Waaromquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Always maandverband.
Tampons vind ik eng.
Ja ik doe het al jarenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:45 schreef pinquit het volgende:
zijn er hier echt mensen die 's nachts tampons dragen? das keigevaarlijk toch?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja ik doe het al jaren
is dat niet goed dan ?
waarom mogen tampongebruikers maandverband wel vies en goor vinden, en is het raar als een maandverbandgebruiker tampons naar of eng vindtquote:
Je hoort mij niet zeggen dat ik het goor vind hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom mogen tampongebruikers maandverband wel vies en goor vinden, en is het raar als een maandverbandgebruiker tampons naar of eng vindt
Beschrijf het nog gedetailleerder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat ik het goor vind hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
Maar waarom ben je bang voor tampons dan?
Ik vind tampons gewoon handiger dan maandverband want het zit veel beter en anders voel je alles zo lopen
Of dat je maandverbandje verschuifd en vervolgens een natte plek bij je been hebquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Of dat je maandverbandje verschuifd en vervolgens een natte plek bij je been heb
ik haal dat uit dit topic, ik doelde niet specifiek op jou... En ik vind ze ook niet eng, dat was degene waar je op reageerde. Ik vind tampons onnatuurlijk en ik voel het zitten (ja, ook als ik ze heel ver in mijn kanaal pers) dus gebruik ze daarom liever niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat ik het goor vind hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
Maar waarom ben je bang voor tampons dan?
Ik vind tampons gewoon handiger dan maandverband want het zit veel beter en anders voel je alles zo lopen
17 jaar nog maar? Ik al meer dan 30 (baas boven baas)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik word al 17 jaar ongesteld dus gebrek aan ervaring is het niet
Het kan anders nog veel gedetailleerder, hoor.quote:
Ik vind dat kartelrandje soms nog wel naarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het kan anders nog veel gedetailleerder, hoor.
Ik gebruik het liefst tampons met inbrenghuls, omdat ik gruwel van het droge stroeve gevoel dat ik altijd krijg na een paar tampons bij het inbrengen! De inbrenghuls is heel glad namelijk.
Ja, dát had ik dus toen ik nog ongesteld werd. Die vond ik heel prettig. Die minidingen van OB die je met je vinger erin moet duwen voel ik zitten en doen zeer. 2 keer gedaan, nooit meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het kan anders nog veel gedetailleerder, hoor.
Ik gebruik het liefst tampons met inbrenghuls, omdat ik gruwel van het droge stroeve gevoel dat ik altijd krijg na een paar tampons bij het inbrengen! De inbrenghuls is heel glad namelijk.
Nog een voordeel van de huls is dat je hem meteen op de goeie plek krijgt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dát had ik dus toen ik nog ongesteld werd. Die vond ik heel prettig. Die minidingen van OB die je met je vinger erin moet duwen voel ik zitten en doen zeer. 2 keer gedaan, nooit meer.
nadeel van die huls is dat je op je werk niet even makkelijk discreet naar de wc kan. Maandverband kan je in je achterzak stoppen (helaas hebben veel broeken die niet meer) en een gewone tampon kan je in je handpalm verstoppen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog een voordeel van de huls is dat je hem meteen op de goeie plek krijgt.
Same here.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Always maandverband.
Tampons vind ik eng.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nog een voordeel van de huls is dat je hem meteen op de goeie plek krijgt.
'Losse' tampons duw ik weleens verkeerd of te ondiep zodat ze niet goed zitten en ik hem de hele tijd voel zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |