abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81834415
Echt leuk wordt het nooit, dat ongesteld zijn. Van mij mogen ze het afschaffen.

Vraagje aan mijn vrouwelijke soortgenoten: wat gebruiken jullie het liefst? Ik gebruikte altijd tampons, maar sinds ik boven de dertig ben ( ) kan ik er niet goed meer tegen, want ze drukken blijkbaar op mijn blaas waardoor ik bij tampongebruik soms last heb van een beetje urineverlies (als ik hard lach of nies). Dan dus maar maandverband, bij voorkeur Always of soortgelijk.

De laatste keer heb ik een nieuw (?) soort tampon gebruikt. Het is een simpel sponsje dat je inbrengt. Ik ben er erg blij mee, want je voelt het totaal niet en het veroorzaakt geen druk doordat het zacht is. Enige nadeel is dat het touwtjeloos is en het eruit vissen dus wat lastiger kan zijn.

Ik ben benieuwd naar de voorkeuren, en of er meer mensen zijn die een wat ongebruikelijker product gebruiken en die daar heel tevreden over zijn.

Mannen: ja, ongesteld zijn is vies. Ga weg.
  maandag 24 mei 2010 @ 16:41:29 #2
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_81834510
milka was het eerste wat ik dacht
1 Minuut stilte voor de storm
pi_81834538
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
milka was het eerste wat ik dacht
Ja dat ook, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet.
pi_81834720
Kotex tampons super
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_81835795
Maandverband. Always of Libresse. Ik wissel zo'n beetje tussen beide.
Tampons vind ik niets.
Liej
pi_81835862
Kotex tampons hebben een hippere vormgeving dan die van OB. Ze pluizen ook minder. Maar ze zijn op minder plekken verkrijgbaar.
pi_81835898
niks, de pil doorslikken
pi_81835900
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:18 schreef patatmetfriet het volgende:
Kotex tampons hebben een hippere vormgeving dan die van OB. Ze pluizen ook minder. Maar ze zijn op minder plekken verkrijgbaar.
is dat zo ?
Ik haal ze iig altijd bij de action voor 2 euro
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_81836021
Die van de Kruidvat.

Die hebben zo'n twist in het midden waardoor je ze makkelijker open maakt
Noot noot.
  maandag 24 mei 2010 @ 17:35:13 #10
123170 alors
zlata1234
pi_81836415
Ik moest één keer noodgedwongen maandverband gebruiken, wat een verschrikkelijk gevoel is dat Ik voelde me als een kind die zijn luier voldiareert als ik dat moet gaan gebruiken ga ik nog liever dood of laat ik mijn baarmoeder eruit hakken.

Ik gebruik altijd tampons, van de aldi
know'm sayin?
word? word.
pi_81839218
mirenaspiraal... 5 jaar niet ongesteld bij mij
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 mei 2010 @ 18:57:19 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81839313
Inderdaad: Mirena
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_81847279
Ob tampons, met inbrenghuls. Puur vanwege het gemak, echt bang voor vieze vingers ben ik niet (heb tenslotte een kraan) maar ze zijn zo makkelijk
pi_81847685
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
Die van de Kruidvat.

Die hebben zo'n twist in het midden waardoor je ze makkelijker open maakt
Die gebruik ik ook altijd. Vervelende van tampons vind ik wel dat ze nogal eens pluizen, dan gooi ik ze altijd weg.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:59:35 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_81848782
@Isegrim, ik zou toch eens een balletje opgooien bij je HA als je er weer eens bent. Over die blaas bedoel ik. Ik vind dat toch een beetje vreemd klinken. Beetje zoals een verzakking van het e.e.a. (ben totaal niet medisch onderlegd maar ik ken vrouwen die zoiets hebben - meestal wel mensen die een of meer bevallingen achter de rug hebben).

Mijn favo product is ob-tampon mini. Soms ben ik tampons zat en dan gebruik ik Always. Zonder vleugels of andere ingewikkelde frutsels. Ik vrees het moment waarop ik met de pil ga stoppen. Ik herinner me nog van vroeger dat ik altijd met een super o.b. en 3 verbanden (een in het midden en 2 opzij) moest gaan slapen. Maar misschien is mijn lichaam in al die tijd ook veranderd.
pi_81852765
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Aventura het volgende:
@Isegrim, ik zou toch eens een balletje opgooien bij je HA als je er weer eens bent. Over die blaas bedoel ik. Ik vind dat toch een beetje vreemd klinken. Beetje zoals een verzakking van het e.e.a. (ben totaal niet medisch onderlegd maar ik ken vrouwen die zoiets hebben - meestal wel mensen die een of meer bevallingen achter de rug hebben).
Kan me er niet heel druk over maken. Mijn moeder had hetzelfde na d'r dertigste, ook alleen met tampons.

Dit zijn de dingen die ik nu gebruik:

maandag 24 mei 2010 @ 23:10:03 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81852821
Ik slik de pil altijd een tijdje door, maar voor die paar keer per jaar --> OB
pi_81852831
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:19 schreef electronique het volgende:
niks, de pil doorslikken
Dan word ik net zo hard ongesteld alleen weet ik dan niet wanneer.
pi_81855389
Tampons...

Ik snap echt niet dat vrouwen maandverband kunnen gebruiken, ik vind dat zo'n smerig gevoel
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81855448
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:47 schreef Pixie. het volgende:
Kotex tampons super
Die ga ik een keer proberen. Ik gebruik nu die van OB, maar die vind ik totaal niet fijn, die dingen pluizen als de ziekte.
pi_81855482
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:21 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Die ga ik een keer proberen. Ik gebruik nu die van OB, maar die vind ik totaal niet fijn, die dingen pluizen als de ziekte.
klopt, echt irritant..

Ik ga die kotex ook maar eens proberen!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81856355
Ik begrijp nooit waarom mensen de pil zovaak doorslikken. Toen ik nog aan de pil was en het kwam niet handig uit (vakanties oid) dan slikte ik 'm ook wel door, maar standaard doorslikken? Nah.
pi_81857427
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begrijp nooit waarom mensen de pil zovaak doorslikken. Toen ik nog aan de pil was en het kwam niet handig uit (vakanties oid) dan slikte ik 'm ook wel door, maar standaard doorslikken? Nah.
Waarom niet? Het is als je lijf het goed verdraagt om door te slikken, nergens voor nodig om ongesteld te worden. Dus ik ging niet voor mijn plezier een week lang bloeden. Ik slikte voor mijn mirena gewoon een half jaar door, gelukkig trok mijn lijf dat.

En hoewel ik vroeger nooit last had van mijn menstruatie, niet hevig bloeden, geen krampen enz enz... vond ik het wel altijd een beetje een gedoe. Gewoon alleen die tampons meenemen, eruit en erin frutten, weggooien in een overflowing prullenbak...en dan heb ik het nieteens over sex, heb ik niet zo'n zin in als ik meteen allemaal bloedvlekken maak in bed ed.

Neh, ik weet wel leukere dingen dan ongesteld worden. Terwijl je het supersimpel kan uitstellen door de pil door te slikken
Ik begrijp dus niet zo goed waarom je hem niet standaard door zou slikken, tenzij je lichaam er niet lekker op reageert.
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_81857877
Prikpil .

Daarvoor tampons vannn. De verpakkingen waren blauw (Met geel/oranje/roze accenten), ik ben de naam vergeten
  Moderator dinsdag 25 mei 2010 @ 07:36:00 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_81857923
Tampons, het merk maakt niet zoveel uit, maar die van het Kruidvat gaan inderdaad erg handig open. En voor de eerste 2 dagen ook altijd nog een inlegkruisje erbij voor eventueel doorlekken.

Maandverband gebruikte ik vroeger wel, maar nu vind ik het vies en ik heb altijd zo'n gevoel dat je het toch ruikt.

Die sponsjes lijken me niet, vooral het er weer uithalen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_81858277
Het eruit halen gaat vrij makkelijk, de truc is om ze met twee vingers beet te pakken.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:19:48 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_81858301
Ik lees veel aversie tegen maandverband hier. Ik vind tampons juist vreselijk goor Al die zooi die je in je lichaam houdt door er een kurk op te zetten... maar dat zal allemaal wel psychisch en heel persoonlijk zijn. Ik gebruik zelf always night XXL sinds ik de pil niet meer slik
disclaimer
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:35:13 #28
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81861499
bagger gekliko'd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_81861765
Ik gebruik maandverband en tampons . 's Nachts maandverband en overdag een tampon met een extra maandverbandje erin, voor het geval dat. Ik vond tampons eerst altijd onhygiënisch geklieder, maar ik ben er een keer mee begonnen toen ik een weekendje weg ging en vind het sindsdien fijner dan alleen maandverband, echt zo'n soppige ransboel wordt dat. Wel de tampon met de kruisraket, altijd handig als je ergens bent waar er geen wastafeltje op de wc zelf zit.
Tap tap tap
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:44:55 #30
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81861832
tampons, liefst 'gewoon' ob (de super ) anders aldi.

en maandverband van always, alleen 's nachts. en dan de blauwe. laatste beetje ongesteld doe ik overdag ook een klein maandverbandje of inlegkruisje in, dan zijn tampons niet fijn meer.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:45:31 #31
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81861854
zijn er hier echt mensen die 's nachts tampons dragen? das keigevaarlijk toch?
pi_81862208
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:45 schreef pinquit het volgende:
Mwah, staat op de verpakking dat je hem niet meer dan x uur in mag houden, maar of het keigevaarlijk is weet ik niet.
pi_81862572
Valt best mee, tenzij je tien uur per nacht slaapt.
pi_81862732
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 08:18 schreef Isegrim het volgende:
Het eruit halen gaat vrij makkelijk, de truc is om ze met twee vingers beet te pakken.
en hoe gaat het met zo'n sponsje en klontjes
  Moderator dinsdag 25 mei 2010 @ 11:14:02 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_81862863
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:45 schreef pinquit het volgende:
Welnee, dat was met speciale extra absorptietampons, die zijn hier niet eens te koop geweest. Zie hier.
niet zo tof doen
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:20:59 #36
285351 dalaiblama
too much bla
pi_81863112
quote:
Omdat dat beter is voor je hormoonhuishouding en lijf als je niet van plan bent te jongen?
Ongesteld worden is een cyclus, die gepaard gaat met allerhande ongemakken zoals hormoonschommelingen en bloedverlies.
De eerste is vooral een last voor je omgeving en soms ook voor jezelf en die laatste kost je lichaam ontzettend veel energie.

Ongesteld zijn is geen must, en het is al helemaal niet zoiets als 'je lichaam die aangeeft dat alles nog werkt' , of de ergste: 'alles wordt schoongemaakt' .
Je vagina en baarmoeder zijn al zelfreinigend, daar doet ongesteld zijn niets aan.
Het is niets meer dan een ongebruikt proces ( als je niet voor kinderen gaat ).

Het is in evolutionair opzicht dus totaal niet meegegroeid met de vrouw; immers...steeds meer vrouwen blijven kinderloos of stellen eea heel lang uit. Langer dan voorheen.

Ongesteld zijn kost je lichaam enorm veel kostbare energie, elke maand weer. Als je geen kinderen wil dan kun je beter de pil doorslikken, je zal beter en stabieler functioneren.
Elke eigentijdse gynaecoloog zal je dat ook aanraden ; er is namelijk geen enkel bezwaar.
Krijg je doorbraak bloedingen, dan kun je zoeken naar een andere pil. Er is geen 'one size fits all' .

Niet iedereen kan natuurlijk tegen de pil, dus het is niet voor iedereen een oplossing. Maar dan is er ook zoiets als de spiraal wat ervoor zorgt dat je lange periode niet tot nauwelijks ongesteld wordt.

Dat idee dat doorslikken slecht is, is hopeloos ouderwets. Net als het ongesteld worden zelf is.
pi_81863410
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

en hoe gaat het met zo'n sponsje en klontjes
Alles wordt gewoon netjes geabsorbeerd. Ik kom minder 'klontjes' tegen dan met een maandverbandje.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:32:07 #38
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81863509
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Alles wordt gewoon netjes geabsorbeerd. Ik kom minder 'klontjes' tegen dan met een maandverbandje.
is het niet viezig om die sponsjes uit te halen?
dat je dan met je vingers onder zit enzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:34:13 #39
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81863598
Hm, ik dacht gewoon met alle tampons die je langer dan 7/8u inhoudt.
  Moderator dinsdag 25 mei 2010 @ 11:39:31 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_81863779
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is het niet viezig om die sponsjes uit te halen?
dat je dan met je vingers onder zit enzo?
Dat lijkt mij ook, een tampon zit een touwtje aan en als ik zie hoe vies die tampon is die eruit komt, die wil ik dan echt met mijn vingers aanpakken.

Wat betreft het doorslikken van de pil: ik deed dat ook vaak in de vakantie of zo, maar had toch heel vaak last van doorbraakbloedingen of spotting, eigenlijk nog vervelender dan "normale" menstruatie, omdat het niet te voorspellen is wanneer dat gebeurt.
niet zo tof doen
pi_81867030
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:20 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Omdat dat beter is voor je hormoonhuishouding en lijf als je niet van plan bent te jongen?
Ongesteld worden is een cyclus, die gepaard gaat met allerhande ongemakken zoals hormoonschommelingen en bloedverlies.
De eerste is vooral een last voor je omgeving en soms ook voor jezelf en die laatste kost je lichaam ontzettend veel energie.

Ongesteld zijn is geen must, en het is al helemaal niet zoiets als 'je lichaam die aangeeft dat alles nog werkt' , of de ergste: 'alles wordt schoongemaakt' .
Je vagina en baarmoeder zijn al zelfreinigend, daar doet ongesteld zijn niets aan.
Het is niets meer dan een ongebruikt proces ( als je niet voor kinderen gaat ).

Het is in evolutionair opzicht dus totaal niet meegegroeid met de vrouw; immers...steeds meer vrouwen blijven kinderloos of stellen eea heel lang uit. Langer dan voorheen.

Ongesteld zijn kost je lichaam enorm veel kostbare energie, elke maand weer. Als je geen kinderen wil dan kun je beter de pil doorslikken, je zal beter en stabieler functioneren.
Elke eigentijdse gynaecoloog zal je dat ook aanraden ; er is namelijk geen enkel bezwaar.
Krijg je doorbraak bloedingen, dan kun je zoeken naar een andere pil. Er is geen 'one size fits all' .

Niet iedereen kan natuurlijk tegen de pil, dus het is niet voor iedereen een oplossing. Maar dan is er ook zoiets als de spiraal wat ervoor zorgt dat je lange periode niet tot nauwelijks ongesteld wordt.

Dat idee dat doorslikken slecht is, is hopeloos ouderwets. Net als het ongesteld worden zelf is.
Inderdaad, ik zei het al. Mensen die beweren dat doorslikken ongezond is, praten uit hun nek. Enige nadeel is dat sommige vrouwen het niet kunnen zonder doorbraakbloedingen ed, dan snap ik ook wel dat gewoon je stopweek op tijd plannen handiger is.
pi_81867390
Ik gebruik meestal gewoon maandverband, wel vaak verwisselen. En de eerste 2 daagjes meestal samen met tamnpon.
Maar het varieert veel, hangt ervanaf wat ik ga doen die dag, als ik de hele thuis blijf dan gebruik ik meestal alleen maandverband, maar als ik ergens naar toe ga combineer ik ze meestal vooral als ik weet dat een wx dan lastig te vinden is.

MAar tampons zijn meestal van OB en soms kotex, en maandverband meestal libresse, always met dat soort plasticen laagje krijg ik meestal ontzettende jeuk van
pi_81867524
Nee, zulke sponsjes zou ik niet gebruiken, al is het maar om het imago dat het ontworpen is voor prostituees zodat ze ook tijdens hun periode seks kunnen hebben. Ik heb geen zin dat mensen zo naar me kijken als je zoiets koopt

Voor mij gewoon maandverband en tampons, maar liefst ben ik zo min mogelijk ongesteld. Ik overweeg om eens katoenen maandverband te gaan gebruiken (voor de lichte dagen!), dat irriteert niet zo en kun je gewoon uitwassen.... maar de aanschaf is zo duur.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:42:23 #44
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81868091
Ik gebruik altijd tampons. Die van de OB en Kruidvat pluizen nogal eens. Moet ik daarna die pluisjes eruit gaan zitten vissen... Ik ga die van Kotex ook eens proberen, thanks voor de tip.
Maandverband vind ik echt smerig, ik krijg er ook jeuk en uitslag van.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:45:25 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81868212
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Kan me er niet heel druk over maken. Mijn moeder had hetzelfde na d'r dertigste, ook alleen met tampons.

Dit zijn de dingen die ik nu gebruik:

[ afbeelding ]
Waar kun je die halen (ik herken je euvel met normale tampons).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_81868293
hier tampons. Gewoon ob. Heb echt nog nooit pluisjes gehad ofzo? Maandverband vind ik vreselijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81868455
Tampons van de kruidvat, normal. Dat plastic eromheen gaat er idd makkelijk af. Die sponsjes heb ik van gehoord, maar omdat er dus geen touwtje aan zit ben ik doodsbang dat ik ze er niet uit krijg .

[ Bericht 13% gewijzigd door verleiding op 25-05-2010 13:57:46 ]
pi_81868657
quote:
Nou ik slik hem best vaak door, niet continu want na 3 maanden ongeveer krijg ik doorbraakbloedingen. Maar ongesteld worden is gewoon zo'n gedoe. En voor zover ik weet kan het echt geen kwaad om door te slikken.
pi_81869025
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef verleiding het volgende:
Tampons van de kruidvat, normal. Dat plastic eromheen gaat er idd makkelijk af. Die sponsjes heb ik van gehoord, maar omdat er dus geen touwtje aan zit ben ik doodsbang dat ik ze er niet uit krijg .
En ze er alleen maar verder induwt

Vriendinnen van me gebruikten een paar jaar terug cups, dat vond ik wel zoiets raars .
Tap tap tap
pi_81869240
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En ze er alleen maar verder induwt

Vriendinnen van me gebruikten een paar jaar terug cups, dat vond ik wel zoiets raars .
Ja precies .

Cups, van die plastic dingen ?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:16:26 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81869324
Tampons van de Lidl heeft ook zo'n 'twist' plastic.

Ik gebruik dus maandverband en tampons van de Lids maar soms ook kruidvat of C1000.. Ben niet echt merkvast wat dat betreft.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81870181
Pil doorslikken ligt ook wel echt aan hoe jezelf bent. Ik heb vrij veel buikpijn als ik ongesteld word, maar door mijn pil wordt het wel verminderd. Maar als ik de pil doorslik en ik las daarna een stopweek in, lig ik meteen een week te creperen van de pijn op de bank. Dus thanks, but no thanks. Ik slik hem alleen door in de vakantie, maar voor sommige mensen zal het ongetwijfeld goed helpen.
pi_81870921
Is ook zo, je lichaam moet er tegen kunnen. Ken genoeg mensen die al vergaan van de pijn tijdens de menstruatie zonder door te slikken, laat staan als ze dat wel doen.
pi_81871192
Always maandverband.

Tampons vind ik eng.
pi_81871834
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Always maandverband.

Tampons vind ik eng.
Waarom
Ik had dat toen ik 12 was
pi_81871861
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:45 schreef pinquit het volgende:
Ja ik doe het al jaren
is dat niet goed dan ?
pi_81871905
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:21 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Ja ik doe het al jaren
is dat niet goed dan ?
Nee hoor.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:25:13 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_81872027
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Waarom
Ik had dat toen ik 12 was
waarom mogen tampongebruikers maandverband wel vies en goor vinden, en is het raar als een maandverbandgebruiker tampons naar of eng vindt
disclaimer
pi_81872176
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom mogen tampongebruikers maandverband wel vies en goor vinden, en is het raar als een maandverbandgebruiker tampons naar of eng vindt
Je hoort mij niet zeggen dat ik het goor vind hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
Maar waarom ben je bang voor tampons dan?

Ik vind tampons gewoon handiger dan maandverband want het zit veel beter en anders voel je alles zo lopen
pi_81872225
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat ik het goor vind hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt

Ik vind tampons gewoon handiger dan maandverband want het zit veel beter en anders voel je alles zo lopen
Beschrijf het nog gedetailleerder.
pi_81872335
Tampons
Meestal van één of ander goedkoop merk van een winkel waar ik dan ben. Ik slik ook altijd mijn pil een paar maanden door.
Oja.. ik slaap er ook gewoon mee. 8 of 9 uren kan geen kwaad.

Ik snap wel dat sommige meiden tampons eng vinden. Maar ze raken echt niet kwijt in je lichaam en het voelt zoveel beter (mits goed ingebracht, vergt vaak een paar tampons oefening als je het nog nooit gedaan hebt)
pi_81872385
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Of dat je maandverbandje verschuifd en vervolgens een natte plek bij je been heb
pi_81872411
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Of dat je maandverbandje verschuifd en vervolgens een natte plek bij je been heb
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:33:58 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_81872464
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Pixie. het volgende:

[..]

ik haal dat uit dit topic, ik doelde niet specifiek op jou... En ik vind ze ook niet eng, dat was degene waar je op reageerde. Ik vind tampons onnatuurlijk en ik voel het zitten (ja, ook als ik ze heel ver in mijn kanaal pers) dus gebruik ze daarom liever niet.
disclaimer
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:35:54 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_81872565
Oh, en ik word al 17 jaar ongesteld dus gebrek aan ervaring is het niet
disclaimer
pi_81872997
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik word al 17 jaar ongesteld dus gebrek aan ervaring is het niet
17 jaar nog maar? Ik al meer dan 30 (baas boven baas)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:45:55 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_81873056
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

17 jaar nog maar?
disclaimer
pi_81873073
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Het kan anders nog veel gedetailleerder, hoor.
Ik gebruik het liefst tampons met inbrenghuls, omdat ik gruwel van het droge stroeve gevoel dat ik altijd krijg na een paar tampons bij het inbrengen! De inbrenghuls is heel glad namelijk.
pi_81873200
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik gebruik het liefst tampons met inbrenghuls, omdat ik gruwel van het droge stroeve gevoel dat ik altijd krijg na een paar tampons bij het inbrengen! De inbrenghuls is heel glad namelijk.
Ik vind dat kartelrandje soms nog wel naar
Tap tap tap
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:01:11 #70
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_81873741
Ik vind zowel tampons als maandverband niet fijn.
Die sponsjes lijken me wel prettig om te gebruiken, maar dan had er wel een touwtje aan moeten zitten
My mama didn't raise no fool
pi_81873803
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ja, dát had ik dus toen ik nog ongesteld werd. Die vond ik heel prettig. Die minidingen van OB die je met je vinger erin moet duwen voel ik zitten en doen zeer. 2 keer gedaan, nooit meer.
pi_81874064
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, dát had ik dus toen ik nog ongesteld werd. Die vond ik heel prettig. Die minidingen van OB die je met je vinger erin moet duwen voel ik zitten en doen zeer. 2 keer gedaan, nooit meer.
Nog een voordeel van de huls is dat je hem meteen op de goeie plek krijgt.
'Losse' tampons duw ik weleens verkeerd of te ondiep zodat ze niet goed zitten en ik hem de hele tijd voel zitten.
pi_81874173
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
nadeel van die huls is dat je op je werk niet even makkelijk discreet naar de wc kan. Maandverband kan je in je achterzak stoppen (helaas hebben veel broeken die niet meer) en een gewone tampon kan je in je handpalm verstoppen.
pi_81874657
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Always maandverband.

Tampons vind ik eng.
Same here.

Sinds ik met de pil gestopt ben is het ook zo erg geworden dat ik niet meer durf te wisselen, hiervan weet ik tenminste dat het goed is.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81874925
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

'Losse' tampons duw ik weleens verkeerd of te ondiep zodat ze niet goed zitten en ik hem de hele tijd voel zitten.
Ik heb die inbrenghulzen 1 keer geprobeerd en toen stak ie er voor tweederde uit Ik vind het dramadingen, echt heel knap als je daarmee om kunt gaan
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')