nog niet bekend.. 16 juniquote:
Dan is waarschijnlijk de uitspraak van de rechter. Wat eiste de OvJ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Robinhoo het volgende:
nog niet bekend.. 16 juni
Nog niets.. wordt binnenkort bekend.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk de uitspraak van de rechter. Wat eiste de OvJ?
Een OvJ die niets eist tijdens een zitting? Vet! Je bent dan vrij manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Robinhoo het volgende:
Nog niets.. wordt binnenkort bekend.
Da's wel raar inderdaad. Alhoewel het natuurlijk geen monsterzaak is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een OvJ die niets eist tijdens een zitting? Vet! Je bent dan vrij man
Kinderrechter?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
Het was geen zittingIets met kinderrechter ofzo ik snapte niet.
whahahahahaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:14 schreef Redbaron het volgende:
Geniale Homer quote:
Scully: Well Homer, we're gonna ask you a few simple yes or no questions. Do you understand?
Homer: Yes! (lie detector blows up)
![]()
Hoe kan je nu je eigen zaak niet snappen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
Het was geen zittingIets met kinderrechter ofzo ik snapte niet.
Ja, inderdaad, dan heb je gelukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een OvJ die niets eist tijdens een zitting? Vet! Je bent dan vrij man
Ik denk dat hij te dronken was om alles te volgenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je nu je eigen zaak niet snappen?
Wat wil de Officier van Justitie dat je als straf krijgt?
Gewoon betalen, dan kussen ze zelfs je reet nog.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te dronken was om alles te volgen
Echt niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Gewoon betalen, dan kussen ze zelfs je reet nog.
Hoezo niet? wat wil je leasen danquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb m'n eigen harses nu al 10 keer voorbij zien komen op tv
Ik ook, m'n ma nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik nietik zap altijd weg bij reclames
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb m'n eigen harses nu al 10 keer voorbij zien komen op tv
Ik wil niet leasen. Pa least een auto die om de haverklap kapot gaat momenteel en de leasemaatschappij verzuimt m fatsoenlijk een grote beurt te geven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo niet? wat wil je leasen dan
Ik ben bij Nederland - VS op tv gekomen, en nu gebruiken ze die beelden als promofilmpje voor Nederland - Mexico.quote:
Heb je het al opgenomen? Pleur het even op YouTubequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben bij Nederland - VS op tv gekomen, en nu gebruiken ze die beelden als promofilmpje voor Nederland - Mexico.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je het al opgenomen? Pleur het even op YouTube
Als hij zelf al niet helder was valt er nog weinig op te helderenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef Fems het volgende:
Robin, je moet me binnenkort maar even uitleggen over je zaak, miss kan ik dingen ophelderen?
whehe iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef ACT-F het volgende:
Denekamp staat een beetje in de hens of niet?
Hij is toch niet dronken naar de zitting gegaan?:|quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als hij zelf al niet helder was valt er nog weinig op te helderen
Hij kan er zich weinig van herinneren zo te lezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef Fems het volgende:
Hij is toch niet dronken naar de zitting gegaan?:|
Je weet het niet....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Hij is toch niet dronken naar de zitting gegaan?:|
Herinneren en snappen is een verschil.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij kan er zich weinig van herinneren zo te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |