De Hubo hier vlakbij, ziet er aardig slecht uit, autogarage ernaast. Gaat om de loods erachter zie ik, wat ik me kan herinneren staat die vol met voorraad (hout e.d.) en nog wat machines.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef ACT-F het volgende:
Denekamp staat een beetje in de hens of niet?
Foto's?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
De Hubo hier vlakbij, ziet er aardig slecht uit, autogarage ernaast.
Ik heb geen cameraquote:
Slim, ik ben direct weer zo'n ramptoeristquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb geen camera, zullen er morgen wel genoeg zijn, ik ga nu niemand in de weg lopen daar, staat vol met wagens.
skipperquote:
Ook niet in je mobiel? Wij ramptoeristen willen beeldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb geen camera, zullen er morgen wel genoeg zijn, ik ga nu niemand in de weg lopen daar, staat vol met wagens.
Lief zijn voor je huisgenootquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef Fems het volgende:
Zo, ik ga mijn huisgenoot mijn kamer uitschoppen en slapen! Gaap.
Dit weekend internationaal toernooi!:D
Dat wel, maar zoals ik zei, ik wil daar niemand in de weg lopen, kwam alweer een auto aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ook niet in je mobiel? Wij ramptoeristen willen beeld
Succes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo ook slapen, morgen sollicitatiegesprek
succesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je hoeft ze niet onderuit te schoppen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dat wel, maar zoals ik zei, ik wil daar niemand in de weg lopen, kwam alweer een auto aan![]()
, en het is een ongelooflijke kutstraat om te komen, soort parallelweg met huizen eromheen.
Succes! En doe Robin de groeten!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Henrike zegt (0:07):
hij gaat over....
Henrike zegt (0:08):
*tromgeroffel*
PARAPENTEN
is dat baas ofwat?
[Drizzt Do'Urden] zegt (0:08):
over WAT?
Henrike zegt (0:09):
[Drizzt Do'Urden] zegt (0:09):
omg ik lees er alleen RAPE in
quote:
\m/quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heersch \m/
Doeiquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:37 schreef Robinhoo het volgende:
Gasten zit niet zo te roddelenAlsof ik op internet ga zetten hoe heel mijn strafzaak gaat, die ACT-F wilt niet eens zijn eigen naam vertellen en ik zou dit wel allemaal vertellen? Doei.
Hoezo begreep je het dan niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:41 schreef Robinhoo het volgende:
En nee ik zat niet dronken bij dat gedoe vanmiddagBen je niet goed of zo om dat te zeggen jezus hey.
Ik snapte niet waarom ik daar moest zijn. En verder zeg ik dat soort dingen gewoon na dat de uitspraak is geweest. Denk je echt dat ik zo gestoord ben om alle dingen op internet te zetten of zo.. Ik doe HBO heur ik ben niet achterlijk ofwatquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo begreep je het dan niet?
Een kinderrechter zal niet in het moeilijkste jargon spreken
Heb ook nooit gezegd dat je achterlijk bent toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik snapte niet waarom ik daar moest zijn. En verder zeg ik dat soort dingen gewoon na dat de uitspraak is geweest. Denk je echt dat ik zo gestoord ben om alle dingen op internet te zetten of zo.. Ik doe HBO heur ik ben niet achterlijk ofwat
Nee maar jullie zitten wel domme dingen te verzinnen als ik geen antwoord geef op de vraag wat er allemaal genoemd is in een strafzaak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ook nooit gezegd dat je achterlijk bent toch?
Het is gewoon onhandig wat je hebt gedaan. Voor een rechter verschijnen moet je niet zomaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee maar jullie zitten wel domme dingen te verzinnen als ik geen antwoord geef op de vraag wat er allemaal genoemd is in een strafzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |