wat was je aan het doen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 02:36 schreef haakon het volgende:
mien pa komt net de garage binnenlopen: t is afgelopen !
dus morn weer een preek ....
ik vraag me af of dit al is uitgevoerdquote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GO TWENTE!
Als Twente kampioen wordt ga ik in de blote pik door Amersfoort rennen
dan gaan we met z'n allen naar Amersfoortquote:
Ja hij is open voor ieder om iets toe te voegen, zal in de loop van de avond als ik weer op mn 'normale' pc zit deze even aanpassen, daarbij zal hij binnenkort eerst controleren of het topic bestaat en op de juist plek staat (Thnx to 3FMFanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mdrop, die site met alle tof topics die was van jou he?
Kun je de laatste entry verwijderen en goede toevoegen? http://tofopfok.woelmuis.nl/index.php?startrow=470
Het gaat om deel 500...die kut friezen hebben 'm toegevoegdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja hij is open voor ieder om iets toe te voegen, zal in de loop van de avond als ik weer op mn 'normale' pc zit deze even aanpassen, daarbij zal hij binnenkort eerst controleren of het topic bestaat en op de juist plek staat (Thnx to 3FMFan).
Ik ga morgen naar dat kut stukje land heen en ga met een schep net zolang scheppen tot dat Friesland niet meer aan Nederland zitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het gaat om deel 500...die kut friezen hebben 'm toegevoegd
Okequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar dat kut stukje land heen en ga met een schep net zolang scheppen tot dat Friesland niet meer aan Nederland zit
Ja. Ik ga zo.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga ook zo naar de rechtbank..groot spandoek mee
SUCCES ROBIN
Je hebt nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga ook zo naar de rechtbank..groot spandoek mee
SUCCES ROBIN
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar dat kut stukje land heen en ga met een schep net zolang scheppen tot dat Friesland niet meer aan Nederland zit
Een taakstraf zou wel leuk voor jou zijnquote:
Laten ze jou dan ook bij Scheveningen over de grens zetten, ga mensen vervelen in dat topic van jullie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef justmattie het volgende:
Een taakstraf zou wel leuk voor jou zijn
Om Twente een drie meter hoge muur bouwen en dit verkopen aan Duitsland
Boehoequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Laten ze jou dan ook bij Scheveningen over de grens zetten, ga mensen vervelen in dat topic van jullie.
Die ene gast maakt toch een onnozele opmerking, dan kun je iets terug verwachten...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo kan die wel weer Mattie. Doe leuk of blijf weg
Hooi, buiten dat mn stem dood is wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef bambino het volgende:
Hey,
tijdje geleden alweer, zag ineens nummer 500
Dacht, DIE WIL IK NIET MISSEN~!
Alles goed met de tukkertjes op fok
haha party animalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hooi, buiten dat mn stem dood is wel ja.
Sjoerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef bambino het volgende:
Hey,
yoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef bambino het volgende:
Hey,
Jaaa prima! Hoe was het op Ibiza?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef bambino het volgende:
Hey,
Justinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, morgen op de hoofdvestiging werken ipv een filiaalEn nog een uurtje korter ook!
quote:
quote:
ziet er niet oetquote:
Inddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm
Nog meer Volendamse inteelt.
bepaal ik zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |