quote:Op maandag 24 mei 2010 10:47 schreef pessie het volgende:
Goedemorgen allemaal! Op deze heerlijke 2de pinksterdag in het jaar 2010, tevens de 4de verjaardag van mn huwelijk![]()
![]()
![]()
Baldria, ook jouw kindje komt zeer binnenkort. Je bent morgen 40 weken 6 dagen (volgens mij) misschien dient het kindje zich dan aan net als bij je vriendin! Nog even volhouden! Je kunt het!
Wat betreft knupjes. Hersteloperaties vind ikzelf wel een beetje onzin. Een knup is een knup en zou definitief moeten zijn. Maar als je zeker weet geen kids meer te willen vind ik dat je zelf moet kunnen kiezen. Dan heeft een eventuele nieuwe vriendin gewoon pech, als je een relatie begint met een man-met-verleden (als in eerste gezin gehad) dan zorgt dat voor obstakels waarvan dit er dan 1 is.
Maar nu ik deze informatie heb begrijp ik wel een stuk beter waarom ze zeggen dat ze voor het 35ste jaar geen knup willen leggen. Ikzelf heb zoiets van, als we 35 zijn worden we mijns inziens ook wat te oud om nog met een nieuw kind te beginnen, dan heb ik zoiets van, maak het maar definitief. Maar ik ben nu 24, ik kan in principe zo nog 5 a 6 kids baren tot mn 35ste, en na nummer 4 wil manlief vermoed ik definitief helemaal nooit meer nog een kind. Ik vermoed dat we dan nog geen 35 zijn!
Ach ja, dit is pas onze eerste, eerst maar es kijken hoe dit kind eruit komt, de rest kan ik nu echt nog niet overzien.
Vind je dat in het algemeen of alleen voor jullie?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:47 schreef pessie het volgende:
Ikzelf heb zoiets van, als we 35 zijn worden we mijns inziens ook wat te oud om nog met een nieuw kind te beginnen, dan heb ik zoiets van, maak het maar definitief.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:53 schreef Baldria het volgende:
ik80lll Gefeliciteerd![]()
Tevens zeer belangrijke tvp, want in dit topic ga ik (of Baldria man) bekend maken dat ik ben bevallen
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind je dat in het algemeen of alleen voor jullie?
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef ik80lll het volgende:
Knoop erin, moet er nog niet aan denken!
mogen wij ook in de op,
zet hem maar voorlopig op 22 januari!!
oh hoi allemaal, lang geleden dat ik hier was, fijn om hier weer terug te zijn!
quote:
quote:
quote:
Dat blijkt, ik zal mijzelf verdiepen in de verschillende PI's,misschien dat dat duidelijker geweest zou zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:29 schreef leonieke het volgende:
Ja we zijn wel vrij euh... enthousiast als er een nieuwe baby op komst is![]()
Maar ik jompel toch voor een feestje hoor vandaag
Oh wat oud zeg!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Soneal het volgende:
[..]
![]()
* wacht even af of ze nog wel mag baren
[sub]En dan isook al 43... dat gaat niet meer goedkomen
[/sub]
LOL... en ik ben dan ook nog een keer een paar weken ouder dan hijquote:Op maandag 24 mei 2010 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh wat oud zeg!![]()
![]()
Oh en ik ben blij dat er zoiets is al hersteloperaties, anders was Jenny er niet geweest...
blaasontsteking / indalen ?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Guess. het volgende:
Ik80 gefeliciteerd en welkom![]()
Als ik sta/loop heb ik zo'n druk onder in m'n buik/kruis en regelmatig steken/krampjes.Ik ben woensdag 37 weken,herkenbaar?
Ik ben een slechte graadmeter in t algemeenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Guess. het volgende:
Ik80 gefeliciteerd en welkom![]()
Als ik sta/loop heb ik zo'n druk onder in m'n buik/kruis en regelmatig steken/krampjes.Ik ben woensdag 37 weken,herkenbaar?
quote:
Vorige week zij de gyn dat de baby ingedaald is maar tot voor 2dgn had ik er geen last van,als er iets begonnen zou zijn dan zou ik het ook wel voelen als ik zit lijkt me.Moet woensdag weer terug dan ben ik 37 weken en anders beval ik maar even voor die tijd,de kleine is nu toch al bijna 8 pondquote:Op maandag 24 mei 2010 17:01 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ben een slechte graadmeter in t algemeen
Maar ik had dat bij mijn dochter ook de laatste week, maar niet dat ik me er zorgen om maakte dat het wel eens begonnen zou kunnen zijn. Bij twijfel altijd bellen met je verloskundige of gyneacoloog
Hier ook,nou ja ouders en broers/zussen gelijk de rest na een week of 6,konden het echt niet voor ons houdenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:04 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Ik80!!
Wij hebben het gelijk na de positieve test al verteld eigenlijik. Maar wij zijn ook niet zo goed in dat soort dingen geheim houden en hebben daar ook gewoon niet zoveel mee.
Zou inderdaad wel fijn zijn voor jou als het met 37 weken zou beginnen. Dan geen keizersnede?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:23 schreef Guess. het volgende:
[..]
[..]
Vorige week zij de gyn dat de baby ingedaald is maar tot voor 2dgn had ik er geen last van,als er iets begonnen zou zijn dan zou ik het ook wel voelen als ik zit lijkt me.Moet woensdag weer terug dan ben ik 37 weken en anders beval ik maar even voor die tijd,de kleine is nu toch al bijna 8 pond![]()
en ben er zo langzamerhand wel klaar mee
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef ik80lll het volgende:
Knoop erin, moet er nog niet aan denken!
mogen wij ook in de op,
zet hem maar voorlopig op 22 januari!!
oh hoi allemaal, lang geleden dat ik hier was, fijn om hier weer terug te zijn!
Het lijkt mij niet,er worden wel meer kinderen van 8 pond zo geboren,ik zou het echt geweldig vinden als t met 37 weken geboren zou worden dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel fijn zijn voor jou als het met 37 weken zou beginnen. Dan geen keizersnede?
Het hart van een ananas schijnt te helpen. En avondje uit met manlief met actie na afloop schijnt ook te helpen. (Al kan ik me nu niet voorstellen dat ik nog zin zou hebben in actie bij 37 weken, ik voel me echt een olifant)
We gaan zometeen lekker eten bij de mexicaan. En net op kraamvisite geweest
En standje "gestrande walvis" schijnt ook nog te willen...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:07 schreef tessie het volgende:
Lepeltje-lepeltje gaat prima, ligt je buik echt niet in de weg hoor
O ja dat had ik laatst ook,heel de nacht last gehad van m'n eten,misselijk en benauwd,bah!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef pessie het volgende:
[..]
En standje "gestrande walvis" schijnt ook nog te willen...Ach ja, alles om dat kind er uit te krijgen toch!
We hebben heerlijk gegeten bij de mexicaan. Ik vermoed alleen dat ik wat minder moet gaan eten. Ik kreeg amper nog lucht. Leek alsof aan de ene kant de baby mn longen in verdrukking bracht en aan de andere kant mn maag, niet fijn.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:18 schreef Baldria het volgende:
Goedemorgen.
Het wiegje is leeg, de buik is vol.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:18 schreef Baldria het volgende:
Goedemorgen.
Het wiegje is leeg, de buik is vol.
En gewoon over 10 weken(of wat korter, of wat langer) je meisje in je armenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:39 schreef Orea het volgende:
Oh en even extravoor de dinsdag verspringers!
Ik ben gewoon 29 weken zwanger vandaag! 2.9.w.e.k.e.n.!!!! 27 weken geleden had ik de punctie van mijn 3e ivf en wist ik nog zeker dat het nooit zou lukken... en kijk nu *pfoe daar kan ik dan weer wél emo van worden!*
Dat vind ik een raar idee....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:10 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
En gewoon over 10 weken(of wat korter, of wat langer) je meisje in je armen![]()
Prachtig gezegdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:19 schreef Orea het volgende:
En ik kijk er ook zo naar uit om de wereld opnieuw te gaan ontdekken, door de ogen van mijn dochter!![]()
Ik kan me dus helemaal voorstellen dat je echt niet meer kunt wachten.... heb je die krampen nog zo erg? Hou nog even vol hoor! Probeer (al heb ik misschien wel makkelijk praten) er toch nog van te genieten... deze tijd komt niet meer terugquote:
Er zijn momenten dat ik Jen graag meegeef aan de visite hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:16 schreef Orea het volgende:vind ik ook
![]()
Ben nu zo naar de bevalling aan het toeleven, want straks is 'ze' er! Maar gisteren kwam het ineens binnen dat ik me zó geen voorstelling kan maken van hoe het nou echt gaat zijn.... Dat je gewoon ineens echt een baby hebt. Een meisje! Een meisje met een geheel eigen karakter, waar je wellicht dingen van jezelf of je partner in gaat ontdekken..
Wat BE ooit zei: dat je haar zelf uit de box mag pakken als je dat wilten niemand hoeft te vragen of je haar even vast mag houden... dat ze niet met de visite weer mee naar huis gaat. Dat ze gewoon voor áltijd bij ons gaat zijn.
Gewoon, je werkt er zo naartoe, maar ik kan het me gewoon écht niet voorstellen hoe het straks dan is! En dat ik toch ook deze tijd nog wel goed in mijn hoofd wil vastzetten, aangezien iedereen altijd zegt dat het straks is alsof ze er altijd al is geweest![]()
Ik vind het zo bijzonder allemaal!!
Oja: kan je je voorstellen dat je volgende week de 30-ers in gaat? Wat dát is pas écht heel raar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:39 schreef Orea het volgende:
Ik ben gewoon 29 weken zwanger vandaag! 2.9.w.e.k.e.n.!!!! 27 weken geleden had ik de punctie van mijn 3e ivf en wist ik nog zeker dat het nooit zou lukken... en kijk nu *pfoe daar kan ik dan weer wél emo van worden!*
Heb je misschien een vriendin of een moeder in de buurt die op dinsdag thuis is? Kun je misschien even je gedachten wat verzetten... En die krampen zetten wel door! Als het vandaag niet is dan morgen! Maar jou baby zal echt komen! (Hier een enigzins optimist, gooi even wat optimisme naar jou)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:49 schreef Baldria het volgende:
Ik ben van nature een ontzettende pessimist (leuke eigenschap) en dat werkt ook wel tegen hoor. Op het moment dat ik wat krampen voel, denk ik bij mijzelf: het zet toch niet door dus wat heeft het voor zin? En tot nu toe heb ik iedere keer gelijk gekregen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:08 schreef Baldria het volgende:
Net belde mijn werk, de kinderen worden een beetje ongeduldig. Ook hun maar op het hart gedrukt dat ik het écht snel laat weten als de kleine er is.
De directeur belde namens de kinderen, nadat ze bij hem langs zijn kantoortje waren gekomen om te vragen of hij misschien al wat gehoord hadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Het zullen ongetwijfeld lieve kids zijn, maar misschien niet zo handig om je te bellen of de baby er al is...
Eigenlijk best lief dat ze aan de Grote Baas gaan vragen hoe het met je gaat...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:41 schreef Baldria het volgende:
[..]
De directeur belde namens de kinderen, nadat ze bij hem langs zijn kantoortje waren gekomen om te vragen of hij misschien al wat gehoord had
En ik heb dus tegen de directeur gezegd dat ik ook school snel zou bellen als het er is (of mailen met een foto, maar goed, dat zie ik dan wel weer). En dat zou hij doorgeven aan de kinderen.
Dat denk ik ook hoor... Voor kinderen is dat heel logisch dat je gewoon bevalt op de dag dat de dokter zegt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:11 schreef Baldria het volgende:
Ze waren zo onder indruk toen ik afgelopen woensdag langs gekomen was met die enórme buik. En toen ik ook zei dat ik de volgende dag was uitgerekend, waren ze helemaal verbaasd.
Ze zullen in hun hoofd wel vertaald hebben als: juf gaat morgen bevallen en dan komt ze vandaag langs met de baby.
Ik vind het eigenlijk wel gewoon heel schattig dat ze zo met haar meeleven ipv er niet meer aan te denken zolang ze uit beeld is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Het zullen ongetwijfeld lieve kids zijn, maar misschien niet zo handig om je te bellen of de baby er al is...
Alsof ze bang zijn dat je ter plekke je kind op straat dropt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor... Voor kinderen is dat heel logisch dat je gewoon bevalt op de dag dat de dokter zegt.
(Niet alleen voor kinderen hoor, sommige mensen worden heel zenuwachtig als je zegt dat eergister had moeten bevallen)
Ja zoiets denk ik...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Alsof ze bang zijn dat je ter plekke je kind op straat dropt?.
Oh ja, fijn van de 49 uur kraamzorg!
Oeh ja, als ik het zo lees krijg ook spontaan kippevel op mijn armen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:39 schreef Orea het volgende:
Daar gaat het juffen hart inderdaad sneller van kloppen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel gewoon heel schattig dat ze zo met haar meeleven ipv er niet meer aan te denken zolang ze uit beeld is.![]()
Meer kamers heb ik niet....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:50 schreef flugeltje het volgende:
Van harte ik80lll![]()
Baldria, balen joh dat het niet doorzet...
Kaatje, veel plezier bij de echo zometeen...
Net intake kraamzorg gehad, heb recht op 49 uur, maar al te horen gekregen dat het er 44 gaan worden ivm vakantieperiode. Eerste 4 dagen 7,5 uur, dan 2 dagen 5,5 uur en daarna nog 2 dagen van 3 uur. Poetsen doen ze hier in principe alleen op de kraam-, baby- en badkamer heb ik begrepen. Het is dus wel anders dan ik hier wel eens van anderen voorbij hoor komen....
Vandaag verder met nog wat kleine dingetjes in huis, gisteren is het hele huis gepoetst door m'n moeder en haar buuf.... Heerlijk
Careyn... Die leek me wel goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:53 schreef Vicky het volgende:
waarheb je kraamzorg geregeld Tico?
je PM zit trouwens vol
Ken ik niet. Ik had 2x Kraamzorg Extra uit de Herenstraat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Careyn... Die leek me wel goed.
Ik heb weer wat ruimte
Ja die had ik de eerste keer, en toen had ik dag 1 een stom mens. Daar mocht ik niets van.. Ik mocht niet even lekker douchen, nee met 5 minuten moest ik er alweer onder uit (zullen we dat gewoon even zelf uitmaken, mijn douche, mijn huis, mijn lijf?!?!). Ik voelde me net een klein kind want ze had wel meer dingen wat ik niet mocht... Dus de volgende dag stond ik vroeg op om te stofzuigen en een was erin te doen, dan was ik haar tenminste voor, maar toen kwam er een ander. Die was wel aardig hoor, maar heeft wel bijna mn borstvoeding om zeep geholpen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik had 2x Kraamzorg Extra uit de Herenstraat.
De andere ruimtes hoeven wat mij betreft ook niet, Martijn is ook thuis dus die kan lekker zelf de keuken enzo bijhoudenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meer kamers heb ik niet....
Oh ja de huiskamer, maar daar haal je de stofzuiger doorheen, een weekje niet poetsen in de huiskamer kan makkelijk. Bovendien is het straks zomer dus ben ik buiten (hoop ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |