Waaromquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Always maandverband.
Tampons vind ik eng.
Ja ik doe het al jarenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:45 schreef pinquit het volgende:
zijn er hier echt mensen die 's nachts tampons dragen? das keigevaarlijk toch?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja ik doe het al jaren
is dat niet goed dan ?
waarom mogen tampongebruikers maandverband wel vies en goor vinden, en is het raar als een maandverbandgebruiker tampons naar of eng vindtquote:
Je hoort mij niet zeggen dat ik het goor vind hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom mogen tampongebruikers maandverband wel vies en goor vinden, en is het raar als een maandverbandgebruiker tampons naar of eng vindt
Beschrijf het nog gedetailleerder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat ik het goor vind hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
Maar waarom ben je bang voor tampons dan?
Ik vind tampons gewoon handiger dan maandverband want het zit veel beter en anders voel je alles zo lopen
Of dat je maandverbandje verschuifd en vervolgens een natte plek bij je been hebquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Of dat je maandverbandje verschuifd en vervolgens een natte plek bij je been heb
ik haal dat uit dit topic, ik doelde niet specifiek op jou... En ik vind ze ook niet eng, dat was degene waar je op reageerde. Ik vind tampons onnatuurlijk en ik voel het zitten (ja, ook als ik ze heel ver in mijn kanaal pers) dus gebruik ze daarom liever niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat ik het goor vind hoor dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
Maar waarom ben je bang voor tampons dan?