Ik had een Lugia en Togetic op level 100 op mijn silver.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:52 schreef internal het volgende:
Op mijn safe op de gameboy heb ik een jolteon lvl 100Daarmee kon ik de League solo'en
Of een golduck vangen van leven 365 die dan elk leven evolueerde in iets anders , totdat je mew had en toen stopte diequote:
Dat kan alleen in blue en silver , pokemon depostit op je box doen , en dan als het spel zegt: don't turn of the power ... you doquote:
Jammer, ik heb net een eevee gevondenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat kan alleen in blue en silver , pokemon depostit op je box doen , en dan als het spel zegt: don't turn of the power ... you do
Level fail?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:20 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Of een golduck vangen van leven 365 die dan elk leven evolueerde in iets anders , totdat je Mew had en toen stopte die
HUH
wat een boefje ben jij toch.. altijd weer het tegenovergestelde doen van wat je gevraagd wordt he..quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat kan alleen in blue en silver , pokemon depostit op je box doen , en dan als het spel zegt: don't turn of the power ... you do
quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:58 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een leuke demotivational tot ik een update af heb. Al die rondslingerende screenshots..
Enige nadeel was dat die pokemon later toch soms niet deed wat je wou doen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
crystal?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
uiteraard! hoe kom je eigenlijk aan een thunderstone in crystal?
Jolteon is idd de beste.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef tarantism het volgende:
pokemasters,
Van de drie evoluties van eevee is jolteon toch de beste? Beter dan flareon en die kkwatervorm. Ik pomp ff een thunderstone op die van mij denk ik. zowiezo heb ik gyarados en dragonite in mijn team, en ook charmeleon.
Jolteon met z'n krappe kransje dus?
pokegroeten,
brockrimmer
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef tho_Omas het volgende:
Heeft iemand al eens een Porygon uit die gokkast gehaald?
In FireRed kun je indd beter een Jolteon nemen. Als je in ieder geval zo stoer bent geweest om voor Charmander te kiezen en een magikarp te levelen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef tarantism het volgende:
pokemasters,
Van de drie evoluties van eevee is jolteon toch de beste? Beter dan flareon en die kkwatervorm. Ik pomp ff een thunderstone op die van mij denk ik. zowiezo heb ik gyarados en dragonite in mijn team, en ook charmeleon.
Jolteon met z'n krappe kransje dus?
pokegroeten,
brockrimmer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |