maar is je sd kaart dan ook fysiek beschadigt? ik heb het nou ook een aantal keren gehad met me hero,quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:20 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor het constante vernaggelen van de SD-kaart? Dat ben ik ondertussen helemaal spuugzat... Ik kan dus niks meer op mijn SD-kaart opslaan omdat hij om de zoveel dagen besluit dat de kaart beschadigd is, en dan werkt er van alles niet meer, dus dan moet je weer formatteren (heb op mijn werk geen mogelijkheid om even een back-up te maken; bovendien zitten de fouten ook in de gebackupte files dus dan loopt je pc ook weer knetterend vast bij het terugplaatsen.)
YESquote:Op maandag 28 juni 2010 18:44 schreef -J-D- het volgende:
Deel 2 van de update schijnt al aangekomen te zijn bij luitjes.
Is dat zo? Mooi, dan kan ik de update ook gewoon installeren zonder moeilijk te doen met mijn contacten.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:26 schreef mstx het volgende:
Hij doettut![]()
![]()
Ik ben eigenlijk geen enkele instelling kwijt, smsjes enzo staan er ook nog op.
Ik zou voor de zekerheid gewoon even een appje downloaden die al je contacten exporteert naar een bestandje... twee minuten werk en je weet maar nooit.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Handig... Wil HTC Sync alleen maar 'Telefoon'-contacten synchroniseren, Google contacten lukt niet en alles handmatig omzetten naar 'telefoon' kan dus ook niet. Als ik probeer te synchen met google krijg ik de foutmelding dat het proces android is gestopt met werken.
Ik kon alleen mybackup vinden, maar daar ben ik allang over te tijdslimiet heen. Nog suggesties voor een andere app?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid gewoon even een appje downloaden die al je contacten exporteert naar een bestandje... twee minuten werk en je weet maar nooit.
Ah, dat werkte perfect.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik gebruik een appje dat ExportContacts heet. Geen idee of het alle soorten doet, maar als je zoekt op Contacts vind je wel een hele hoop backup apps
Is wel een beetje overdreven...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:57 schreef Andyy het volgende:
Maargoed, kuttelefoon![]()
Eerste HTC en gelijk ook mijn laatste, zal verder niemand HTC meer aanraden.
iPhone 4 ftw
Ik ben aan het binnnenhengelen, dus ik heb het nog niet gezien, maar krijg je dan ook zoń stem of is dat alleen wat pijltjes op het scherm?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Market doet 't prima, "navigatie" is trouwens een losse app (ga 't dus niet zoeken binnen google maps wat ik deed).
is geen losse ap, zit gewoon in mapsquote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Market doet 't prima, "navigatie" is trouwens een losse app (ga 't dus niet zoeken binnen google maps wat ik deed).
Aparte snelkoppeling "navigatie" dan, die heb ik tenminste.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
is geen losse ap, zit gewoon in maps
ik niet, heb gewoon een knop in maps zelfquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aparte snelkoppeling "navigatie" dan, die heb ik tenminste.
Welke versie (van maps) heb je? Ik heb 'm meteen geupdate, naar 4.3.0quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik niet, heb gewoon een knop in maps zelf
"+" --> "widget" --> "instellingen" --> wifi / mobiel netwerk / etc.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe kan ik nou 3G en Wifi aan- en uitzetten? En kan ik daarvan nog wel zo'n handig knopje op m'n homescreen zetten?
Daar zat ik ook naar te zoeken maar tot nu toe niet gevonden.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zorg er ik er nu ook alweer voor dat die Live Wallpapers gekozen kunnen worden?
En als je Widget->Energiebeheer kiest krijg je dat mooie balkje voor wifi/bluetooth/gps enz.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"+" --> "widget" --> "instellingen" --> wifi / mobiel netwerk / etc.
Correct. Ik las even over het "3G" gedeelte heen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef Etcetera het volgende:
Maar daar kun je geen mobiel netwerk aan/uitzetten toch?
Die vond ik ook net, vind hem mooier dan losse widgets.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:26 schreef mstx het volgende:
[..]
En als je Widget->Energiebeheer kiest krijg je dat mooie balkje voor wifi/bluetooth/gps enz.Die gebruik ik nu ipv die losse knopjes.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef Slickk het volgende:
Bij mij doet de Market het ook niet. Als ik er heen probeer te gaan, zie ik heel even het scherm en zie ik "Laden" staan, maar daarna gaat het weg.
Maar daarmee kun je niet met 1 klik alles uitzetten (vliegtuigmodus)...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:26 schreef mstx het volgende:
[..]
En als je Widget->Energiebeheer kiest krijg je dat mooie balkje voor wifi/bluetooth/gps enz.Die gebruik ik nu ipv die losse knopjes.
Doen Live Wallpapers het überhaupt op de Hero? Toen ik nog een Hero had en er een 2.1-ROM op draaide waren die Live Wallpapers nooit vooruit te branden. Zelfs op m'n Desire merk ik dat een Live Wallpaper toch het een en ander vertraagt.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zorg er ik er nu ook alweer voor dat die Live Wallpapers gekozen kunnen worden?
Hij doet het, probeer eens gelijk menu te drukken als hij aan het laden is?quote:
Hmm dat vind ik dan wel weer jammer oh god ik heb de neiging om hier een hashtag neer te flikkeren. Twitter addictionquote:Op maandag 28 juni 2010 22:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Correct. Ik las even over het "3G" gedeelte heen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |