quote:Op maandag 24 mei 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lief doen, voormalig langharig tuigjij nooit, kinky diertje van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, en moet jij geen feest vieren?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Gelukkig maarquote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jij nooit, kinky diertje van me![]()
, en moet jij geen feest vieren?
Ook later dan ik had verwacht hoor, andere jaren waren we al voor 3 uur weer in Liwwaddenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Eigenlijk wel, maar weinig slaap, de hele dag in de auto gezeten (elfstedentocht ftw), en later thuis dan ik had verwacht. Vriendlief vindt ;t blijkbaar niet nodig om mij te zien. En vrienden konden niet
Maar ik doe ;t toch zaterdag vieren met frisian metal night.
Elfstedentocht met de auto?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Eigenlijk wel, maar weinig slaap, de hele dag in de auto gezeten (elfstedentocht ftw), en later thuis dan ik had verwacht. Vriendlief vindt ;t blijkbaar niet nodig om mij te zien. En vrienden konden niet
Maar ik doe ;t toch zaterdag vieren met frisian metal night.
Mja dat zei je, daarom had ik ook gezegd dat ik om een uur of 4 a 5 weer thuis zou zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook later dan ik had verwacht hoor, andere jaren waren we al voor 3 uur weer in Liwwadden
Natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Elfstedentocht met de auto?en dan in iedere stad het terras op
. En da's niet lief van B! sowieso handiger op zaterdag idd, morgen weer werkdag
Filerijden in friesland, kan datquote:Op maandag 24 mei 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk.Niet het terras op, filerijden steeds
En ongelukken zien
Ez is sowieso niet lief, zie ;m anderhalve maand lang nietZijn schuld.
volgend jaar beterquote:Op maandag 24 mei 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja dat zei je, daarom had ik ook gezegd dat ik om een uur of 4 a 5 weer thuis zou zijn
Wat hij zegt overigens.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
gewoon meeposten is oke, maar niet op deze manier
Wel als je zo;n 3600 motoren hebt, daarnaast nog een stel quads, buggy;s, auto;s en trikesquote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Filerijden in friesland, kan dat![]()
![]()
en tussen ez en jou kom ik niet!
Dan is het tenminste niet op mn verjaardagquote:
Eerst volgende week maar overleven trouwensquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het tenminste niet op mn verjaardag
Dat klinkt wel goed!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel als je zo;n 3600 motoren hebt, daarnaast nog een stel quads, buggy;s, auto;s en trikes![]()
![]()
die over landweggetjes gaan
En allemaal moeten stempelen
Inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst volgende week maar overleven trouwens
Was het ookquote:
Hoi, wij zijn nieuw in Twente.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |