SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouWWWWWWWWWWW!1!!!!!!!1111!!1!!!11!1EINZquote:
En met de emulator kan je met 350% spelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:17 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, of zit je 24 uur per dag te spelen
Of je trade met iemand of gaat hacken.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan Mew nergens vinden, volgens mij kan je die alleen krijgen via één of ander japans WIFI event
Oh, hoe dan? Je loopt gewoon heel snel ofzo? Ik krijg dat iig niet voor elkaar denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Je kan het spel in 15 uur uitspelen.
Wat is dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
En met de emulator kan je met 350% spelen
Daar heb je dan wel weer een item voor nodig die je alleen bij events kan krijgen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:38 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Of je trade met iemand of gaat hacken.
Correctie: In Hoenn kan je hem wel vangen.![]()
Ok thnx handig om te wetenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:04 schreef Wasmachinemann het volgende:
Speed op 350%, dan ga je als een straaljager door battles heen enz.![]()
Jolteon en Piraat (Arcanine) trainen voor de 1e elite (Water/ijs), Marlous voor de 2e (Steen/vecht), bij de 3e (ghost) Marlous, Piraat en Jolteonquote:
Dat is toch de Mew Glitch in gen.1 spellen? [Hoe heet die wiki voor pokemon? bulbapedia toch?}quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb Mew toen wel gevangen met een cheat (ok hij was wel level 6), weet niet meer hoe dat ging maar moet je gewoon ff googlen.
Ja zou best kunnen. Ik doe ook het generatie 1 spel, ook met zwartwit beeld enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:51 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Dat is toch de Mew Glitch in gen.1 spellen? [Hoe heet die wiki voor pokemon? bulbapedia toch?}
`quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:56 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen. Ik doe ook het generatie 1 spel, ook met zwartwit beeld enzoPkm hebben geen geslacht enzo, vind al die latere dingen maar onzin
de eerste spellen waren veruit het beste.
Ik had een Lugia en Togetic op level 100 op mijn silver.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:52 schreef internal het volgende:
Op mijn safe op de gameboy heb ik een jolteon lvl 100Daarmee kon ik de League solo'en
Of een golduck vangen van leven 365 die dan elk leven evolueerde in iets anders , totdat je mew had en toen stopte diequote:
Dat kan alleen in blue en silver , pokemon depostit op je box doen , en dan als het spel zegt: don't turn of the power ... you doquote:
Jammer, ik heb net een eevee gevondenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat kan alleen in blue en silver , pokemon depostit op je box doen , en dan als het spel zegt: don't turn of the power ... you do
Level fail?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:20 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Of een golduck vangen van leven 365 die dan elk leven evolueerde in iets anders , totdat je Mew had en toen stopte die
HUH
wat een boefje ben jij toch.. altijd weer het tegenovergestelde doen van wat je gevraagd wordt he..quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat kan alleen in blue en silver , pokemon depostit op je box doen , en dan als het spel zegt: don't turn of the power ... you do
quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:58 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een leuke demotivational tot ik een update af heb. Al die rondslingerende screenshots..
Enige nadeel was dat die pokemon later toch soms niet deed wat je wou doen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
crystal?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
uiteraard! hoe kom je eigenlijk aan een thunderstone in crystal?
Jolteon is idd de beste.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef tarantism het volgende:
pokemasters,
Van de drie evoluties van eevee is jolteon toch de beste? Beter dan flareon en die kkwatervorm. Ik pomp ff een thunderstone op die van mij denk ik. zowiezo heb ik gyarados en dragonite in mijn team, en ook charmeleon.
Jolteon met z'n krappe kransje dus?
pokegroeten,
brockrimmer
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef tho_Omas het volgende:
Heeft iemand al eens een Porygon uit die gokkast gehaald?
In FireRed kun je indd beter een Jolteon nemen. Als je in ieder geval zo stoer bent geweest om voor Charmander te kiezen en een magikarp te levelen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef tarantism het volgende:
pokemasters,
Van de drie evoluties van eevee is jolteon toch de beste? Beter dan flareon en die kkwatervorm. Ik pomp ff een thunderstone op die van mij denk ik. zowiezo heb ik gyarados en dragonite in mijn team, en ook charmeleon.
Jolteon met z'n krappe kransje dus?
pokegroeten,
brockrimmer
Precies wat ik gedaan heb.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In FireRed kun je indd beter een Jolteon nemen. Als je in ieder geval zo stoer bent geweest om voor Charmander te kiezen en een magikarp te levelen.
national dex halen, naar de eilanden, legendarys vangen, de verbeterde e4 verslaan...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:08 schreef blckbb het volgende:
Lauw dat je na de Poké league niet meer verder kan
De meeste ROMS crashen na de ending credits.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:27 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
national dex halen, naar de eilanden, legendarys vangen, de verbeterde e4 verslaan...
Hier ook. Normaal gesproken kan je dan natuurlijk weer loaden vanaf het begin, maar een Emulator gebruikt z'n eigen savequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
De meeste ROMS crashen na de ending credits.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Precies wat ik gedaan heb.
Oh, ik heb voor Vaporeon gekozen. Waarom is het beter om voor Jolteon te kiezen? Ik heb al een Pikachu op elektrisch gebiedquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In FireRed kun je indd beter een Jolteon nemen. Als je in ieder geval zo stoer bent geweest om voor Charmander te kiezen en een magikarp te levelen.
Dat jij een Kadabra mooier vind dan Mewquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:42 schreef Eva4Evah het volgende:
Ok dit is het team waarmee ik toen speelde (en waar ik toen was gebleven):
Kadabra L27
Mew L28
Vaporeon L28
Dugtrio L27
Pidgeotto L27
Butterfree L27
Charmeleon L27
Pikachu L27
Best een goed team vond ik. Maar ik ga ook wel veel af op de schattigheidsfactor, ipv heel strategisch te kiezen![]()
Jolteon heeft een hogere base speed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:12 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Oh, ik heb voor Vaporeon gekozen. Waarom is het beter om voor Jolteon te kiezen? Ik heb al een Pikachu op elektrisch gebied
Waar leid je dat uit afquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Dat jij een Kadabra mooier vind dan Mew_!
[ afbeelding ]
Dquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:42 schreef Eva4Evah het volgende:
Ok dit is het team waarmee ik toen speelde (en waar ik toen was gebleven):
Kadabra L27
Mew L28
Vaporeon L28
Dugtrio L27
Pidgeotto L27
Butterfree L27
Charmeleon L27
Pikachu L27
Best een goed team vond ik. Maar ik ga ook wel veel af op de schattigheidsfactor, ipv heel strategisch te kiezen![]()
Ja, dus? Die volgorde is gewoon willekeurig hoor. Ik heb ze niet onder elkaar gezet van mooi naar lelijk ofzoquote:
Maar jij hebt ook geen Magikarp gelevelt tot een Gyarados.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:12 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Oh, ik heb voor Vaporeon gekozen. Waarom is het beter om voor Jolteon te kiezen? Ik heb al een Pikachu op elektrisch gebied
Raichu wordt onderschat. Het is gewoon een vrij sterke pokemanquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen Magikarp gelevelt tot een Gyarados.
Wat pikachu betreft.. ze zijn schattig. Maar in een gevecht volledig waardeloos in vergelijking met een Jolteon. Evolueer die pikachu in ieder geval tot een raichu. Als je die goed traint kun je in ieder geval bij de pokemon league nog de waterpokemon one-shotten. Je geeft zelf ook al aan "Maar ik ga ook wel veel af op de schattigheidsfactor, ipv heel strategisch te kiezen".
Dat is dus wel duidelijk.
Raichu is een baas.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Raichu wordt onderschat. Het is gewoon een vrij sterke pokeman
Alleen een pokemon van level >80 , een goede moveset en een x aantal pp up'squote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef MB23 het volgende:
Ik pakte met een Pikachu en Dugtrio die hele Elite 4 in, dus jullie zijn gewoon slecht als jullie zulke goede Pokemon nodig hebbenEen echte pokemon meester heeft geen goede Pokemon nodig.
Heeft hier niemand dan thema team's ? Zoals een water team en een vuur team ? of een draken team ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Raichu is een baas.
Ik zou Pikachu vangen en evolueren als ik geen Jolteon en Gyarados had.
Alhoewel Zapdos ook verleidelijk is.
Wat voor thema heb jij danquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Heeft hier niemand dan thema team's ? Zoals een water team en een vuur team ? of een draken team ?
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Heeft hier niemand dan thema team's ? Zoals een water team en een vuur team ? of een draken team ?
Ja ik moet zeggen ik ken ook niet veel betere elektrische pokemon, magneton is ook niet zo super volgens mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Raichu is een baas.
Ik zou Pikachu vangen en evolueren als ik geen Jolteon en Gyarados had.
Alhoewel Zapdos ook verleidelijk is.
Ja de Elite 4 kan iedereen in principe afmaken, het is ook gemaakt zodat kleine kinderen het ook kunnen winnen. Maar daarmee win je niet van echte pokemonmeesters zoals ons.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef MB23 het volgende:
Ik pakte met een Pikachu en Dugtrio die hele Elite 4 in, dus jullie zijn gewoon slecht als jullie zulke goede Pokemon nodig hebbenEen echte pokemon meester heeft geen goede Pokemon nodig.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenben je homo ofzo.
Electabuzz is er nog. Maar die heb ik nooit gehad eerlijk gezegd, dus geen idee of die goed is in het spel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen ik ken ook niet veel betere elektrische pokemon, magneton is ook niet zo super volgens mij.
Magikarp (inmiddels Gyarados) zit bij de daycarequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen Magikarp gelevelt tot een Gyarados.
Wat pikachu betreft.. ze zijn schattig. Maar in een gevecht volledig waardeloos in vergelijking met een Jolteon. Evolueer die pikachu in ieder geval tot een raichu. Als je die goed traint kun je in ieder geval bij de pokemon league nog de waterpokemon one-shotten. Je geeft zelf ook al aan "Maar ik ga ook wel veel af op de schattigheidsfactor, ipv heel strategisch te kiezen".
Dat is dus wel duidelijk.
Magikarp evolueert niet bij de daycare.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Magikarp (inmiddels Gyarados) zit bij de daycare
Ohja, je hebt gelijk. Tis alweer lang geleden. Ik heb toen Magikarp bij de daycare laten zitten en rond level 20 er weer uitgehaald, toen laten veranderen in een Gyarados, en toen heb ik Gyarados weer teruggebracht naar de daycarequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Magikarp evolueert niet bij de daycare.
Die van mij niet in ieder geval. Zodra ik hem eruit haalde en 1 level omhoog gooide (of na de eerste battle zelfs al) werd het een Gyarados. Terwijl hij dik over het evoluatie level heen zat.
Voor jou altijd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenben je homo ofzo.
Let me guess.. jij traint draken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
Charizard
Dragonite
Salamance
Gyarados
nee vogelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Let me guess.. jij traint draken?
Dan heb ik me pokemon niet nodig, dan pak ik de luchtbuks welquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:39 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf is een Salamance?
Wat een lelijk tyfusbeest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.serebii.net/pokedex-dp/373.shtml
Ofwel een Pokemon die het eerst voorkwam tijdens Ruby/Sapphire en Emerald
Wat een mislukt dingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.serebii.net/pokedex-dp/373.shtml
Ofwel een Pokemon die het eerst voorkwam tijdens Ruby/Sapphire en Emerald
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef MB23 het volgende:
Alle Pokemon na de eerste 150 (en Mew) zijn nep
Tja, ik heb hem niet verzonnen, ik Google hem alleen maar. Is een soort mislukte Charizard, maar dan blauw en hij staat met 4 poten op de grondquote:
QFT, De pokemons na de eerste 151quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef MB23 het volgende:
Alle Pokemons na de eerste 150 (en Mew) zijn nep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |