Gebruik je een task killer? Zo ja, niet doen óf instellen dat de task killer je Klok/Clock-proces niet killt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef Etcetera het volgende:
Mijn wekker ging niet af vanochtend, pas toen ik zelf keek hoe laat het was versprong de tijd weer
Hm, dat is wel raar. Dat is namelijk in minstens 99% van de gevallen de oorzaak.quote:
Dat durf ik niet te zeggen ... kan het ook niet uitproberen want ik ben een tijdje geleden overgestapt naar de Desire.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Hmm zou het aan de pre-update kunnen liggen?
Je contacten opslaan als Google Contacts of laten synchroniseren met je PC.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef stijn_ het volgende:
Hoe maak ik een Back-up van mijn telefoon?En hoe kan ik contacten van de telefoon naar de pc krijgen?
quote:
SIM-contacten blijven volgens mij altijd staan. Alleen de telefoon-contacten worden gewist bij een volledige update.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef JortK het volgende:
Kan ik trouwens me contacts gewoon op me SIM kaart laten staan?
Hoezo update?quote:
misschien moet het minimaal 2.73.iets zijn, bij mij werkte het in elk geval.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef Rekkie het volgende:
Volgens Androidplanet moet de versie zelfs 2.73.405.5 zijn.
Nee die niet, staan op je sd-kaart. Wel je contacten, sms-jes en data van je app's die je zou willen bewaren. Het enige wat ik heb gedaan waren een aantal notes die in Colornote stonden en dat was het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:44 schreef 9611Niels het volgende:
Welke data moet ik eigenlijk backuppen, foto's en filmpjes toch niet?
Verkeerde vertaling, in het Engels zegt hij juist dat er geen updates zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:10 schreef Ayca het volgende:
De telefoon is up-to-date
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon
Juist....
Ah okequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verkeerde vertaling, in het Engels zegt hij juist dat er geen updates zijn.
Las ergens dat 2.73.110.*** voor de G2 of de Belgische versie was, NL Hero moest 2.73.405.*** zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
misschien moet het minimaal 2.73.iets zijn, bij mij werkte het in elk geval.
Staat je alarmvolume wel goed?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef Etcetera het volgende:Mijn wekker ging niet af vanochtend, pas toen ik zelf keek hoe laat het was versprong de tijd weer
Dan verlies je veel info omdat je op je sim alleen naam + telefoonnummer kwijt kan. Beter maak je er Google contacts van, dan kan je tenminste via 'de cloud' synchroniseren. En daarbij heb je dan ook je contacten nog als er iets met je telefoon gebeurt. Ook wel handig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef JortK het volgende:
Kan ik trouwens me contacts gewoon op me SIM kaart laten staan?
Heb ik geregeld via Sound Managerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Staat je alarmvolume wel goed?
Dit kan je checken door naar de wekker te gaan, op alarmgeluid te klikken en vervolgens op de volumeknop van de telefoon te drukken.
Ik had het zelfde namelijk, mijn alarmvolume stond op z'n laagst.
Doe eens 2013 of laterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Moet ik nog wat aanzetten om die update via OTA binnen te krijgen
Build nummer is 2.73.405.93 en ik heb de datum vooruit gezet maar krijg maar niks binnen
Kan me niet voorstellen dat dat wél zou helpen. De Hero checkt om de x dagen of er een update is, niet om de x jaar.quote:
Bij mij werkt de update niet zoals ik boven vermeld, maar elke keer als ik het opnieuw wil laten doen verschijnen moet volgens mij de datum later zetten.. vanaf 2013 werkt het volgens mij..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:10 schreef gday het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat wél zou helpen. De Hero checkt om de x dagen of er een update is, niet om de x jaar.
Datum naar voren zetten! Tenminste bij mij werkte dat.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef Pandora73 het volgende:
Ha, kreeg net een schermpje dat er een update was, en dat het verstandig was om dat via WiFi te doen.
Nou had ik WiFi net niet aanstaan, dus ik denk ik klik hem weg en dan zet ik WiFi aan en doe het alsnog, maar nu krijg ik de melding niet meer. Weet iemand waar ik de link nu kan vinden?
Waarom heb je een ROM-update gedaanquote:Op zondag 20 juni 2010 19:59 schreef Pandora73 het volgende:
Hmpf, toen ik net na die ROM-update in de Market op "Mijn Downloads" klikte, kreeg ik alle apps die ik voor de installatie had netjes op een rijtje. Toen klikte ik de Market even weg nadat ik er wat opnieuw had geďnstalleerd, en als ik nu weer terugga, zie ik dus alleen die nieuw gedownloadde. Bah. Moet ik weer gaan bedenken welke ik ook alweer had... Maar goed.
Ik ben in ieder geval klaar voor de pre-update nu, mijn ROM zit nu ook op 2.73.405, dus ik neem aan dat het vanzelf wel komt.
Wel ontzettend handig dat alle contactpersonen, inclusief fotootjes, gewoon weer in de lijst staan, en met de Facebook-links ook. Lang leve Android!
Je kan de update alleen ontvangen als je die rom geďnstalleerd hebt. Mensen die dat nog niet hadden gedaan zullen dit dus alsnog doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heb je een ROM-update gedaan? Er is geen nieuwe ROM-update dus je hebt gewoon de ROM van november opnieuw geďnstalleerd. Onnodig
.
Dat snap ik, maar het lijkt me stug dat mensen in dit topic die update nog niet uitgevoerd hadden.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je kan de update alleen ontvangen als je die rom geďnstalleerd hebt. Mensen die dat nog niet hadden gedaan zullen dit dus alsnog doen.
*meldtquote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het lijkt me stug dat mensen in dit topic die update nog niet uitgevoerd hadden.
Ik heb mijn Hero half november gekregen. Was er niet van op de hoogte dat ik dan al gelijk op zoek moest naar een updatequote:Op maandag 21 juni 2010 00:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het lijkt me stug dat mensen in dit topic die update nog niet uitgevoerd hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |