quote:Op maandag 24 mei 2010 10:47 schreef pessie het volgende:
Goedemorgen allemaal! Op deze heerlijke 2de pinksterdag in het jaar 2010, tevens de 4de verjaardag van mn huwelijk![]()
![]()
![]()
Baldria, ook jouw kindje komt zeer binnenkort. Je bent morgen 40 weken 6 dagen (volgens mij) misschien dient het kindje zich dan aan net als bij je vriendin! Nog even volhouden! Je kunt het!
Wat betreft knupjes. Hersteloperaties vind ikzelf wel een beetje onzin. Een knup is een knup en zou definitief moeten zijn. Maar als je zeker weet geen kids meer te willen vind ik dat je zelf moet kunnen kiezen. Dan heeft een eventuele nieuwe vriendin gewoon pech, als je een relatie begint met een man-met-verleden (als in eerste gezin gehad) dan zorgt dat voor obstakels waarvan dit er dan 1 is.
Maar nu ik deze informatie heb begrijp ik wel een stuk beter waarom ze zeggen dat ze voor het 35ste jaar geen knup willen leggen. Ikzelf heb zoiets van, als we 35 zijn worden we mijns inziens ook wat te oud om nog met een nieuw kind te beginnen, dan heb ik zoiets van, maak het maar definitief. Maar ik ben nu 24, ik kan in principe zo nog 5 a 6 kids baren tot mn 35ste, en na nummer 4 wil manlief vermoed ik definitief helemaal nooit meer nog een kind. Ik vermoed dat we dan nog geen 35 zijn!
Ach ja, dit is pas onze eerste, eerst maar es kijken hoe dit kind eruit komt, de rest kan ik nu echt nog niet overzien.
Vind je dat in het algemeen of alleen voor jullie?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:47 schreef pessie het volgende:
Ikzelf heb zoiets van, als we 35 zijn worden we mijns inziens ook wat te oud om nog met een nieuw kind te beginnen, dan heb ik zoiets van, maak het maar definitief.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:53 schreef Baldria het volgende:
ik80lll Gefeliciteerd![]()
Tevens zeer belangrijke tvp, want in dit topic ga ik (of Baldria man) bekend maken dat ik ben bevallen
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind je dat in het algemeen of alleen voor jullie?
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef ik80lll het volgende:
Knoop erin, moet er nog niet aan denken!
mogen wij ook in de op,
zet hem maar voorlopig op 22 januari!!
oh hoi allemaal, lang geleden dat ik hier was, fijn om hier weer terug te zijn!
quote:
quote:
quote:
Dat blijkt, ik zal mijzelf verdiepen in de verschillende PI's,misschien dat dat duidelijker geweest zou zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:29 schreef leonieke het volgende:
Ja we zijn wel vrij euh... enthousiast als er een nieuwe baby op komst is![]()
Maar ik jompel toch voor een feestje hoor vandaag
Oh wat oud zeg!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Soneal het volgende:
[..]
![]()
* wacht even af of ze nog wel mag baren
[sub]En dan isook al 43... dat gaat niet meer goedkomen
[/sub]
LOL... en ik ben dan ook nog een keer een paar weken ouder dan hijquote:Op maandag 24 mei 2010 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh wat oud zeg!![]()
![]()
Oh en ik ben blij dat er zoiets is al hersteloperaties, anders was Jenny er niet geweest...
blaasontsteking / indalen ?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Guess. het volgende:
Ik80 gefeliciteerd en welkom![]()
Als ik sta/loop heb ik zo'n druk onder in m'n buik/kruis en regelmatig steken/krampjes.Ik ben woensdag 37 weken,herkenbaar?
Ik ben een slechte graadmeter in t algemeenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef Guess. het volgende:
Ik80 gefeliciteerd en welkom![]()
Als ik sta/loop heb ik zo'n druk onder in m'n buik/kruis en regelmatig steken/krampjes.Ik ben woensdag 37 weken,herkenbaar?
quote:
Vorige week zij de gyn dat de baby ingedaald is maar tot voor 2dgn had ik er geen last van,als er iets begonnen zou zijn dan zou ik het ook wel voelen als ik zit lijkt me.Moet woensdag weer terug dan ben ik 37 weken en anders beval ik maar even voor die tijd,de kleine is nu toch al bijna 8 pondquote:Op maandag 24 mei 2010 17:01 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ben een slechte graadmeter in t algemeen
Maar ik had dat bij mijn dochter ook de laatste week, maar niet dat ik me er zorgen om maakte dat het wel eens begonnen zou kunnen zijn. Bij twijfel altijd bellen met je verloskundige of gyneacoloog
Hier ook,nou ja ouders en broers/zussen gelijk de rest na een week of 6,konden het echt niet voor ons houdenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:04 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Ik80!!
Wij hebben het gelijk na de positieve test al verteld eigenlijik. Maar wij zijn ook niet zo goed in dat soort dingen geheim houden en hebben daar ook gewoon niet zoveel mee.
Zou inderdaad wel fijn zijn voor jou als het met 37 weken zou beginnen. Dan geen keizersnede?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:23 schreef Guess. het volgende:
[..]
[..]
Vorige week zij de gyn dat de baby ingedaald is maar tot voor 2dgn had ik er geen last van,als er iets begonnen zou zijn dan zou ik het ook wel voelen als ik zit lijkt me.Moet woensdag weer terug dan ben ik 37 weken en anders beval ik maar even voor die tijd,de kleine is nu toch al bijna 8 pond![]()
en ben er zo langzamerhand wel klaar mee
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef ik80lll het volgende:
Knoop erin, moet er nog niet aan denken!
mogen wij ook in de op,
zet hem maar voorlopig op 22 januari!!
oh hoi allemaal, lang geleden dat ik hier was, fijn om hier weer terug te zijn!
Het lijkt mij niet,er worden wel meer kinderen van 8 pond zo geboren,ik zou het echt geweldig vinden als t met 37 weken geboren zou worden dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel fijn zijn voor jou als het met 37 weken zou beginnen. Dan geen keizersnede?
Het hart van een ananas schijnt te helpen. En avondje uit met manlief met actie na afloop schijnt ook te helpen. (Al kan ik me nu niet voorstellen dat ik nog zin zou hebben in actie bij 37 weken, ik voel me echt een olifant)
We gaan zometeen lekker eten bij de mexicaan. En net op kraamvisite geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |