quote:Op maandag 24 mei 2010 20:10 schreef Bouke-p het volgende:
Wacht maar tot je in dienst zit en je nog vreemdere kamergenoten krijgtVan varianten die vinden dat HPG overgwaardeerd is en er dus niet aan mee doen tot kamergenoten die liggen te neuken terwijl jij wil slapen
Brrr.. Mensenvleesluchtdampkamersquote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef RaptoR-X het volgende:
of mensen die het niet nodig vinden om zich meer dan 1 keer in de 2 weken te douchen
Ja jezus.. als je het beter weet schrijf je een mailtje naar de moderator en verzin dan iets beters en zorg dat het veranderd wordt...quote:
leuk woord voor scrabble, maar ja....erg kut als het je overkomt. Nou word die gast vanzelf wel gedwongen door de rest om zich te douchen hoorquote:
En terecht. Niet kunnen douchen is 1 ding, maar te lui zijn om het te doen is een anderquote:Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
leuk woord voor scrabble, maar ja....erg kut als het je overkomt. Nou word die gast vanzelf wel gedwongen door de rest om zich te douchen hoor
Je red met je 4 tonner te hard, 50km/h waar 30 toegestaan is. (kazerne) Op het moment dat jij bij een kruizing aankwam zag jij dat er, vanaf je linker zijde, een patrouillewagen van de KMar de weg op reed. En wow je noemt het staande houdenquote:Afgelopen week had ik bijna een opel met zuurstokstrepen onder mn 4tonner plakken op de kazerne.
Ik reed te hard, 45/50 maar das een normale snelheid op de kazerne en zeker op de weg waar ik reed. Opeens komt er van een links een kmar auto half de weg op gereden, ik remmen, zij remmen en ik weer verder. Nog voor ik tegen mn collega zei "wedden dat we staande gehouden worden" kwam de auto me voorbij en kreeg ik een stopteken.
Hoe weet jij dat de wachtmeesteres in kwestie vers uit Apeldoorn komt, ik vind dat namelijk altijd vrij bijzonder wat voor neus militairen daarvoor hebben.quote:Er komen een dikke opper en een wachtmeesteres vers uit apeldoorn op me af en de opper begint:
Je reed 40, gecombineerd met slecht uitkijken levert een hele zwakke basis voor een rijvaardigheidscursusquote:Je weet zeker wel waarom we je laten stoppen?
Nou, jullie lagen bijna onder mn wielen dus je komt vertellen dat je voortaan beter uit zal kijken en rechts voorrang geeft zoals het hoort?
Je reed VEEEEL te hard, het is dat wij goed uitkeken anders had JIJ een probleem gehad!
Nou.... IK kwam van rechts voor jullie en JULLIE hadden een stopstreep, ik denk dat het probleem bij JULLIE zou liggen. Bovendien is mijn 4tonner groter, ik zou over dat blik heen gereden zijn.
Zo is t nog ff doorgegaan en uiteindelijk was het let er voortaan op! en toen waren ze weg. Wat hadden ze me aan kunnen smeren? ja ik reed harder dan 30 maar heb gewoon glashard ontkent(neehoor, ik reed 40 op de teller (a) ) en zij zaten ook fout.
Volgens mn collega zat ik op t randje om die opper te laten ontploffen maar ik had meer t idee dat ie wist dat hij me niks kon maken.
Waar haal je dat verhaal vandaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Je red met je 4 tonner te hard, 50km/h waar 30 toegestaan is. (kazerne) Op het moment dat jij bij een kruizing aankwam zag jij dat er, vanaf je linker zijde, een patrouillewagen van de KMar de weg op reed. En wow je noemt het staande houden
[..]
Hoe weet jij dat de wachtmeesteres in kwestie vers uit Apeldoorn komt, ik vind dat namelijk altijd vrij bijzonder wat voor neus militairen daarvoor hebben.
[..]
Je reed 40, gecombineerd met slecht uitkijken levert een hele zwakke basis voor een rijvaardigheidscursusWaarschijnlijk wou hij je eronder lullen en klaar. En als die opper ontplofte.. wat dan nog?
Gewoon ouderwets kringrukken of kijken wie er hoger kan komen dan het 16e tegeltje in de douche.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:56 schreef Lightning_NL het volgende:
Of dat je een kamergenoot hebt die DENKT dat jij ligt te slapen en dus vrolijk gaat zitten rukken. Aiiii...
Wauw! Mooi!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Erasmo het volgende:
De omgeving is hier toch wel zo mooi he![]()
[ afbeelding ]
Owhquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hiero: [DEF] SC #12 Waar we druk opwerken naar het zomerverlof!
hoe is daar de wetgeving eigenlijk?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef ErwinRommel het volgende:
ZO!!!!! Weer thuis heren en dames van DEF.
Lange dag geweest, en van een leerling een pistool in mijn hand gedrukt gekregen. Mooi voor de heb lol.
Nice!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef ErwinRommel het volgende:
ZO!!!!! Weer thuis heren en dames van DEF.
Lange dag geweest, en van een leerling een pistool in mijn hand gedrukt gekregen. Mooi voor de heb lol.
Officieel is het verboden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |