Goedemorgen allemaal! Op deze heerlijke 2de pinksterdag in het jaar 2010, tevens de 4de verjaardag van mn huwelijk
Baldria

, ook jouw kindje komt zeer binnenkort. Je bent morgen 40 weken 6 dagen (volgens mij) misschien dient het kindje zich dan aan net als bij je vriendin! Nog even volhouden! Je kunt het!
Wat betreft knupjes. Hersteloperaties vind ikzelf wel een beetje onzin. Een knup is een knup en zou definitief moeten zijn. Maar als je zeker weet geen kids meer te willen vind ik dat je zelf moet kunnen kiezen. Dan heeft een eventuele nieuwe vriendin gewoon pech, als je een relatie begint met een man-met-verleden (als in eerste gezin gehad) dan zorgt dat voor obstakels waarvan dit er dan 1 is.
Maar nu ik deze informatie heb begrijp ik wel een stuk beter waarom ze zeggen dat ze voor het 35ste jaar geen knup willen leggen. Ikzelf heb zoiets van, als we 35 zijn worden we mijns inziens ook wat te oud om nog met een nieuw kind te beginnen, dan heb ik zoiets van, maak het maar definitief. Maar ik ben nu 24, ik kan in principe zo nog 5 a 6 kids baren tot mn 35ste, en na nummer 4 wil manlief vermoed ik definitief helemaal nooit meer nog een kind. Ik vermoed dat we dan nog geen 35 zijn!
Ach ja, dit is pas onze eerste, eerst maar es kijken hoe dit kind eruit komt, de rest kan ik nu echt nog niet overzien.