gebruikt of wat?![]()
![]()
Sorry, maar ik moest gewoon even lachen om je post.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:37 schreef Hondenbrokken het volgende:
En hoezo raak je al je applicaties kwijt als je hem update.
Ik dacht dat die op mijn sd-kaart opgeslagen werden, maar dat blijkt nu niet zo te zijn.
Waar dacht dat ding applicaties op te slaan? Toch niet op hetzelfde stukje geheugen dat mijn Ram gebruikt of wat?![]()
![]()
Dat is dus precies de plaats waar ik de applicaties niet opgeslagen wil zien wordenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je met advanced killer de wekker killt doet ie ´t idd niet meer, zet ´m in die app op de ignore-list.
quote:
als je 'm root kun je volgens mij wel zorgen dat apps op de geheugenkaart worden opgeslagenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat is dus precies de plaats waar ik de applicaties niet opgeslagen wil zien worden. Daar wordt die hartstikke traag van!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat is dus precies de plaats waar ik de applicaties niet opgeslagen wil zien worden. Daar wordt die hartstikke traag van!
Nope, ik heb juist mider storingen, voor de update wilde hij nog wel eens uit zichzelf de UI herstarten maar nu helemaal niet meer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Michin het volgende:
Sinds ik de voorbereidende update van 2.1 heb gehad geeft mijn toestel soms foutmeldingen dat system 't niet meer doet?
Iemand hier ook last van?
Wat is Waze dan voor iets? Bij mij werkt muziek afspelen altijd prima...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zojuist in de auto tegelijkertijd Waze gedraaid en via bluetooth muziek naar mijn autoradio gestreamd en dan loop je toch wel tegen de beperkingen van de Hero aan. De muziek werd echt met horten en stoten weergegeven, totdat ik Waze uitzette. Bovendien wordt m'n Hero echt loeiheet in de houder/lader in de auto, zó heet zelfs dat 'ie een paar dagen geleden aangaf dat de accu oververhit was. Dat soort problemen had ik voorheen met m'n TyTn II niet...
Dat vind ik dan toch een beperking van het toestel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef Pandora73 het volgende:
@Hondenbrokken: Hero's hebben nog wel eens de neiging om je SD-kaart plotseling te vernaggelen. Dan moet je hem formatteren en ben je dus alles kwijt.
In de Market naar "Mijn downloads" toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de pre-update heb ik 1x een scherm met app-updates voorbij zien komen (had er toen geen tijd voor). Hoe tover ik die weer tevoorschijn?
Pas in FroYo zit een knop voor 'Update all'. Dat is ook geen perfecte knop trouwens hoor, want die knop krijg ik alleen voor updates van applicaties waarvan de nieuwe versie dezelfde permissies nodig heeft als de versie die ik al heb. Versies die andere permissies vereisen moet je alsnog handmatig updaten, maar je kunt niet goed zien welke extra permissies erbij zijn gekomen. Je krijgt gewoon het complete overzicht met vereiste permissies zoals je dat ook krijgt als je de applicatie voor het eerst installeert.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:42 schreef 9611Niels het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat in 2.1 wel gefixt is
Bij mij begon het hier ook mee, en na een paar weken deed het hele scherm het niet meer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef Incolumis het volgende:
laatste tijd erg vaak problemen met het touchscreen, dat vooral op de eerste onderste centimeter niet reageert dan. hou ik mijn rechterduim dan een beetje boven de rechter bovenhoek, dan reageert ie wel. schijnt veel voor te komen bij de hero, denk dat ik hem maar even terug breng naar de winkel
Geldt dat ook voor het constante vernaggelen van de SD-kaart? Dat ben ik ondertussen helemaal spuugzat... Ik kan dus niks meer op mijn SD-kaart opslaan omdat hij om de zoveel dagen besluit dat de kaart beschadigd is, en dan werkt er van alles niet meer, dus dan moet je weer formatteren (heb op mijn werk geen mogelijkheid om even een back-up te maken; bovendien zitten de fouten ook in de gebackupte files dus dan loopt je pc ook weer knetterend vast bij het terugplaatsen.)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:17 schreef trekhengel het volgende:
[..]
Bij mij begon het hier ook mee, en na een paar weken deed het hele scherm het niet meer.
Tip: Bel HTC zelf even. Dan krijg je een zakje thuis en kun je hem zelf opsturen. Na 3 dagen heb je hem weer terug. Ging echt heel snel bij mij. Sneller dan als ik het via Telfort gedaan zou hebben.
Ik heb er al twee keer een nieuwe ingedaan, bij verschillende winkels gekocht en van SanDisk dus geen slecht merk. Maar iedere keer hetzelfde liedje...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:34 schreef Ayca het volgende:
Weet je zeker dat het niet aan je sdkaart ligt? Gelukkig nog geen problemen met mn hero
maar is je sd kaart dan ook fysiek beschadigt? ik heb het nou ook een aantal keren gehad met me hero,quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:20 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor het constante vernaggelen van de SD-kaart? Dat ben ik ondertussen helemaal spuugzat... Ik kan dus niks meer op mijn SD-kaart opslaan omdat hij om de zoveel dagen besluit dat de kaart beschadigd is, en dan werkt er van alles niet meer, dus dan moet je weer formatteren (heb op mijn werk geen mogelijkheid om even een back-up te maken; bovendien zitten de fouten ook in de gebackupte files dus dan loopt je pc ook weer knetterend vast bij het terugplaatsen.)
YESquote:Op maandag 28 juni 2010 18:44 schreef -J-D- het volgende:
Deel 2 van de update schijnt al aangekomen te zijn bij luitjes.
Is dat zo? Mooi, dan kan ik de update ook gewoon installeren zonder moeilijk te doen met mijn contacten.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:26 schreef mstx het volgende:
Hij doettut![]()
![]()
Ik ben eigenlijk geen enkele instelling kwijt, smsjes enzo staan er ook nog op.
Ik zou voor de zekerheid gewoon even een appje downloaden die al je contacten exporteert naar een bestandje... twee minuten werk en je weet maar nooit.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Handig... Wil HTC Sync alleen maar 'Telefoon'-contacten synchroniseren, Google contacten lukt niet en alles handmatig omzetten naar 'telefoon' kan dus ook niet. Als ik probeer te synchen met google krijg ik de foutmelding dat het proces android is gestopt met werken.
Ik kon alleen mybackup vinden, maar daar ben ik allang over te tijdslimiet heen. Nog suggesties voor een andere app?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid gewoon even een appje downloaden die al je contacten exporteert naar een bestandje... twee minuten werk en je weet maar nooit.
Ah, dat werkte perfect.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gebruik een appje dat ExportContacts heet. Geen idee of het alle soorten doet, maar als je zoekt op Contacts vind je wel een hele hoop backup apps
Is wel een beetje overdreven...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:57 schreef Andyy het volgende:
Maargoed, kuttelefoon![]()
Eerste HTC en gelijk ook mijn laatste, zal verder niemand HTC meer aanraden.
iPhone 4 ftw
Ik ben aan het binnnenhengelen, dus ik heb het nog niet gezien, maar krijg je dan ook zoń stem of is dat alleen wat pijltjes op het scherm?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Market doet 't prima, "navigatie" is trouwens een losse app (ga 't dus niet zoeken binnen google maps wat ik deed).
is geen losse ap, zit gewoon in mapsquote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Market doet 't prima, "navigatie" is trouwens een losse app (ga 't dus niet zoeken binnen google maps wat ik deed).
Aparte snelkoppeling "navigatie" dan, die heb ik tenminste.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
is geen losse ap, zit gewoon in maps
ik niet, heb gewoon een knop in maps zelfquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aparte snelkoppeling "navigatie" dan, die heb ik tenminste.
Welke versie (van maps) heb je? Ik heb 'm meteen geupdate, naar 4.3.0quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik niet, heb gewoon een knop in maps zelf
"+" --> "widget" --> "instellingen" --> wifi / mobiel netwerk / etc.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe kan ik nou 3G en Wifi aan- en uitzetten? En kan ik daarvan nog wel zo'n handig knopje op m'n homescreen zetten?
Daar zat ik ook naar te zoeken maar tot nu toe niet gevonden.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zorg er ik er nu ook alweer voor dat die Live Wallpapers gekozen kunnen worden?
En als je Widget->Energiebeheer kiest krijg je dat mooie balkje voor wifi/bluetooth/gps enz.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"+" --> "widget" --> "instellingen" --> wifi / mobiel netwerk / etc.
Correct. Ik las even over het "3G" gedeelte heen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef Etcetera het volgende:
Maar daar kun je geen mobiel netwerk aan/uitzetten toch?
Die vond ik ook net, vind hem mooier dan losse widgets.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:26 schreef mstx het volgende:
[..]
En als je Widget->Energiebeheer kiest krijg je dat mooie balkje voor wifi/bluetooth/gps enz.Die gebruik ik nu ipv die losse knopjes.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Slickk het volgende:
Bij mij doet de Market het ook niet. Als ik er heen probeer te gaan, zie ik heel even het scherm en zie ik "Laden" staan, maar daarna gaat het weg.
Maar daarmee kun je niet met 1 klik alles uitzetten (vliegtuigmodus)...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:26 schreef mstx het volgende:
[..]
En als je Widget->Energiebeheer kiest krijg je dat mooie balkje voor wifi/bluetooth/gps enz.Die gebruik ik nu ipv die losse knopjes.
Doen Live Wallpapers het überhaupt op de Hero? Toen ik nog een Hero had en er een 2.1-ROM op draaide waren die Live Wallpapers nooit vooruit te branden. Zelfs op m'n Desire merk ik dat een Live Wallpaper toch het een en ander vertraagt.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zorg er ik er nu ook alweer voor dat die Live Wallpapers gekozen kunnen worden?
Hij doet het, probeer eens gelijk menu te drukken als hij aan het laden is?quote:
Hmm dat vind ik dan wel weer jammer oh god ik heb de neiging om hier een hashtag neer te flikkeren. Twitter addictionquote:Op maandag 28 juni 2010 22:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Correct. Ik las even over het "3G" gedeelte heen.![]()
Nee helaas geen Live Wallpapers voor de Hero, issie te langzaam voor dus die kun je niet installeren voor zo ver ik weet.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef gday het volgende:
[..]
Doen Live Wallpapers het überhaupt op de Hero? Toen ik nog een Hero had en er een 2.1-ROM op draaide waren die Live Wallpapers nooit vooruit te branden. Zelfs op m'n Desire merk ik dat een Live Wallpaper toch het een en ander vertraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |