Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
niks mee te maken. opbokkenquote:
Heul wel. Hebben jullie Tukkers geen manieren?quote:
nee, opbokken. ga terug naar je liwwadder topic. gewoon meeposten is oke, maar niet op deze manierquote:Op maandag 24 mei 2010 21:45 schreef justmattie het volgende:
Slotje, Ensaf had de lapo en opent een nieuwe
Ga huilenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, opbokken. ga terug naar je liwwadder topic. gewoon meeposten is oke, maar niet op deze manier
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul wel. Hebben jullie Tukkers geen manieren?
doe ik tochquote:
Wij doen toch meeposten? Ik vertel net dat Twents geil is.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, opbokken. ga terug naar je liwwadder topic. gewoon meeposten is oke, maar niet op deze manier
doeiquote:Op maandag 24 mei 2010 21:49 schreef Ensaf het volgende:
Mijn laatste post in dit topic:
Tukkers op Fok! #500; Met wat Liwwadder genot!
Ratelmilfquote:
Hey Selma, wij komen hier ook eens kijken, soort integratie op fok!quote:
doot henig anquote:
Lief doen, voormalig langharig tuigquote:Op maandag 24 mei 2010 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
invasie van de afvallige provincie leeuwardenlosers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
ik ga zo nog niet doodquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lief doen, voormalig langharig tuigjij nooit, kinky diertje van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, en moet jij geen feest vieren?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Gelukkig maarquote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jij nooit, kinky diertje van me![]()
, en moet jij geen feest vieren?
Ook later dan ik had verwacht hoor, andere jaren waren we al voor 3 uur weer in Liwwaddenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Eigenlijk wel, maar weinig slaap, de hele dag in de auto gezeten (elfstedentocht ftw), en later thuis dan ik had verwacht. Vriendlief vindt ;t blijkbaar niet nodig om mij te zien. En vrienden konden niet
Maar ik doe ;t toch zaterdag vieren met frisian metal night.
Elfstedentocht met de auto?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Eigenlijk wel, maar weinig slaap, de hele dag in de auto gezeten (elfstedentocht ftw), en later thuis dan ik had verwacht. Vriendlief vindt ;t blijkbaar niet nodig om mij te zien. En vrienden konden niet
Maar ik doe ;t toch zaterdag vieren met frisian metal night.
Mja dat zei je, daarom had ik ook gezegd dat ik om een uur of 4 a 5 weer thuis zou zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook later dan ik had verwacht hoor, andere jaren waren we al voor 3 uur weer in Liwwadden
Natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Elfstedentocht met de auto?en dan in iedere stad het terras op
. En da's niet lief van B! sowieso handiger op zaterdag idd, morgen weer werkdag
Filerijden in friesland, kan datquote:Op maandag 24 mei 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk.Niet het terras op, filerijden steeds
En ongelukken zien
Ez is sowieso niet lief, zie ;m anderhalve maand lang nietZijn schuld.
volgend jaar beterquote:Op maandag 24 mei 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja dat zei je, daarom had ik ook gezegd dat ik om een uur of 4 a 5 weer thuis zou zijn
Wat hij zegt overigens.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
gewoon meeposten is oke, maar niet op deze manier
Wel als je zo;n 3600 motoren hebt, daarnaast nog een stel quads, buggy;s, auto;s en trikesquote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Filerijden in friesland, kan dat![]()
![]()
en tussen ez en jou kom ik niet!
Dan is het tenminste niet op mn verjaardagquote:
Eerst volgende week maar overleven trouwensquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het tenminste niet op mn verjaardag
Dat klinkt wel goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel als je zo;n 3600 motoren hebt, daarnaast nog een stel quads, buggy;s, auto;s en trikes![]()
![]()
die over landweggetjes gaan
En allemaal moeten stempelen
Inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst volgende week maar overleven trouwens
Was het ookquote:
Hoi, wij zijn nieuw in Twente.quote:
Sorry, ik praat geen fries, enkelt ABNquote:
Foutje bedanktquote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Woppah het volgende:
TWENTEEEEEHH!!!
Hier ook een rasechte Tukker uit Oldenzaal
Aha.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sorry, ik praat geen fries, enkelt ABN
Ik geloof er geen reet van.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sorry, ik praat geen fries, enkelt ABN
Hoeft ook niet. Nederland gelooft ook niet in Twente.quote:
Erin geloven of het niet accepteren is ook verschillendquote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Nederland gelooft ook niet in Twente.
sorry moat, misplaatst. Toegegevenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?
Nicequote:Op maandag 24 mei 2010 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik reed met een collega mee.
quote:URBANDALE, IOWA (BNO NEWS) -- Slipknot bassist Paul Gray was found dead at an Urbandale, Iowa hotel on Monday, police sources told BNO News.
Gray, who was 38, was found dead at the TownePlace Suites Des Moines Urbandale in Johnston, Iowa.
The cause of death was not immediately known.
(MORE SOON.)
Azijn doet wonderen, alleen bijt het onwijs als de huid al kapot gekrapt isquote:
Lekker toch? Steek je piemel erin!quote:
Goeiemogguhquote:Op dinsdag 25 mei 2010 05:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeieeeemogguuuuuuh!
Voorlopig even mijn laatste post!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:36 schreef haakon het volgende:
mien pa komt net de garage binnenlopen: t is afgelopen !
dus morn weer een preek ....
Omdat zij de 500 handtekeningen die je moet hebben om mee te mogen doen aan de verkiezingen niet hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:02 schreef Samzz het volgende:
Waarom heeft Nederland een Pedopartij?
wat was je aan het doen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:36 schreef haakon het volgende:
mien pa komt net de garage binnenlopen: t is afgelopen !
dus morn weer een preek ....
ik vraag me af of dit al is uitgevoerdquote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GO TWENTE!
Als Twente kampioen wordt ga ik in de blote pik door Amersfoort rennen
dan gaan we met z'n allen naar Amersfoortquote:
Ja hij is open voor ieder om iets toe te voegen, zal in de loop van de avond als ik weer op mn 'normale' pc zit deze even aanpassen, daarbij zal hij binnenkort eerst controleren of het topic bestaat en op de juist plek staat (Thnx to 3FMFanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mdrop, die site met alle tof topics die was van jou he?
Kun je de laatste entry verwijderen en goede toevoegen? http://tofopfok.woelmuis.nl/index.php?startrow=470
Het gaat om deel 500...die kut friezen hebben 'm toegevoegdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja hij is open voor ieder om iets toe te voegen, zal in de loop van de avond als ik weer op mn 'normale' pc zit deze even aanpassen, daarbij zal hij binnenkort eerst controleren of het topic bestaat en op de juist plek staat (Thnx to 3FMFan).
Ik ga morgen naar dat kut stukje land heen en ga met een schep net zolang scheppen tot dat Friesland niet meer aan Nederland zitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het gaat om deel 500...die kut friezen hebben 'm toegevoegd
Okequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar dat kut stukje land heen en ga met een schep net zolang scheppen tot dat Friesland niet meer aan Nederland zit
Ja. Ik ga zo.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga ook zo naar de rechtbank..groot spandoek mee
SUCCES ROBIN
Je hebt nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga ook zo naar de rechtbank..groot spandoek mee
SUCCES ROBIN
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar dat kut stukje land heen en ga met een schep net zolang scheppen tot dat Friesland niet meer aan Nederland zit
Een taakstraf zou wel leuk voor jou zijnquote:
Laten ze jou dan ook bij Scheveningen over de grens zetten, ga mensen vervelen in dat topic van jullie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef justmattie het volgende:
Een taakstraf zou wel leuk voor jou zijn
Om Twente een drie meter hoge muur bouwen en dit verkopen aan Duitsland
Boehoequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Laten ze jou dan ook bij Scheveningen over de grens zetten, ga mensen vervelen in dat topic van jullie.
Die ene gast maakt toch een onnozele opmerking, dan kun je iets terug verwachten...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo kan die wel weer Mattie. Doe leuk of blijf weg
Hooi, buiten dat mn stem dood is wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef bambino het volgende:
Hey,
tijdje geleden alweer, zag ineens nummer 500
Dacht, DIE WIL IK NIET MISSEN~!
Alles goed met de tukkertjes op fok
haha party animalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hooi, buiten dat mn stem dood is wel ja.
Sjoerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef bambino het volgende:
Hey,
yoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef bambino het volgende:
Hey,
Jaaa prima! Hoe was het op Ibiza?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef bambino het volgende:
Hey,
Justinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, morgen op de hoofdvestiging werken ipv een filiaalEn nog een uurtje korter ook!
quote:
quote:
ziet er niet oetquote:
Inddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm
Nog meer Volendamse inteelt.
bepaal ik zelf.quote:
wat was de eis?quote:
nog niet bekend.. 16 juniquote:
Dan is waarschijnlijk de uitspraak van de rechter. Wat eiste de OvJ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Robinhoo het volgende:
nog niet bekend.. 16 juni
Nog niets.. wordt binnenkort bekend.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk de uitspraak van de rechter. Wat eiste de OvJ?
Een OvJ die niets eist tijdens een zitting? Vet! Je bent dan vrij manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Robinhoo het volgende:
Nog niets.. wordt binnenkort bekend.
Da's wel raar inderdaad. Alhoewel het natuurlijk geen monsterzaak is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een OvJ die niets eist tijdens een zitting? Vet! Je bent dan vrij man
Kinderrechter?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
Het was geen zittingIets met kinderrechter ofzo ik snapte niet.
whahahahahaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:14 schreef Redbaron het volgende:
Geniale Homer quote:
Scully: Well Homer, we're gonna ask you a few simple yes or no questions. Do you understand?
Homer: Yes! (lie detector blows up)
![]()
Hoe kan je nu je eigen zaak niet snappen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
Het was geen zittingIets met kinderrechter ofzo ik snapte niet.
Ja, inderdaad, dan heb je gelukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een OvJ die niets eist tijdens een zitting? Vet! Je bent dan vrij man
Ik denk dat hij te dronken was om alles te volgenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je nu je eigen zaak niet snappen?
Wat wil de Officier van Justitie dat je als straf krijgt?
Gewoon betalen, dan kussen ze zelfs je reet nog.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te dronken was om alles te volgen
Echt niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gewoon betalen, dan kussen ze zelfs je reet nog.
Hoezo niet? wat wil je leasen danquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb m'n eigen harses nu al 10 keer voorbij zien komen op tv
Ik ook, m'n ma nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik nietik zap altijd weg bij reclames
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb m'n eigen harses nu al 10 keer voorbij zien komen op tv
Ik wil niet leasen. Pa least een auto die om de haverklap kapot gaat momenteel en de leasemaatschappij verzuimt m fatsoenlijk een grote beurt te geven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo niet? wat wil je leasen dan
Ik ben bij Nederland - VS op tv gekomen, en nu gebruiken ze die beelden als promofilmpje voor Nederland - Mexico.quote:
Heb je het al opgenomen? Pleur het even op YouTubequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben bij Nederland - VS op tv gekomen, en nu gebruiken ze die beelden als promofilmpje voor Nederland - Mexico.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je het al opgenomen? Pleur het even op YouTube
Als hij zelf al niet helder was valt er nog weinig op te helderenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef Fems het volgende:
Robin, je moet me binnenkort maar even uitleggen over je zaak, miss kan ik dingen ophelderen?
whehe iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef ACT-F het volgende:
Denekamp staat een beetje in de hens of niet?
Hij is toch niet dronken naar de zitting gegaan?:|quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als hij zelf al niet helder was valt er nog weinig op te helderen
Hij kan er zich weinig van herinneren zo te lezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef Fems het volgende:
Hij is toch niet dronken naar de zitting gegaan?:|
Je weet het niet....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Hij is toch niet dronken naar de zitting gegaan?:|
Herinneren en snappen is een verschil.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij kan er zich weinig van herinneren zo te lezen
De Hubo hier vlakbij, ziet er aardig slecht uit, autogarage ernaast. Gaat om de loods erachter zie ik, wat ik me kan herinneren staat die vol met voorraad (hout e.d.) en nog wat machines.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef ACT-F het volgende:
Denekamp staat een beetje in de hens of niet?
Foto's?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
De Hubo hier vlakbij, ziet er aardig slecht uit, autogarage ernaast.
Ik heb geen cameraquote:
Slim, ik ben direct weer zo'n ramptoeristquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb geen camera, zullen er morgen wel genoeg zijn, ik ga nu niemand in de weg lopen daar, staat vol met wagens.
skipperquote:
Ook niet in je mobiel? Wij ramptoeristen willen beeldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb geen camera, zullen er morgen wel genoeg zijn, ik ga nu niemand in de weg lopen daar, staat vol met wagens.
Lief zijn voor je huisgenootquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef Fems het volgende:
Zo, ik ga mijn huisgenoot mijn kamer uitschoppen en slapen! Gaap.
Dit weekend internationaal toernooi!:D
Dat wel, maar zoals ik zei, ik wil daar niemand in de weg lopen, kwam alweer een auto aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ook niet in je mobiel? Wij ramptoeristen willen beeld
Succes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo ook slapen, morgen sollicitatiegesprek
succesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je hoeft ze niet onderuit te schoppen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dat wel, maar zoals ik zei, ik wil daar niemand in de weg lopen, kwam alweer een auto aan![]()
, en het is een ongelooflijke kutstraat om te komen, soort parallelweg met huizen eromheen.
Succes! En doe Robin de groeten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Henrike zegt (0:07):
hij gaat over....
Henrike zegt (0:08):
*tromgeroffel*
PARAPENTEN
is dat baas ofwat?
[Drizzt Do'Urden] zegt (0:08):
over WAT?
Henrike zegt (0:09):
[Drizzt Do'Urden] zegt (0:09):
omg ik lees er alleen RAPE in
quote:
\m/quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heersch \m/
Doeiquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:37 schreef Robinhoo het volgende:
Gasten zit niet zo te roddelenAlsof ik op internet ga zetten hoe heel mijn strafzaak gaat, die ACT-F wilt niet eens zijn eigen naam vertellen en ik zou dit wel allemaal vertellen? Doei.
Hoezo begreep je het dan niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:41 schreef Robinhoo het volgende:
En nee ik zat niet dronken bij dat gedoe vanmiddagBen je niet goed of zo om dat te zeggen jezus hey.
Ik snapte niet waarom ik daar moest zijn. En verder zeg ik dat soort dingen gewoon na dat de uitspraak is geweest. Denk je echt dat ik zo gestoord ben om alle dingen op internet te zetten of zo.. Ik doe HBO heur ik ben niet achterlijk ofwatquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo begreep je het dan niet?
Een kinderrechter zal niet in het moeilijkste jargon spreken
Heb ook nooit gezegd dat je achterlijk bent toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom ik daar moest zijn. En verder zeg ik dat soort dingen gewoon na dat de uitspraak is geweest. Denk je echt dat ik zo gestoord ben om alle dingen op internet te zetten of zo.. Ik doe HBO heur ik ben niet achterlijk ofwat
Nee maar jullie zitten wel domme dingen te verzinnen als ik geen antwoord geef op de vraag wat er allemaal genoemd is in een strafzaak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ook nooit gezegd dat je achterlijk bent toch?
Het is gewoon onhandig wat je hebt gedaan. Voor een rechter verschijnen moet je niet zomaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee maar jullie zitten wel domme dingen te verzinnen als ik geen antwoord geef op de vraag wat er allemaal genoemd is in een strafzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |