Gebruik je een task killer? Zo ja, niet doen óf instellen dat de task killer je Klok/Clock-proces niet killt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef Etcetera het volgende:
Mijn wekker ging niet af vanochtend, pas toen ik zelf keek hoe laat het was versprong de tijd weer
Hm, dat is wel raar. Dat is namelijk in minstens 99% van de gevallen de oorzaak.quote:
Dat durf ik niet te zeggen ... kan het ook niet uitproberen want ik ben een tijdje geleden overgestapt naar de Desire.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Hmm zou het aan de pre-update kunnen liggen?
Je contacten opslaan als Google Contacts of laten synchroniseren met je PC.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef stijn_ het volgende:
Hoe maak ik een Back-up van mijn telefoon?En hoe kan ik contacten van de telefoon naar de pc krijgen?
quote:
SIM-contacten blijven volgens mij altijd staan. Alleen de telefoon-contacten worden gewist bij een volledige update.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef JortK het volgende:
Kan ik trouwens me contacts gewoon op me SIM kaart laten staan?
Hoezo update?quote:
misschien moet het minimaal 2.73.iets zijn, bij mij werkte het in elk geval.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef Rekkie het volgende:
Volgens Androidplanet moet de versie zelfs 2.73.405.5 zijn.
Nee die niet, staan op je sd-kaart. Wel je contacten, sms-jes en data van je app's die je zou willen bewaren. Het enige wat ik heb gedaan waren een aantal notes die in Colornote stonden en dat was het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:44 schreef 9611Niels het volgende:
Welke data moet ik eigenlijk backuppen, foto's en filmpjes toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |